#1
ik gebruik samen met een maat van mij zo af en toe speed.
De laatste tijd ongeveer 2 keer per maand, maar als ik het snuif krijg ik last van men neus...
Dus als oplossing bommetjes, dit doen we met vloeitjes alleen krijg ik veel last van pijn in mn buik. En boeren enzo maar dit verwacht je ook. Als ik veel heb gegeten en niet. Dus eigenlijk elke keer maar het is toch een leuk spulletje daarom vind ik het zonde om het weg te leggen. Ik wil geen capsulesmachine of injecteren dat is allemaal niks voor mij.
Mij vraag was, weet je toevallig tips, dingen die je kan eten of andere dingen zodat dat gevoel minder wordt? Ik weeg 95 kg en ben 189 lang en heb al wel ervaring met andere drugs..
De laatste tijd ongeveer 2 keer per maand, maar als ik het snuif krijg ik last van men neus...
Dus als oplossing bommetjes, dit doen we met vloeitjes alleen krijg ik veel last van pijn in mn buik. En boeren enzo maar dit verwacht je ook. Als ik veel heb gegeten en niet. Dus eigenlijk elke keer maar het is toch een leuk spulletje daarom vind ik het zonde om het weg te leggen. Ik wil geen capsulesmachine of injecteren dat is allemaal niks voor mij.
Mij vraag was, weet je toevallig tips, dingen die je kan eten of andere dingen zodat dat gevoel minder wordt? Ik weeg 95 kg en ben 189 lang en heb al wel ervaring met andere drugs..