Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke in blokvorm

coke in blokvorm

38 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#1
rick zei:
Hoi

Is coke in blokvorm standaard crack of basecoke?
Klik om te vergroten...

basecoke = crack
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Doet dat er toe dan?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
In dat opzicht wel, maar niet als je dealer je probeert te flashen.
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged

Deranged je hebt gelijk van het blok zegt niks ze kunnen na het versnijden de boel weer samen perzen heb het zelf eens iemand zien doen als er een stempel op staat dan is de kans groot dat het wel onversneden is! Is ook heel mooi om te zien! :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Deranged

misssloca zei:
Deranged je hebt gelijk van het blok zegt niks ze kunnen na het versnijden de boel weer samen perzen heb het zelf eens iemand zien doen als er een stempel op staat dan is de kans groot dat het wel onversneden is! Is ook heel mooi om te zien! :wave:
Klik om te vergroten...

Dah klopt als een zwerende vingerd,Dan heb jij wel een groot blokkie gezien,stempel is vaak van kartel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb gisteren voor mijn 2de keer coke gedaan, ook al vind ik het maar nutteloos wou ik het nog eens proberen.. het was ook nog in redelijk grote brokken en volgens mij was het echt wel goede coke hoor, want in tegenstelling tot de eerste keer was het effct van 1 lijn echt al hele aanwezig+ het duurde echt wel lang tegen wanner het uitwerkte, het duurde zeker langer dan een uur tegen wanneer het was uitgewerkt..
het was bij iedereen zo en ik denk dat het lag aan het feit dat de coke maar bleef dalen

daarna nog een klein lijntje gekregen en het effect was gelijk weer helemaal terug.. ondanks dat ik het wel een beetje geldvespillign zou vidnen voor zo'n hele gram begrijp ik wel waarom zo veel mensen er aan verslaafd worden
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
coke op blok zegt inderdaad totaal niks over de kwaliteit,wij persen zelf en maken er de zogenaamde bullits van.(zoals ze geslikt t land in komen)
eerlijk gezegd kan je de leek zo wijs maken dat hij superkwaliteit heeft terwijl wij voor de vaste klanten geen moeite doen en ze gewoon super goeie poeder geven.
mocht je toch een hard blokje hebben die onder je bankpas wegschiet probeer t dan is met een op t fornuis opgewarmd bordje,blokje erop en dan met de bankpas erover.(t bord niet te heet laten worden anders springt t kapot)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
melissa zei:
,wij persen zelf en maken er de zogenaamde bullits van.(zoals ze geslikt t land in komen)
wij voor de vaste klanten geen moeite doen en ze gewoon super goeie poeder geven.
mocht je toch een hard blokje hebben die onder je bankpas wegschiet

Wij? :wave:
Klik om te vergroten...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ehhhhhhhhhh ikke weet van niks :wink: :wink: :wink:
wou alleen de tegoed gelovigge blijaards ff uitleggen dat je niet teveel moet verwachten van een blokje.
moet ik ook ff vermelden dat t ook heel goed kan uitpakken.
dus bij deze dames en gentelman............laat je niet misleiden een brok is niet specefiek beter dan een pakketje gruis........
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
coke in blokvorm is meestal nog onversneden, dus vers het land binnen gesmokkeld. Het is geen crack of iets dergelijks, maar gewoon hele goeie sos. Geniet er maar lekker van :wink:
Klik om te vergroten...
zo hadden we met nieuwjaar een blok van 25 gram gekocht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en jawel we hadden der van genoten :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
heb jij er wel eens over nagedacht waar jou vriend(in) uit is gekomen? Die french kiss je toch ook
Klik om te vergroten...
da vind ik nu eens echt een geslaagd antwoord :grin::grin::grin:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#12
als het een blok van een kilo is, dan is het waarschijnlijk 'normale' coke en dus nog niet uitgekookt. crack (base-coke) wordt uitgekookt en ziet er meestal wat grauw uit. normale coke is wit. als de coke in een tampon vorm is, dan is het ook nog niet uitgekookt, maar dan komt het net uit iemands kontje :wink: hangt dus een beetje van de grote van het blok af en de kleur! (en ook de geur...)

http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#13
je weet nooit of het puur is eerst uitkoken die shit en dan weet je het pas
C
CorraLid
01-01-2024, 00:00
#14
rick zei:
Hoi

Is coke in blokvorm standaard crack of basecoke? Of kan ik het blokje zondermeer vermalen en lijntjes maken?
Klik om te vergroten...
Cocaine komt meestal binnen in blokken ,dus als je blokjes krijgt wil dat niet perse zeggen dat het om base cocaine gaat.
Je kan het simpel testen door een klein beetje op een folie te smelten,alls het doorzichtige olie word tijdens verhitting dan heb je waarschijnlijk base coke in plaats van snuif.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Corra zei:
Cocaine komt meestal binnen in blokken ,dus als je blokjes krijgt wil dat niet perse zeggen dat het om base cocaine gaat.
Je kan het simpel testen door een klein beetje op een folie te smelten,alls het doorzichtige olie word tijdens verhitting dan heb je waarschijnlijk base coke in plaats van snuif.
Klik om te vergroten...

