Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"True, maar dan heeft jouw dealer het misschien tenminste niet nog eens versneden, om er meer winst uit te halen .... Heb echt nog eens zin in lekkere coke, maar las onlangs dat de meeste coke tegenwoordig nog maar 10% bevat ... dus dan maar passen!"
"Ik deed het wel vroeger omgekeerd ... eerst een nachtje feesten op mdma, om dan thuis te komen en nog wat door te gaan op coke, en die combinatie vond ik juist GE-WEL-DIG ! Maar coke voor het feesten ... nah, ik werd daar juist aso van ipv happy happy joy joy. Coke kan (voor mij toch) alleen thuis, met een beperkt aantal vrienden (zelfs niet met een hoop vrienden, en zeker niet met vrienden van vrienden, want op coke begon ik me al snel te ergeren aan anderen, een eigenschap die ik niet leuk vond van mezelf)1"
"Ik denk dat het beste antwoord hier (zoals eerder gezegd): "luister naar je lichaam" !!! Mensen luisteren echt veel te weinig naar hun lichaam, en denken dat hun eigenwijze brein (of je "ik") het wel beter weet ... maar je lichaam geeft continu duizenden signalen als er iets mis is, het is de kunst hier naar te luisteren en dit au seriuex te nemen! En ik zou daarnaast toch ook willen aanraden: de volgende keer dat je naar de huisarts gaat, spreek hem daar een keertje over aan. Je moet nu niet meteen naar hem toe hollen, maar als je er nog eens langsgaat, wees dan open en eerlijk tegenover hem, het kan je alleen maar helpen..."
"....vorige week op een feestje, na 8 maanden gestopt te zijn ... en was fucking GREAT !! Tenminste nog eens echt wat gevoeld, lekker lachen, helemaal opgaan in de muziek, soms zelfs wat draaierig, maar zeker niet onprettig! Stoppen met blowen en echt maar sporadisch een blowtje doen is een aanrader!"
"Ik had (en heb terug ) ook 'last' van die hartkloppingen. Dat was een hele tijd geleden de reden waarom ik (na 15 jaar blowen ... dus niet meteen beginnersverschijnselen) gestopt ben met blowen. Ik had het alleen met weed, niet met hasj, dus een tijdje overgeschakeld, maar dan toch maar beslist om er helemaal mee te kappen. Nu rook ik heel af en toe nog eens mee met mijn vriend, en dan komen die hartkloppingen en draaierigheid meteen opzetten ... en dat is tegenwoordig ook de reden waarom ik het doe. Ik geniet er zelfs even van, om me zo op het randje van 'slecht' te voelen. Uiteraard alleen als ik thuis op de bank lekker kan gaan hangen en me kan laten gaan. Maar echt terug beginnen blowen? Naah, ik ben te blij dat ik er vanaf ben, ik stond op (in het weekend), at een lekker ontbijtje, rookte een joint, en crashtte 2u voor tv .... dit proces herhaalde zich tot het weekend over was (af en toe nog eens lekker stappen, maar dan alleen met hulpmiddelen, of ik kwam de deur niet uit ...)."
"gisteren .... maar aangezien ik probeer te stoppen met roken (2 weken ver, jippie), zou ik willen vragen welk pijpje jullie me kunnen aanraden (want bos / bomen / blind ! er is zo'n groot aanbod, en heb er al 3 liggen, maar ben er niet tevreden van). Gewoon een handig pijpje dat je altijd op zak kan hebben, om af en toe eens een lekker toppie te nuttigen ... help this poor lady"
"Heaven in M'trich al was het maar voor het lekkere eten en de overheerlijke milkshakes !!!"
"Waar heb je dat nou weer gehoord, of laat je je altijd zo makkelijk blaasjes wijsmaken Trouwens, als je dan toch de moeite hebt gedaan om deze site te vinden, had je evengoed even kunnen googelen op jouw vraag, en dan had je deze mooie flater (waarvoor weliswaar mijn dank, een lach is altijd fijner dan een traan ..) niet begaan. Maar bon, ik ben goed geluimd vandaag, zelfs een tikkeltje vrolijk (en of dat nou jou credits zijn of niet laten we even achterwege), dus asje: Verbodsbepalingen In België is de verkoop van cannabis verboden. Cannabis is geen wettelijk toegelaten stof maar de overheid benadert het probleem met een zekere tolerantie. Een meerderjarige persoon mag maximaal 3 gram cannabis bezitten voor persoonlijk gebruik, behalve als: •zijn gebruik problematisch is (het gebruik is niet meer onder controle) •hij overlast veroorzaakt voor de gemeenschap (in een gevangenis, een school …) •hij cannabis gebruikt in de aanwezigheid van minderjarigen Voor minderjarigen (jonger dan 18 jaar) geldt een andere aanpak: als een minderjarige op het bezit van cannabis wordt betrapt, wordt sowieso een proces-verbaal opgesteld en worden de ouders altijd op de hoogte gebracht. (bron : www.belgium.be) en voor zover België nog niet gesplitst is .... geldt overal dezelfde regel! Dus nee, there's no evil in limburg, it's spreaded everywhere"
"Misschien kan ik hier mijn vraag nog eens herhalen, maar ik wil dus af en toe nog wel eens genieten van een lekker weedje, maar dan puur. Wil van de nicotineverslaving verlost raken, dus de combi is een no-go, zo blijf ik mijn verslaving maar aanwakkeren. Nu ben ik al 3 verschillende pijpjes ver, en nog steeds heb ik niet het ideale pijpje gevonden om puur te roken (makkelijk overal meeneembaar, voldoende afkoeling voor de rook men longen bereikt), dus als er tips zijn, dan hoor ik het graag (er zijn namelijk zoveel handige vaporizer tegenwoordig, but do they deliver as well????)"
"Ja, laten we allemaal pure onversneden coke gaan snuiven, dat zou veel beter zijn! grtz, Irie-onie"