#1
Ja ik wou al zeggen dat het geel is wil idd niet veel zeggen heb hier mensen horen zeggen dat het door de versnijding komt. Maar dat geloof ik niet het heeft eerder met de productie en zuivering op het einde te maken. Heb zelf vaker hele goed pep gehad die geel was van lichtgeel tot donkergeel en meestal was het goed spul.
