Was niet je van het. Dan betaal ik liever iets meer voor sterke zegels.
#3
Ga naar een testcentrum als je het echt wilt weten!
#4
Hello all,
Ik vroeg me af of iemand hier al zegeltjes heeft gehad met het aum teken erop.
Ik kan er geen goede foto van maken, maar het is dus dit teken:
Ben benieuwd of iemand ze kent.
#5
inb4lock
En er zit ghb en pcp op heb ik me laten vertellen door de kerstman.
#6
Oh is dit niet toegestaan?
Ik probeerde de forumregels straks al te lezen, maar kon ze niet openen.
edit- blijkbaar niet nodig om dicht te gooien, bedankt Klaas
#7
Een vriend van me heeft ze gehad. Waren (als ik het goed herinner) wel Hoffmannetjes met op de achter kant het symbool. Die specifieke waren LSD, niet al te sterk volgens mij (50-100 mics).
#8
Ik weet het, ik weet het.
Ik ga die sterke zegels wel eens even laten testen als ik ze weer binnen heb.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.