Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo'n beetje any kind of soup, zeker wel!"
"Er moet iets gebeuren mensen! Dit kan zo niet langer steeds onder de 15%..."
"Als je nu nog niets voelt na zoveel dagen dan is het geen al te best spul geweest"
"Goed bezig hoor...succes iig!"
"Ja heel bekend! Vaak in Zutphen gehaald zo'n 3 jaar geleden. 1 van de beste en die heb ik laten testen in Deventer. Uitslag was 64% amf en maar iets van 8% caf. Goed spul om te knallen vond ik"
"Of gewoon opdrinken? Kan een tikkie chemisch smaken maar als je juist mengt dan moet het meevallen"
"Haha ja dat ken ik... In Deventer duurt het ook een week en behalve wat ,doe-het-zelf tips hier op DF te vinden, weet ik ook geen snellere manier. Uit het testlab is natuurlijk wel het meest betrouwbaar."
"jaapi zei: Ik raak nogal snel in fylosofische buien als ik aan drugs zit, en ook aan speed Klik om te vergroten... Zeer herkenbaar, zo ver zelfs dat ik sociale relaties ineens ga afwegen naar hun inhoud en wat het nut is Gelukkig weet ik mezelf vooralsnog te relativeren en vind ik de mogelijkheid om zo'n standpunt te kunnen innemen leuker dan daadwerkelijk die gedachtegang aan te houden."
"Dat lijkt mij ook ja"
"Can i get a 'AMEN'?!"