Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk om te lezen, jammer van de minder leuke fases! Ik heb deze combi ook eens gedaan en de 4-fmp geeft toch een aparte twist aan de LSD. Wat denk ik bij jullie ook wel heeft meegespeeld is dat je niet echt voorbereid was.. Ik weet niet hoe ervaren trippers jullie zijn, maar ik zelf zou met deze exotische combinaties in mijn hersenpan nooit gaan fietsen, winkelen, koken etc. Normale zinnen opbouwen is al moeilijk genoeg in die status Drinken bij de hand, relaxte muziek en een controleerbare omgeving want met 4-fmp en lsd ben je voor heel wat uurtjes onder de pannen."
"Als ik onder invloed van ghb in slaap val schiet ik standaard 3uur later wakker. Kan niet zeggen dat mijn dromen dan vager zijn dan normaal, ik heb nuchter af en toe al echt de meest bizarre dromen. Echt bizar. In ghb-dromen komen vaak heel veel mensen voor uit mijn leven en dan in de meest vage combinaties, wat ik wel klote vind zijn slaapverlammingen; dat het lijkt alsof je wakker word maar dat is dan niet echt het geval. Dit hangt wel altijd samen met drugsgebruik"
"Vermoord ben ik gelukkig ik nog nooit in mijn dromen Als ik eens een keer doorgehaald heb en dan in slaap val ben ik wel altijd aan het vechten of word ik bedreigd en achtervolgd. Wat ik met ghb regelmatig heb is dat ik droom dat ik wakker word, maar nooit in mijn eigen bed. Dat gebeurd dan een aantal keer en vervolgens word ik echt wakker, maar mijn lichaam is dan verlamd. Alles is dan donker en dan probeer ik uit alle macht echt wakker te worden door te schreeuwen; maar zelfs dat lukt niet meteen Alles zit dan volledig op slot."
"Bij extreme verslavingen ja. Bij recreatief en goed gedoseerd gebruik is het de minst schadelijke en onschuldigste drug van allemaal. Vrij schokkend om te lezen dat er mensen zijn die het zover laten komen en hun leven er mee in ernstig gevaar brengen. Nog schokkender is het dat onwetendheid van artsen en verslavingszorg het laatste dodelijke zetje geeft. @Atropa; met jouw kennis en manier van formuleren zou je echt eens verslavingsklinieken moeten aanschrijven met een rapport ofzo. Ik acht de kans klein dat artsen zichzelf bijscholen op dit forum."
"noeli zei: wat is dat nou weer voor onzin...... als dat nou zijn ervaring is, hij probeerd alleen maar te helpen.... een ghb verslaving kan heel heftig zijn hoor laat hem in zijn waarde...... Klik om te vergroten... Daar is ook niks mis mee natuurlijk, maar op een forum mag toch nog wel gediscussieerd worden? De ghb verslaving kan zeker heftig en zelfs levensgevaarlijk zijn. Dat kan ook niet genoeg worden benadrukt. Maar er ontstaat door al die verslavingtopics zo langzamerhand het beeld dat iedereen van het een op andere moment lichamelijk afhankelijk zou kunnen worden van ghb. Mensen die er wel recreatief en verantwoord mee kunnen omgaan voelen toch de behoefte om dat te bestrijden. Een verslaving kan niet alleen worden verweten aan de verkrijgbaarheid van het middel, naar mijn mening zijn dieper liggende persoonlijke problemen nog altijd de belangrijkste factor. De meerderheid van de gebruikers heeft er alleen maar lol mee in het weekend en kan de brakke maandag wel nuchter doorstaan."
"Licht eens wat toe Linkuei, want opruiende teksten plaatsen zonder argumenten is meer iets voor andere fora. Ben benieuwd"
"Je zou het ook kunnen afhalen"
"Die 10punten van de ontwikkeling van de verslaving zijn wel echt treffend omschreven Robdebob. Kan me er tot op zekere hoogte zeker in herkennen, zeg maar tot punt 3. Maar na een achterlijk weekend kan het spul ook zeker een lelijke kater geven, welke waarschijnlijk als sneeuw voor de zon zou verdwijnen door een nieuwe dosis. Maar in feite komt het neer op steeds maar weer grenzen verleggen totdat de lichamelijke ellende begint."
"Na 2 dagen ghb-gebruik verlang ik al snel naar een fris nuchter gevoel .Ik zal hier echt nooit verslaafd aan kunnen raken"
"Re: Salvia – Mijn levensboek (Hardste trip tot nu toe!) Ik zit echt gefascineerd te lezen! Probeer het me voor te stellen en te visualiseren maar dat valt niet mee. Ik moet het binnenkort toch echt eens zelf proberen, tot nu toe nooit aangedurfd"