Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en het zelfbeeld

speed en het zelfbeeld

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#1
mensen, ik zou graag uw mening/expertise benutten om een beetje meer te snappen van speed.

Ik raak nogal snel in fylosofische buien als ik aan drugs zit, en ook aan speed. Ik heb hele stukken tekst geschreven wat in mijn hoofd opkwam terwijl ik aan het goedje zat.

Ik kan zelf wel redelijk beoordelen in hoeverre mijn instelling daarin anders is als nuchter, maar zou wel graag weten wat speed officieel of bij een ander doet met het zelfbeeld, en het beeld op je directe omgeving.

alvast bedankt
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met speed wordt ik altijd actiever en preciezer, en daarmee wordt mijn oordeel over het doen van dingen wel anders. Voor dat moment geen probleem, maar als ik iets beoordeel voor later als ik weer nuchter ben dan moet ik dus opletten. Bij langer gebruik (na een nacht overslaan) wordt ik sneller geïrriteerd.
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaapi zei:
Ik raak nogal snel in fylosofische buien als ik aan drugs zit, en ook aan speed
Klik om te vergroten...

Zeer herkenbaar, zo ver zelfs dat ik sociale relaties ineens ga afwegen naar hun inhoud en wat het nut is :rolleyes:
Gelukkig weet ik mezelf vooralsnog te relativeren en vind ik de mogelijkheid om zo'n standpunt te kunnen innemen leuker dan daadwerkelijk die gedachtegang aan te houden.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed werkte bij mij vroeger anti-filosofisch, men zelfbeeld werd er wel door opgekrikt zoals zeer scherp staan, snel kunnen calculeren, het gevoel hebben constant slim uit de hoek te komen, onoverwinnelijk gevoel.
Keuzes en beslissingen maken onder speed doe je 'iets' te snel uit mijn ervaring waar ik dan in nuchtere toestand soms wel eens spijt van had.

Speed nam ook vooral me humor weg,kan echt niet lachen met grapjes etc... waar ik anders wel om zou lachen.
Ook spiritualiteit,filosofie,... neemt het genadeloos weg.

grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."