Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswondermiddel ?

wondermiddel ?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Irie zei:
Een wondermiddel tegen kanker zal het zeker niet zijn ... mijn vriend blowt al jaaaaaaren, en heeft 2 jaar geleden ook te kampen gehad met deze kutziekte. Zelfs tegen de misselijkheid helpte het niet (voor hem dan) ... hij kon toen echt NIETS verdragen.
So hold your horses ...
Klik om te vergroten...

Er is een verschil in de (etherische, anyone???) olie en gewoon blowen he :wink:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Irie zei:
Een wondermiddel tegen kanker zal het zeker niet zijn ... mijn vriend blowt al jaaaaaaren, en heeft 2 jaar geleden ook te kampen gehad met deze kutziekte. Zelfs tegen de misselijkheid helpte het niet (voor hem dan) ... hij kon toen echt NIETS verdragen.
So hold your horses ...
Klik om te vergroten...



en hoelang heeft hij dan geblowt ?
maar roken en de olie op zich wat klaas vertelt is wel iets anders met blowen komen er andere chemicalen vrij e
maar dan nog als het zo is ?? weet je alchool heeft massaproductie je moet brouwerij hebben voor het te maken enz...is ook niet gezond sommigen worden er agresief van enz...en alle andere dingen zijn verboden snap het echt niet :confused:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Ik weet niet wat ik wel of niet moet gaan geloven, maar als het werkt en ik kan het met eigen ogen zien, zal ik gaan zorgen dat dit komt bij de mensen die het nodig hebben.
Wat er ook voor nodig is.
Alles om die farmacie wereld ten gronde te brengen samen met die greedy big bosses die de wereld laten vergaan zodat ze meer geld kunnen verdienen.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

ik ben altijd zo in de wolken als ik zie dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :wink:

high five, let's bring em down.

we leven in spannende tijden en ik denk dat wij in onze tijd nog dingen gaan meemaken die onvoorstelbaar zijn. ik bedoel: informatie verspreid als een exponentiele functie: het groeit steeds harder. Cant wait for 2012 and beyond (want 2012 is ook maar een indicatie (en een excuus voor velen om onzin te spuien :P ) :wink: )
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
deze topic zal bewijze hoe de meeste er over denken als we hem actief houden !

het is echt zo bring them down op straat komen voor die dinge !!! wij zijn de pione van de wereld
alles is zo gemaakt da je altijd vast zit op alles wat beter kan voor de mensen hebbe ze iets slecht gevonden tijd voor verandering vind ik. enigste wat telt is GELD alles draait om geld ...en weet je welk antwoord je krijgt veronderstel ik als je hier hogerop voor gaat het is een drugs omdat nen zot zegt van da en dit staat onder catogorie drugs ! en dan nog iets het is een maatschappelijk probleem zegge ze dan agressie enz...daarom een verbod erop maar alchool heeft dat ook de ene zal agresief worde de andere valt in slaap maar uit alchool kunne ze weer veel geld verdiene onder invloed rijden openbare dronkenschap enz...allemaal centjes voor de staat ik denk als ze alles eens deftig zouden ondernemen wie weet word de wereld beter moeder natuur heeft ons alles gegeven voor iets te doen en wij doen het fout !!!!
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anon zei:
Prachtig topic.. ik lach me de ballen uit mn broek.
Klik om te vergroten...


waarom lach je dit is ernstig hoor !!!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prachtig topic.. ik lach me de ballen uit mn broek.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anon zei:
Prachtig topic.. ik lach me de ballen uit mn broek.
Klik om te vergroten...

Is mij nog nooit gebeurd,
mijn broek hangt niet zo laag.
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Anon zei:
Prachtig topic.. ik lach me de ballen uit mn broek.
Klik om te vergroten...

Is mij nog nooit gebeurd,
mijn broek hangt niet zo laag.
Klik om te vergroten...