Dit topic is uit 2006.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al 13 jaar coke in blokvorm haha
O
OnionAddictLid
01-01-2024, 00:00
#17
Al een aantal keer gemeld, maar kan geen kwaad het nog een te zeggen denk ik.

De cocaine die gesnoven wordt is in zijn meest pure vorm een kristal zout. Je zou het kunnen vergelijken met sneeuwvlokjes.
Natuurlijk is een zak vlokjes moeilijk te transporteren als je die structuur wil behouden. Dus wordt cocaine hcl in blokken geperst. Daar leent het zich ook toe want het is een stof die vocht opneemt en graag klontert.

Vanaf de eerste weging van die blok mag je ervan uitgaan dat er iets toegevoegd wordt om het gewicht te verhogen. In de eerste stappen meestal minimaal.
Maar omwille van zijn structuur (hcl) is coke nooit zuiverder dan 89%. Dus geloof nooit verhalen van mensen die zeggen dat ze 95% pure coke gebruikt hebben. Is gewoon onmogelijk. Ook farmaceutische kwaliteit kan daar niet boven.

Wat farma coke wel uitzonderlijk maakt is dat ze de alkaloïden die de coca bladeren ook vrijgeven bij het productieproces (meestal) eruit gehaald worden. Althans uit de farma cocaïne die ik gezien heb en ook uit de laboanalyse die beschikbaar was.

Maar bijna iedere stap die "straatcoke" maakt zal vergezeld worden van een toevoeging van een versnijmiddel.

De dealer doet dat ook nog eens, de ene al meer dan de andere, en neemt zich soms nog de moeite om opnieuw een blok te persen.
Zo'n pers vindt je op ebay voor de prijs van enkele gr. Coke.

Wat ik wel merk is dat vele dealers gewoon wat brokjes in zakjes doen en er supermix bijknallen om op het gewenste gewicht te komen. Zo ver is het gekomen. Dus op dat vlak is de "snuif" variant meestal minderwaardig dan de blok.

Maar in 90% van de gevallen: laat je niks wijsmaken dat cocaine "recht van het blok" zuiverder is dan gruis in een zakje. Is niks van waar.

En die "fishscale" is nog zo'n legende.
Omdat zuivere cocaine hcl een zout is met kristalstructuur glinstert het wat.

Dus wat doen de dealers, persen tot blok en wat haarlak of vernis op spuiten zodat het lijkt of de kristallen glinsteren.
Als je de coke goed kan malen met bv. een gladde porseleinen mortier (gebruik aub geen uit de woonwinkel uit ongepolijst marmer) dan kan je die echte kristallen wel een terug vinden.
Bovendien je versneden coke terug herkristaliseren, maar dat is een heel gedoe.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mensen die kilo’s verkopen die haarlak erop spuiten :tearsofjoy: Hoe krijg je het verzonnen.
O
OnionAddictLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meneer Koekepeer zei:
Mensen die kilo’s verkopen die haarlak erop spuiten :tearsofjoy: Hoe krijg je het verzonnen.
Klik om te vergroten...

Lastige klant jij.
Niet mensen die kilo's per stuk verkopen.

Maar de gewone dealer die wil pochen met zijn product? Zonder twijfel.
Er zijn zeker en vast nog andere trucs om dit effect te verkrijgen, maar dit wordt wijdverspreid toegepast, al jaren.

Fishscale is tegenwoordig zowat synoniem geworden voor kwaliteit.
Je bent toch niet zo naïef dat een drugsdealer dit niet zou doen?
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#20
OnionAddict zei:
Lastige klant jij.
Niet mensen die kilo's per stuk verkopen.

Maar de gewone dealer die wil pochen met zijn product? Zonder twijfel.
Er zijn zeker en vast nog andere trucs om dit effect te verkrijgen, maar dit wordt wijdverspreid toegepast, al jaren

Fishscale is tegenwoordig zowat synoniem geworden voor kwaliteit.
Je bent toch niet zo naïef dat een drugsdealer dit niet zou doen?
Klik om te vergroten...

Lastige klanten zijn meestal mensen die weten waar ze over praten.

Pure speculatie en hersenspinsels dit.
Als jij over een blok praat ga ik van een kilo uit ja sorry mijn fout.
Welke dealer gaat er met een blokje waar haarspray of nog gekker gespoten vernis op straat aan iedereen showen wat hij heeft? Wat is het nut daarvan?
Je zegt een hoop goede dingen hoor maar ook een hoop aannames gebaseerd op dezelfde dingen die jij legendes noemt en waar je juist wat over probeerd te leren aan de anderen hier. Beetje tegenstrijdig.

Laten we verder niet discusseren ik probeer hier een beetje op mijn gedrag te letten en niet te arrogant of irritant over te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."