Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGbl/Ghb verslaving

Gbl/Ghb verslaving

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie heeft hier of zit hier al langere tijd aan de gbl/of ghb??
Of me 4/5 uur ofzo??

Zelf 3 maanden ong gedaan en heel vaak achter elkaar.
Soms ook snachts veel gepakt om in slaap te vallen.
Dan vaak 8 uur geslapen en toch maar weer gepakt.

Kreeg ook een beetje angst gevoelens en soms misselijk enzow

Wie heeft daar ook ervaring mee??
En waar hadden jullie last van??
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een klein jaar dagelijks gebruikt, en de laatste maanden ook elke nacht om te slapen, wakker worden, drinken, terug slapen.... 's morgens wat verrot zijn en in de namiddag terug wat nemen.

De laatste maand gebruik ik meestal alleen in het weekend, zo blijft het leuker en voel me ook beter. Als je veel ghb hebt genomen moet je na een tijd ghb nemen om je niet slecht te voelen.
Ook dempt ghb veel emoties en ervaar dat mijn levenslust minder is. Vooral maandag, voelde ik me onrustig, prikkelbaar....


Op het einde deed ik met 0.5l, twee weken. Nu 6-7 weken
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#3
en hoe ben jij er vanaf gekomen. Uit rekken lukt aardig. In slaap komen soms na een hele avond niet pakken en eg moe zijn. Maar soms lig ik de helft van de nacht wakker en ga er dan toch maar uit.

Had temazepam van iemand gekregen 10mg 30stuks. Maar hielp alleen bij inslapen en na 4 uurtjes toch weer wakker met 30mg

Diazepam 25mg helpt je wel lekker slapen en volgende dag ook. Als je 2 dagen neemt dan ben je gelijk zalig uitgeslapen en ben je week helemaal in ritme en voel je je ook onspannen ipv super gehaast enzow.

Maarja, daarna was het dus 2 keer over vrijdags weer raak:) En vrij, dus weer hele dag genomen met als gevolg geen slaap:)
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, maar gbl werkt wat anders en werkt ook korter. Hakt er dus meer is en de 'dopamine' rebound komt dus al bijna als het is uitgewerkt.

3.3 ml om ong de 3 uur zat ik
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Correct

Ik gebruik nog altijd veel ghb, maar nooit meer als voorheen en ben nog steeds aan het minderen, het gaat de goede weg op.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#6
zelf gebruik ik het de laatste weken ook wat meer, maar ik begrijp echt niet dat mensen het gebruiken om te kunnen slapen :confused: alleen in het weekend heb ik dat maar dat is logisch

voor de rest gebruik ik het door de weeks ook aardig, maar niet meer als max 10 buisjes per week, ik vind ook als je 1,5 buisje neemt dat je dan extreem veel gaat eten en dan even slapen als het kan maar dan heb ik echt even geen zin meer om te nemen dan ben ik blij dat ik weer even helder ben.

@flugeltje rustig aan he
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je je hart heel snel voelt kloppen, dan weer bijna niet, dan weer heel snel etc. moeten er alarmbellen afgaan. Op dat moment is ongeveer 1/3 nodig van de dosis die je normaal gesproken gebruikt voor het 'dronken geluksgevoel'.
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na 2 dagen ghb-gebruik verlang ik al snel naar een fris nuchter gevoel .Ik zal hier echt nooit verslaafd aan kunnen raken
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De eerste dag geen ghb is de moeilijkste, daarna voel ik me veel beter en kan ik uitzien naar het weekend om dan aan de ghb te gaan.

Soms kan ik na de eerste dag niet slapen, maar dan neem je gewoon wat om te slapen. Kleine hoeveelheden ziet je lichaam niet zo van af, pas wanneer je per dag boven de 30ml gaat je lichaam afhankelijk worden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."