Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps, foutje.

Oeps, foutje.

66 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
U can't fool a true tripper!
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hans,

ik ben ook blij dat je nog leeft:)

maar ik heb een vraagje:

in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?
ik weet niets van ghb, maar mij lijkt het toch dat je zon spul in een speciaal flesje bewaart zodat je niet in de war komt met bv water:)

gr T
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na wat trip reports is het me nogal duidelijk, hans vindt het gewoon leuk om trip reports voor fake uit te maken, wat een slechte trolls :P. Ik hou me niet meer bezig met deze thread, wat een waste of time zeg!

In een DMT trip reportje van iemand anders:

Hans zei:
BULLSHIT! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dit houdt weinig verband met de rest van je posts. Je weet niet eens wat ritalin en LSA is. Als je cool wilt doen met DMT doe je dat maar tegen je 14 jarige vriendjes. Ga nou maar stiekem in het schuurtje je eerste jointje roken.

:wave:

:wave:

:wave:
Klik om te vergroten...

Hans zei:
'Wooooh ik trip em zo hard, ik ga nu door een dikke tunnel.'
'Ja me kont zeker'
Klik om te vergroten...

Om maar te zwijgen van alle denigrerende opmerkingen naar Hasj gebruikers etc, omdat dat "niet echt drugs zouden zijn" of zoiets :wave: .

Joh, live and let live, heb je dan helemaal niks van de hippies geleerd?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hans zei:
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Eh, ik vond het (uiterraad) totaal niet fijn, zelfs achteraf was het ergens wel grappig maar ik bleef er nachtmerries over hebben. Ik ga geen paddo's meer slikken, ik wil nooit meer mieren in m'n lul >.>.
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
TheGhost zei:
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
Klik om te vergroten...

Oke, jij wint!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarnemer zei:
Hans,
in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?
Klik om te vergroten...

Een 1 liter fanta fles.

@AT:
HAHA, Mr internet heeft mijn posts doorzocht.

Je hebt wel een van mijn meest terechte posts naar boven weten te halen. Als je echt zo slim bent als je zegt dat je bent dan is het niet zo moeilijk te achterhalen waarom die post volledig terecht was. Het wordt gewoon snel duidelijk als iemand zonder verstand van zaken probeert te praten als iemand met verstand van zaken. Daar ben jij nu ook wel achter of niet ATtje.

Maar ik ben verbaasd wat voor bewijsmateriaal je allemaal wel niet hebt om aan te tonen dat ik een Troll ben. Ik sta paf, echt, dat je de moeite hebt genomen.

En over die denigrerende opmerkingen, ik kan het me niet herinneren, ga het ook niet opzoeken, dat mag jij doen als je wilt. Die opmerkingen waren hoogstwaarschijnlijk sarcastisch.
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#9
wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit:)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
TheGhost zei:
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
Klik om te vergroten...

GHB is een heel ander molecuul dan GBL en heeft een andere zuurgraad. GBL is zwaar zuur (pH onder de 3 als ik het goed heb), waardoor het corrosief is. GHB is dat niet.
Ook al snap ik je punt wel.

Maar laten we eens met z'n allen eens back on topic gaan in plaats van te reageren op die psychedelica onzin die hier niet thuis hoort. :)

Zijn er echt even veel GHB overdoserings gevallen als alcoholvergiftigingen? Dat is wel schokkend vind ik.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarnemer zei:
wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit:)
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me een hele goeie tip! Dat zou alles voorkomen hebben.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schijnbaar zijn er dan toch een hoop mensen die per ongeluk overdoseren of die niet voorzichtig genoeg met hun drugs omgaan. Bovenstaande voorbeeld is een foutje, er zijn genoeg jongeren die tóch drinken tijdens drugs gebruik omdat het zo lekker is/smaakt. Spijtig want alcohol alleen is al vergif, laat staan als je er ook nog eens drugs bij gaat gebruiken, je lichaam is een tempel. Je hebt er maar 1 van gekregen, wees er zuinig op!

Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.

Drientje zei:
Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
Klik om te vergroten...

Dit snap ik niet helemaal.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Drientje zei:
Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
Klik om te vergroten...

Dit snap ik niet helemaal.
Klik om te vergroten...
Me neither, op dit forum is iedereen toch best verstandig dacht ik zo..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.

Drientje zei:
Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
Klik om te vergroten...

Dit snap ik niet helemaal.
Klik om te vergroten...
Dit ia vast weer zo'n borderline grapje:(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.

Drientje zei:
Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
Klik om te vergroten...

Dit snap ik niet helemaal.
Klik om te vergroten...

Dat iedereen op dit forum toch wel snapt dat je voorzichtig met je drugs moet omgaan. Een preek houden voor de paus, maw, iemand iets vertellen wat hij.zij al weet. :grin:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#17
en dan zijn er nog steeds mensen die het gek vinden dat ik iemand afkraak omdat die gene haar vriend ghb wil geven
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt me laten schrikken, et is maar goed dat je nog een deel hebt
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: .

Ik ben blij dat je er nog bent!

Spreek je.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste Hans,

Gelukkig leef je nog ... je had ook kunnen sterven in het echt of in je reis.
Vertel ons is iets meer over de periode dat je outging en bij werdt gebracht in het ziekenhuis.
Ik kan de paniek nog steeds ervaren als ik eraan terug denk, 8 x over de toxische grens heen. 1 capsules stampvol met 330 mg 85% spatzuivere 2C-B dreef me zo me graf in. Kotsen was al te laat .... Mijn angst om de ambulance te bellen en vol gebuist wakker te worden in het ziekenhuis was groter dan sterven. Dus stierf ik van de dorst in mijn reis.

Wat deed jij al die uren waar ben je geweest ?
Wat heb je meegemaakt ?
Is een GHB 'hole' te beschrijven.

Ik vind het erg dapper dat je met ons deze akelige overdosering hebt willen delen.
Kennelijk zijn Keta en GHB aanzienlijk gevaarlijker dan de meeste druggies denken.

Sterkte met het overwinnen van deze nachtmerrie.

Bonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."