Re: Zeer rare afkick MDMA
Beetje verwarrende topic titel, ik verander "afkick" even in uitwerking...
Beetje verwarrende topic titel, ik verander "afkick" even in uitwerking...
Drientje zei:Vraag me af hoe vaak je neemt en met welke dosis.
Die duizeligheid komt door een te lage bloeddruk. Bij het opstaan uit bed stroomt er niet snel genoeg bloed naar je hersenen (onderdruk) en heb je even een moment van zuurstof gebrek. Je kunt zelfs out gaan even. Ik ben wel eens wakker geworden in een plasje bloed na te snel opstaan, vallen en dan bijkomen met een bloedneus.
De schokken en dat ratelslang geluid zou kunnen komen door serotonine te kort. Als je vaak en veel gebruikt maak je het stofje op dat XTC zo fijn maakt. Dat hormoon heeft tijd nodig om bijgevuld te worden, zo'n drie maanden na intensief gebruik is dat hormoon weer op peil.
XTC kun je het beste maar 1-2 keer per jaar gebruiken IMO. Thuis met mensen die je echt liefhebt. Lekker kroelen op de bank of stuiteren door de woonkamer met de muziek die jij uit kan kiezen op het juiste volume.
Als je vaker wilt gebruiken hou dan minimaal 6-8 weken tussen je gebruik en zorg dat je voldoende supplementen en vitaminen binnen krijgt zowel voor als na je gebruik.
Drink niet te veel water want je maakt ADH aan wat er voor zorgt dat je niet of bijna niet kan plassen. Als je dan veel water drinkt zou je in het ergste geval kunnen overlijden aan water vergiftiging.
Drink sapjes en ook al eet je liever niet, zorg voor een hartige hap zoals wat chips of een soepje (aanrader: cup a soup)voor het aanvullen van het zout wat je verliest met zweten en plassen (als je dan plast plas je heel veel natrium uit).

Mike zei:Niet zo heel raar hoor, je gebruikt hard-drugs, dat is dus slecht voor je, maar ik mag aannemen dat je dat wel weet?
Dat van die temperatuurverschillen zullen de meesten hier wel herkennen, duizeligheid en vermoeidheid zijn mij persoonlijk ook niet vreemd. Je verbruikt veel energie, ook je reserves. Daar ga je op den duur last van krijgen natuurlijk.
Wellicht drink je onvoldoende? En dan bedoel ik geen alcohol, de combinatie alcohol/drugs is altijd een no-go. Niet overdrijven natuurlijk, maar probeer minstens ieder uur tijdens je gebruik één flink glas water te drinken, de dagen na je gebruik in elk geval flink wat vitamine C slikken en 5-htp is goed om je serotonine pijl weer wat op te krikken.
Mdma moet je verder niet te vaak gebruiken, over het algemeen wordt aangeraden om het niet vaker te doen dan eens in de drie maanden, zodat je lichaam de kans krijgt zich weer te herstellen.
Succes!
Hmmm, een tekort aan suiker, daar heb ik nog niet aan gedacht. Zal volgende keer zorgen dat ik genoeg suiker binnenkrijg!Noarx zei:Klinkt als een te kort aan suikers ( de duizeligheid en dergelijke dan )
Temperatuur sja dat is een bijwerking waar wel meer mensen last van hebben.
Zoals al gezegd drink voldoende maar niet te veel!
1 glas per uur minimaal en ik zou niet meer dan 3 glazen per uur drinken.
Het is wel goed om wat sinas of cola af en toe te drinken zodat je suikers binnen krijgt om te verbranden zodat je niet zo duizelig wordt
Marla Singer zei:Beetje verwarrende topic titel, ik verander "afkick" even in uitwerking...
Jah eten doen we wel wat chips enzo :P Volgens mij is het gewoon omdat ik 's morgens niet genoeg eten. Ik eet misschien een boterhammetje en een koek ofzothinkfast zei:Als ik een avondje gezondigd heb is het eerste wat ik doe de dag nadien is toch proberen iets te eten. Dikwijls is eten moeilijk en voel ik men gehemelte precies opzwellen ofzo..
Dit is meestal snel voorbij en voel me direct pakken beter...
Inderdaad chips en dergelijke gaan goed binnen de dag erna![]()
Echt es doen, gewoon iets proberen eten, scheelt al een pak.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."