Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis MDMC / Methylone

Dosis MDMC / Methylone

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben wel benieuwd naar wat precies de effecten zijn
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees hier over methylone als heel fijn wit kristalachtig poeder, deze heb ik nu ook weten te bemachtigen. Heb er echter nog niet van gesnoept want bij een andere leverancier heb ik eens methylone-poeder gehad met een hele sterke vanillegeur en een knalgele kleur.

Lijkt wel een totaal andere substantie

Kan dit wel dezelfde stof zijn?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Begin anders met 60 tot 80 mg en bouw het langzaam op, dan merk je vanzelf wat het juiste voor jou is...
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spor zei:
Nou, na lang zoeken en wachten, bloed, zweet en tranen heb ik het dan toch eindelijk in mijn bezit: Methylone in poeder/kristalvorm !
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Begin anders met 60 tot 80 mg en bouw het langzaam op, dan merk je vanzelf wat het juiste voor jou is...
Klik om te vergroten...

Dat is wel erg weinig...
Maar inderdaad rustig beginnen. Rond de 200 voel je goed geloof ik.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Over de dosis kan ik je geen advies geven, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar je ervaringen ermee :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
LOL precies zo'n reacties als wat op erowid gezegd word eigenlijk :P

Denk dat ik begin met 150mg... Ik ben die hard, dat is wel bekend he :sunglasses:

Als ik het haal met mn planning ga ik vanavond uitproberen :) i'll keep you updated !
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mik er meteen maar 200 mg in :wink:. Ik heb het nagevraagd, mijn buisjes zijn 450 mg methy per buisje, en ik gooi er altijd een half buisje in.
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond zelf toen ik mijn eerste keer methylone deed, dat als je het buisje in 1 keer inneemt dat hij dan gewoon lekker inkickt, ik ging van te voren even rustig zitten en dan voel je vanzelf het gevoel erin knallen! (ik had daarvoor nog nooit iets gebruikt dus totaal geen tollerantie), en zo te lezen was je een diehard dus dat moet geen probleem zijn:)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het 1 keer gebruikt, meteen een heel buisje genomen.
Voor mij persoonlijk waren de effecten alles behalve iets als een mdma vervanging.
Mijn ogen waren dikke zwarte bollen zonder iris( zelfs van welk ander middel niet zo ernstig).
Ik kon niet meer praten, alleen maar kijken, en dat heb ik ook vol intresse gedaan.
Het is voor mij geen recreatieve drug, het was alleen maar strak staan en hard gaan. Daarom heb ik het ook niet meer gebruikt, maar mischien met lichtere dosis is het wel leuk, ik weet het niet.
Maar aan de andere kant vond ik op het moment zelf de uitwerking van een heel buisje niet overweldigend genoeg om ooit een lagere dosis te willen proberen.
Mijn vrienden zeiden dat ik gewoon als een zombie rond liep en maar wat staarde en mompelde.

Al met al niet mijn ideale party drug :rolleyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel eens een buisje Explosion genomen, en dit voelde wel goed aan.
Lekker mdma gevoel, maar dan relaxed, niet zo hard als met normale mdma.
Normale mdma slaat meer in als een bom voor mijn gevoel, dit komt lekker rustig op en gaat lekker rustig verder, maar wel heel lekker :grin:
Ik kan er ook gewoon van slapen etc, heerlijk!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik zal binnekort er eens goed over nadenken hoe ik dat nou het beste kan beschrijven :P

Heb het geprobeerd, maar zou zo 123 niet echt kunnen beschrijven hoe het gevoel is... Een btje zoals ritalin is tegenover pep, zo is methylone tegenover mdma :) gewoon light versie dus als het ware. Maar dus ook minder nadelige effecten
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als alles goed gaat krijg ik vandaag 1g methylone (in poeder-/kristalvorm).
Dat probeer ik te laten testen en dan zal ik het binnenkort ook eens proberen.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanillie is geel...?
...of niet, in dat geval zit ik ernaast. :beer:
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja klopt ongeveer wel :grin: , de gele variant blijkt explosion (die befaamde room odoriser) in vaste vorm te zijn, met daar dus een gele kleurstof in. De vanille-geur zal er ook wel kunstmatig aan toegevoegd zijn

De kristalachtige witte methylone is de zuivere stof
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou, vandaag op pad geweest en het is gelukt.
Ik laat het a.s. donderdag testen, en dan hoor ik de week erna de uitslag, maar ik heb veel vertrouwen in een hoge uitslag.

Mooie witte glinsterende poeder.
Ben benieuwd, maar de ervaring zal nog even op zich laten wachten!

Gr, :wave:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Mik er meteen maar 200 mg in :wink:. Ik heb het nagevraagd, mijn buisjes zijn 450 mg methy per buisje, en ik gooi er altijd een half buisje in.
Klik om te vergroten...

Je hebt het nagevraagd aan wie? Ik zou toch met weinig beginnen en als dat niet genoeg is gewoon opbouwen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een heel buisje zou ik niet nemen, maar misch hebben we andere sterkte buisjes?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soma zei:
Spor zei:
Nou, na lang zoeken en wachten, bloed, zweet en tranen heb ik het dan toch eindelijk in mijn bezit: Methylone in poeder/kristalvorm !
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ja, dus ?

Nou gisteren gedaan :)

om 20:45 eerste 150mg gepakt...
toen ik m 21:30 iets begon te voelen nog 100mg erbij gepakt...
en om 22:30 toen ik het al voelde nog eens 150 bijgepakt
400 in totaal dus

Vind het wel een leuk goedje :) ik vond het inderdaad wel mdma-achtig. Ik voelde me minder leip, maar mensen om me heen zeiden juist dat ik er leiper uit zag als normaal. Verder vandaag geen echte kater, alleen een beetje droge mond.

Al met al, goede mdma vervanger voor sommige situaties :) de minder heftige feestjes bijvoorbeeld, want op de échte loeiharde feestjes zou ik toch gewoon echte mdma nemen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan je het wat beter beschrijven, want zo kan ik me niet echt inleven wat voor effect het precies heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."