Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"George Benson Earl Klugh Chick Corea mellow tunes man"
"Ga je daarheen Elles? Is vlakbij mij."
"Dione zei: Oom Klaas zei: Kan iemand me uitleggen waarom sommige lui blaxtar serieus nemen? Klik om te vergroten... Blaxtar? Luister je wel goed naar zijn teksten?? Die man is geniaal en wordt enorm ondergewaardeerd als rapper. Klik om te vergroten... Blaxtar is zeker hard en die kleine Typhoon is momenteel mijn favoriet. Hey D. watskeburt met Paradize? Altijd al iemand over Lange Fransie begint moet ik even dat spittbattle filmpje laten zien. -edit: bedenk me ineens duvel was ook altijd hard, maar ik ben niet echt op de hoogte wat iedereen uitvoert sinds... lang...."
"Amfetamine"
"Why so sad?"
"Ah.. ja.. ik ken het probleem. Ik deed het eerst dagelijks... that was no good. Nu haal ik af en toe een keer een grammetje. Maar het blijft topspul."
"Lekker, ik wou dat ik ook wat te blowen had gehaald. Maar m'n lijnen blijven heerlijk."
"Wat een zieke Drum and Bass Line-up man! Das gewoon om bang van te worden. Even kijken of er animo is bij mijn maten. Moet wel met zo'n line-up, als ze maar geen familieverplichtingen hebben. Maar ik zal er zijn. Come rain or come shine."
"Ja man, ik kom sowieso samen met 1 maatje van me, andere 2 die normaal meegaan moeten allebei naar familie enzo. Maar er wordt daar gemeet? Dit is echt voor het eerst in een hele lange tijd dat ik weer op df ben, dus ik ken alleen nog een paar mensen van de oude garde denk ik zo. Maar daar kunnen we dan verandering in brengen. Ik kan niet wachten, zegel in mijn mik en gaan"
"Sweet_Shadow zei: Ik hou ervan. Wisp is geinig, ik ken alleen wat ouder werk uit 2003/4 doch. Ik hou vooral van het album Amber van Autechre. Heb ook Confield van deze gasten, dat is compleet anders, ik was eerst teleurgesteld maar 't is toch ook interessante muziek. Aphex Twin: inderdaad!! En van Amon Tobin heb ik een paar puike albums, evenals van The Future Sound of London (gaaaaaf). Klik om te vergroten... Nou je hebt echt alle idm gelist die normaal mijn lsdplaylistje vullen, en vooral de albums bricolage en the foley room.... man Maar de naam idm... klinkt een beetje verheven ofzo, heb ik toch enigzins problemen mee. vraag: valt shpongle er ook onder of is dat een category acidonly?"