Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeel kleurige speed ( iemand bekend hiermee zie fotos)

geel kleurige speed ( iemand bekend hiermee zie fotos)

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik wou al zeggen dat het geel is wil idd niet veel zeggen heb hier mensen horen zeggen dat het door de versnijding komt. Maar dat geloof ik niet het heeft eerder met de productie en zuivering op het einde te maken. Heb zelf vaker hele goed pep gehad die geel was van lichtgeel tot donkergeel en meestal was het goed spul.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat het geel is zegt niet zo veel. Je hoort vaak dat een bepaalde kleur beter of slechter is maar dat heeft eigenlijk weinig met de kwaliteit te maken. De kleur is afhankelijk van het productie/was proces wat gebruikt wordt door de producent, o.a. door het gebruikte BMK (grondstof). Testen is het enige wat zekerheid geeft.

Kijk ook hier:

viewtopic.php?f=4&t=34054#p1085434
i
iDs69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
thnx men. heb even gelezen die topic. Gebruiiker Bong verteld indd het gene wat ik ook tehoren kreeg. Dat deze gemaakt wordt met andere grondstoffen op een andere manier dan de normale witte speed.
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb veel speed gesnoven maar deze kleur heb ik toch nog nooit gezien :openmouth:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb vaker gele speed had, dit wil niet zeggen dat het slechte is,
Die wat ik toen had was een van de beste wat ik ooit gehad hebt. :rock:
i
iDs69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja deze is ook wel 1 van de beste die er is momenteel. Zal hem eens laten testen. Wie kan mij vertellen waar dat kan gratis? Omgeving oost-Nederland . Denk haast dat het wel meer dan 70% zal zijn.
i
iDs69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Paar weken later nu. Hele hoge % amfetamine. Maar zie dat het egt een sloper is. De boys wie al langer lopen met deze mastermix, herken je gelijk. Waarschuw dus maar vast..
Je egt je neus, als een bouwpakket los zal komen van je skedel, wanneer niet met water de neus clean vreet het wel een week door, . Tip bommetjes
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het zelf nog even een keertje nawassen, Zoek maar even op internet hoe je dat doet. is niet moeilijk.
Meestal spoel je de troep er wel uit en houd je wit over. (had ik met roze pep.)
i
iDs69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand bekend met dit? Nog geen test raport beschikbaar. Misschien kan iemand me er meer over vertellen...

J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja heel bekend! Vaak in Zutphen gehaald zo'n 3 jaar geleden. 1 van de beste en die heb ik laten testen in Deventer. Uitslag was 64% amf en maar iets van 8% caf. Goed spul om te knallen vond ik:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."