Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl een vriendin van me gebruikt met haar vriend samen al meerdere jaren en hebben nu een tweeling van zes jaar... dus dat is gelukt terwijl ze beiden gebruikten."
"@ slipperman ben het met je eens, vind dat je als ouder de verantwoordelijkheid hebt het goede voorbeeld te geven, dus NIET gebruiken en ook niet stiekum. kinderen voelen veel aan, ookal begrijpen ze het niet. http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"True true en nog eens true... Probeer zelf van mn cokeverslaving af te komen. Maar had NOOIT gedacht dat het zover zou komen dat ik verslaafd zou raken aan die troep! Houd nu online een dagboek bij... over mn struggle! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl Dus als je niets te doen hebt..."
"@ p4r4n01d vervelend voor je dat je zulke gevoelige ogen hebt... maar wel leuk dat je ffies een kijkje hebt genomen! roze hoort bij me, dus kga mn kleuren - nog - niet aanpassen... misschien wel in de toekomst, maar vind de kleuren zelf mooi! ennuh... over smaak valt niet te twisten! www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl @ p4r4n01d mn layout is sinds vandaag denk ik beter leesbaar voor je... dus als je nog een poging wil wagen, dan is nu het juiste moment!"
"@ mathijs denk dat je er nu geen problemen meer mee hebt hoor! tis nu HEEL duidelijk leesbaar... http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl Hallo allemaal... Ik ben een jonge vrouw van 27 jaar oud. Zie er goed uit en kom over als iemand die zelfverzekerd, stabiel en goed in haar vel zit. Maar goed... Things aren't always what they seem. Achter mn masker schuilt een regelrechte JUNK! De afgelopen tien jaar is een struggle geweest. Ups en downs wat drugsgebruik. Nooit gedacht toen ik mn eerste ploffie rookte dat ik zo diep kon zinken! Ik heb besloten dat het zo niet langer kan. En ik ben dus gestopt. Ik houd een weblog bij. Als je benieuwd bent hoe het zover heeft kunnen komen, hoe het nu gaat en hoe het in de toekomst gaat, neem dan een kijkje! Of reageer op deze topic! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl[/url]"
"@ Haze Thanks voor je reactie! Krijg zoveel reacties op mn weblog, echt hardverwarmend en motiverend om echt te stoppen!!! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"@ Melissa Thanks!!! Weblog is idd de ideale manier om een beetje extra motivatie te krijgen!!!"
"@ BobG, Balon en kaalkopje... Thanks voor de support!!! @ Mac Thanks voor je reacties op mn weblog!!! en je support... http://www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl"