Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn Benzo's?

Wat zijn Benzo's?

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik lees de hele tijd op deze site Benzo's. wat word daar mee bedoelt?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zijn Benzo's?
Klik om te vergroten...

Chill.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoezo ik ben lui.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Hoezo ik ben lui.
Klik om te vergroten...
Aan de benzo's?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lorazepam zou lorazeLam moeten heten.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Petrovic zei:
Hoezo ik ben lui.
Klik om te vergroten...
Aan de benzo's?
Klik om te vergroten...
Ik doelde ermee dat hij dit makkelijk via google had kunnen uitvogelen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).

P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit lijkt me de link die je zoekt
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).

P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.
Klik om te vergroten...

Echt stoer man dat jij zoveel benzo's kan slikken zonder lam te worden.

Flapdrol.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hierboven zijn al prima links gegeven ..... kortgezegd is een benzo een medicatie die je kalm / versuffend maakt en die met name zijn geschikt als angstremmer, met als bijwerking suf (dus voor te slapen). Je hebt diverse soorten benzo's.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
blu zei:
Angramar Temenos zei:
Ja, inderdaad. Vandaar ook mijn vrij flauwe reactie van "chill" (alhoewel ik wel een linkje had gegeven als iemand voor me dat al niet had gedaan).

P.S Echt lam word ik niet meer van oxaze, maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks, 30-100 word ik kalm van, daarboven krijg ik gaten in m'n geheugen of val ik in slaap. Al is de fysieke tollerantie allang weg, mentaal is blijvend denk ik.
Klik om te vergroten...

Echt stoer man dat jij zoveel benzo's kan slikken zonder lam te worden.

Flapdrol.
Klik om te vergroten...
high five!!!

ik wil even een keutel draaien, dit topic is toch stervende...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een achterlijk comment, er is niks stoers aan, het is vervelend en duidt aan dat die benzo's iets hebben verandert in m'n hoofd. Waarom hapt iedereen op alles wat iemand zegt als een excuus om hem de grond in te lullen?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
iedereen
Klik om te vergroten...

Hey! Niet zo snel met die conclusies hè!

Ik snap ook niet waarom Blu het nodig vind direct zo te reageren als jij jou ervaring verteld..

Kan ie diezelfde comment wel onder elk tripreport gaan zetten... :rolleyes:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bezoek dan gelijk mijn trip report. Reageer dan ook gelijk lullig en maak ook een topic aan met een domme vraag. :rockband: rockband? :angry:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Wat een achterlijk comment, er is niks stoers aan, het is vervelend en duidt aan dat die benzo's iets hebben verandert in m'n hoofd. Waarom hapt iedereen op alles wat iemand zegt als een excuus om hem de grond in te lullen?
Klik om te vergroten...

Mijn comment is nu ineens achterlijk? Ik ben niet degene die zomaar uit het niets met zijn medicijngebruik loopt te pochen.

maar ja wat wil je ook na anderhalf jaar 150 mg per dag te nemen. Al gebruik ik ze nu een half jaar niet, echt een lam gevoel zal ik er niet meer van krijgen. Als ik 0-30 mg neem merk ik zo goed als niks
Klik om te vergroten...

Is er ook maar IEMAND die op deze informatie zat te wachten? Nee, en daarom doe ik jouw post af als nutteloze opschepperij.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat je niet op bepaalde informatie zit te wachten betekend niet dat die informatie als je 'm krijgt dan ook nutteloos is...

Na mijn geboorte zat ik namelijk op geen enkele informatie te wachten en veel van de info die ik kreeg bleek toch best nuttig voor mijn leven..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pochen, wat een infantiele opmerking. Ik zit niet te pochen, ik deel m'n ervaring. Ik impliceer nergens dat het stoer of cool of whatever is. Eerder een zwakte van mij dat ik dat uberhaubt nodig heb gehad... Hopelijk word je snel volwassen. Of neem zelf een benzo, misschien kalmeer je dan een beetje. Beetje omlaag met die testosteron...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."