:grin: :grin: :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
flugellover zei:
deze topic zal bewijze hoe de meeste er over denken als we hem actief houden !

het is echt zo bring them down op straat komen voor die dinge !!! wij zijn de pione van de wereld
alles is zo gemaakt da je altijd vast zit op alles wat beter kan voor de mensen hebbe ze iets slecht gevonden tijd voor verandering vind ik. enigste wat telt is GELD alles draait om geld ...en weet je welk antwoord je krijgt veronderstel ik als je hier hogerop voor gaat het is een drugs omdat nen zot zegt van da en dit staat onder catogorie drugs ! en dan nog iets het is een maatschappelijk probleem zegge ze dan agressie enz...daarom een verbod erop maar alchool heeft dat ook de ene zal agresief worde de andere valt in slaap maar uit alchool kunne ze weer veel geld verdiene onder invloed rijden openbare dronkenschap enz...allemaal centjes voor de staat ik denk als ze alles eens deftig zouden ondernemen wie weet word de wereld beter moeder natuur heeft ons alles gegeven voor iets te doen en wij doen het fout !!!!
Klik om te vergroten...

o_o holy fuck, onleesbaarheid ftw

anyway ontopic, er zou best een mogelijkheid kunnen zijn dat dit (iets subtieler dan 'wondermiddel natuurlijk) waar is. Maar buiten dat klopt het argument dat de farmaceutische industrie alle reden heeft om dit tegen te houden wel. Zelfde reden waarom hennep niet grootschalig wordt gebruikt, het is te moeilijk in handen te houden van een paar partijen en het is te goedkoop. Plantje groeit overal, groeit tering snel en is ook nog eens heel erg goedkoop. Klinkt niet echt als iets waarmee je makkelijk miljardenwinsten maakt.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
er is nog steeds kanker...er zijn nog steeds wondjes en al die andere troep...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha :grin: FOK! als bron :grin:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey,

ik was eens aan het zoeken over wiet enz..en kwam ineens tegen dat olie van canabis het wondermiddel is tegen bijna alles..kanker,wondjes,enz...maar ze willen het niet uitgeven omdat het geen geld zou opbrengen ? als dit echt zo is,waarom gaan we allen niet op straat :confused:
dit zou duizenden levens redden ?

google het maar beetje...


handige link..
http://frontpage.fok.nl/nieuws/73075
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet wat ik wel of niet moet gaan geloven, maar als het werkt en ik kan het met eigen ogen zien, zal ik gaan zorgen dat dit komt bij de mensen die het nodig hebben.
Wat er ook voor nodig is.
Alles om die farmacie wereld ten gronde te brengen samen met die greedy big bosses die de wereld laten vergaan zodat ze meer geld kunnen verdienen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Ik weet niet wat ik wel of niet moet gaan geloven, maar als het werkt en ik kan het met eigen ogen zien, zal ik gaan zorgen dat dit komt bij de mensen die het nodig hebben.
Wat er ook voor nodig is.
Alles om die farmacie wereld ten gronde te brengen samen met die greedy big bosses die de wereld laten vergaan zodat ze meer geld kunnen verdienen.
Klik om te vergroten...

Yeah! Revolve! Protest the Government and the pharmaceutical industry \\m/
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
dirtbag zei:
Oom Klaas zei:
Ik weet niet wat ik wel of niet moet gaan geloven, maar als het werkt en ik kan het met eigen ogen zien, zal ik gaan zorgen dat dit komt bij de mensen die het nodig hebben.
Wat er ook voor nodig is.
Alles om die farmacie wereld ten gronde te brengen samen met die greedy big bosses die de wereld laten vergaan zodat ze meer geld kunnen verdienen.
Klik om te vergroten...

Yeah! Revolve! Protest the Government and the pharmaceutical industry \\m/
Klik om te vergroten...

Toch ben ik er erg serieus in.
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik vind het ook niet kunnen ze geven zoveel geld uit aan onderzoeken voor mensen met kanker
en ze vinden niets? paar mensen die zelf testen gedaan hebben die hebben resultaat van goede werking enz... maar het moet geld op brengen man man iedereen zou op straat moeten komen voor massaproductie van te maken!!
weet je wat het is de mensen hebben schrik voor op straat te komen!
iedereen kent wel iemand die gestorven is aan kanker wie weet is dit het wondermiddel waar ze al jaren achter aant zoeke zijn snap het echt niet...
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een wondermiddel tegen kanker zal het zeker niet zijn ... mijn vriend blowt al jaaaaaaren, en heeft 2 jaar geleden ook te kampen gehad met deze kutziekte. Zelfs tegen de misselijkheid helpte het niet (voor hem dan) ... hij kon toen echt NIETS verdragen.
So hold your horses ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."