Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Bromo-Dragonfly

Heb je dan bijgenomen? Of was 1 zegel al een te hoge dosis?
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Bromo-Dragonfly

Bewild zei:
DrippTone zei:
Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen. :rolleyes:

Bij een normale dosis is er niks aan de hand.
Klik om te vergroten...

Ik vind die uitspraak nogal cru :rolleyes: !
Hier in België kan je bijvoorbeeld niet zomaar iets laten testen en als je maar 1 zegel hebt ofzo kan je ook al niet echt laten testen dan..
Klik om te vergroten...

Hier (Finland) kan je je shit ook op geen manier laten testen. MDMA kan je misschien nog testen met zo'n standaard minitestje die je via internet kan bestellen maar bromo dragonfly..... nope.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Bromo-Dragonfly

Waar in Finland zit je?? :openmouth: , Ik ga misschien binnenkort naar Kouvola... of hoe je dat ook schrijft :wink:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Bromo-Dragonfly

dexdude2 zei:
en m'n hele arm was verlamd.
Klik om te vergroten...

Dat kwam zeker door de enorme vaatvernauwende werking van Bromo Dragonfly, geen last meer gehad van je arm daarna ?

OT: Test men in het testcentrum eigenlijk op dingen als Bromo Dragonfly, DOB, DOI, enz.
Of kijken ze alleen maar of het LSD is ?
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Bromo-Dragonfly

Xeloc zei:
Waar in Finland zit je??
Klik om te vergroten...
Helsinki.

Sublimo zei:
dexdude2 zei:
en m'n hele arm was verlamd.
Klik om te vergroten...

Dat kwam zeker door de enorme vaatvernauwende werking van Bromo Dragonfly, geen last meer gehad van je arm daarna ?

OT: Test men in het testcentrum eigenlijk op dingen als Bromo Dragonfly, DOB, DOI, enz.
Of kijken ze alleen maar of het LSD is ?
Klik om te vergroten...

Volgens de doctoren wel ja, ik was tijdens de trip/comedown naar 't ziekenhuis gegaan en ze gaven mij daar volgens mij diazepam en een aantal bloeddruk medicijnen maar ik heb geen idee meer welke. Maar ze zeiden inderdaad dat een aantal bloedvaten erg waren vernauwd en dat ik echt geluk heb gehad, had missschien verlamd kunnen zijn daarnaa.

Heb daarna overigens helemaal geen last meer gehad nee, gelukkig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Bromo-Dragonfly

dexdude2 zei:
Volgens de doctoren wel ja, ik was tijdens de trip/comedown naar 't ziekenhuis gegaan en ze gaven mij daar volgens mij diazepam en een aantal bloeddruk medicijnen maar ik heb geen idee meer welke. Maar ze zeiden inderdaad dat een aantal bloedvaten erg waren vernauwd en dat ik echt geluk heb gehad, had missschien verlamd kunnen zijn daarnaa.

Heb daarna overigens helemaal geen last meer gehad nee, gelukkig.
Klik om te vergroten...

Dan heb je geluk gehad. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Bromo-Dragonfly

Whoops... :flushed: Verkeerd gedrukt, het moest natuurlijk bij RC's komen te staan. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand al ervaring ermee ? :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Bromo-Dragonfly

Farmaceutische drugs? Whut?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Bromo-Dragonfly

Geen ervaring, wel veel goede dingen over gelezen.
Would love to get my hands on some of that stuff. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Bromo-Dragonfly

Hier is al een topic van in de RC sectie.

Ik heb het tot 2 maal toe gebruikt. Het is wel oke, maar niet echt mega speciaal ofzo. Imho.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Bromo-Dragonfly

Hier is al een topic van in de RC sectie.
Klik om te vergroten...

Niet gevonden. :P

Ik heb het tot 2 maal toe gebruikt. Het is wel oke, maar niet echt mega speciaal ofzo. Imho.
Klik om te vergroten...

Is het wel de moeite om eens gedaan te hebben ?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Bromo-Dragonfly

Ik heb t eens in de efteling en in de burgers zoo gedaan. Beide keren 1mg, was wel dope, maar zou het niet nog is doen (trip ook bijna niet meer). De naspace was altijd wel heel relaxed, he trip zelf soms wat psychedelisch strak staan, ideaal voor een festival eigenlijk. Het duurt wel lang he zeker 11 uur.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Bromo-Dragonfly

Is 1 mg niet wat veel ? :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Bromo-Dragonfly

Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Bromo-Dragonfly

Oom Klaas zei:
Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.
Klik om te vergroten...

Ahja, dat klopt. Dat wist ik al, even niet aan gedacht. :)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Bromo-Dragonfly

6 pagina's vol over Bromo-Dragonfly.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=17511
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Bromo-Dragonfly

Hashja zei:
6 pagina's vol over Bromo-Dragonfly.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=17511
Klik om te vergroten...

Ah, dankjewel ! :grin:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Bromo-Dragonfly

Ik zou het nooit aanraden om hier mee te gaan trippen. Vreselijk spul. Complete ego dood en m'n hele arm was verlamd. Kwam door overdosis (per ongeluk), wat LSD had moeten zijn.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Bromo-Dragonfly

Xeloc zei:
Heb je dan bijgenomen? Of was 1 zegel al een te hoge dosis?
Klik om te vergroten...

Niet bijgenomen, van die ene zegel heb ik 2,5 dag getript.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."