#1
Angramar Temenos zei:Drientje zei:Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen![]()
Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!
Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.