#1
rick zei:Hoi
Is coke in blokvorm standaard crack of basecoke?
basecoke = crack
rick zei:Hoi
Is coke in blokvorm standaard crack of basecoke?

misssloca zei:Deranged je hebt gelijk van het blok zegt niks ze kunnen na het versnijden de boel weer samen perzen heb het zelf eens iemand zien doen als er een stempel op staat dan is de kans groot dat het wel onversneden is! Is ook heel mooi om te zien!![]()
melissa zei:,wij persen zelf en maken er de zogenaamde bullits van.(zoals ze geslikt t land in komen)
wij voor de vaste klanten geen moeite doen en ze gewoon super goeie poeder geven.
mocht je toch een hard blokje hebben die onder je bankpas wegschiet
Wij?![]()
zo hadden we met nieuwjaar een blok van 25 gram gekochtMac... zei:coke in blokvorm is meestal nog onversneden, dus vers het land binnen gesmokkeld. Het is geen crack of iets dergelijks, maar gewoon hele goeie sos. Geniet er maar lekker van![]()
da vind ik nu eens echt een geslaagd antwoordcaatje zei:heb jij er wel eens over nagedacht waar jou vriend(in) uit is gekomen? Die french kiss je toch ook
Cocaine komt meestal binnen in blokken ,dus als je blokjes krijgt wil dat niet perse zeggen dat het om base cocaine gaat.Hoi
Is coke in blokvorm standaard crack of basecoke? Of kan ik het blokje zondermeer vermalen en lijntjes maken?
Cocaine komt meestal binnen in blokken ,dus als je blokjes krijgt wil dat niet perse zeggen dat het om base cocaine gaat.
Je kan het simpel testen door een klein beetje op een folie te smelten,alls het doorzichtige olie word tijdens verhitting dan heb je waarschijnlijk base coke in plaats van snuif.
Mensen die kilo’s verkopen die haarlak erop spuitenHoe krijg je het verzonnen.
Lastige klant jij.
Niet mensen die kilo's per stuk verkopen.
Maar de gewone dealer die wil pochen met zijn product? Zonder twijfel.
Er zijn zeker en vast nog andere trucs om dit effect te verkrijgen, maar dit wordt wijdverspreid toegepast, al jaren
Fishscale is tegenwoordig zowat synoniem geworden voor kwaliteit.
Je bent toch niet zo naïef dat een drugsdealer dit niet zou doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."