Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"netjes hoor maar dude... zingen?!?! Tis een mooie oogst hoor, maar t blijft een schimmel ouwe Klik om te vergroten... Haha, je denkt toch zeker niet dat hij dit serieus bedoelde Maarre het ziet er goed uit.. Kost het nou veel tijd om paddo's zelf te kweken? Ik zit er namelijk over te denken om ze zelf ook te gaan kweken als ik op mezelf woon, maar ik heb er totaal geen verstand van."
"That brings back memories... Vroeger deed ik dat wel en voor zover ik me kan herinneren werd ik er knetterstoned van :P Verder vind ik het ook heel ongemakkelijk en vies en daarom doe ik het niet meer. Een andere manier om een shotje te nemen is om je vuist te ballen. Dan stop je de joint aan de ene kant van je vuist en aan de andere kant van je vuist zuig je. Hierdoor komt de rook dus eerst door je hand heen voordat het in je mond komt. De laatste keer dat ik dit deed is jaren geleden, maar toen had ik het gevoel dat het wel werkte. Dit kan je ook al doen zodra je joint aansteekt en niet pas bij het laatste stukje."
"Het is niet puur placebo denk ik. Omdat het zo zwaar is voor je longen, moet je er sneller van hoesten. En van hoesten word je stoneder. In dat opzicht word je er wel stoneder van. Extisi zei: bambaclack ouwe Klik om te vergroten... Je bedoelt bong-a'clock"
"Oom Klaas zei: Van hoesten word je echt niet stoneder, je krijgt alleen een druk op je hoofd die je met wiet op sneller voelt net als met mdma op hoesten. 't Zou wat zijn, een stof gaat opeens beter werken als je moet hoesten Klik om te vergroten... Door het hoesten komen je luchtwegen verder open te staan, waardoor je sneller stoned wordt. Ik kan nergens een betrouwbare bron vinden, maar mijn ervaring is dat dit wel het geval is."
"Highhh man Daarom rook ik ook liever hasj. Van wiet word ik zo stoned als een garnaal en heb ik nergens meer zin in. Vroeger rookte ik altijd wiet, maar nu vind ik het niet zo relaxed meer. Nu rook ik hasj en space ik met meer energie."
"kenny zei: Amnesia haze van De Huyskamer in Rotterdam. Klik om te vergroten... Van die shop heb ik nog nooit gehoord. Kan je me vertellen waar hij zit of is het niet de moeite waard om hem op te zoeken? OT Een hasjie van de Bilbao in Rdam."
"Laat maar. Ik ga alleen naar shops die dichtbij de metro liggen of aan de rand van de stad, anders wordt het teveel moeite."
"Als ik niet thuis slaap, blow ik 's ochtends wel eens. Als ik eenmaal begin met blowen in de morgen dan heb ik de hele dag een stoned gevoel. Zo af en toe op een zondag is het wel relaxed. goejezuen zei: een joint in de morgen is een dag zonder zorgen Klik om te vergroten... Dat zeker ja"
"Wel relaxed ja. Boxjes in de buurt (niet te dicht bij het bad natuurlijk :P ), jointje in je mond en handdoek in de buurt. Erg relaxed.. Vooral als het een soort van whirlpool bad is. Ik hou altijd een handdoek in de buurt, omdat ik in een stonede opwelling ook mn handen onder water doe. Dus dan word je joint nat als je hem weer oppakt. Ook op stonede acties moet je voorbereid zijn Ik wil het alleen nog wel een keer Big Lebowski style doen. Overal kaarsen neerzetten, zwaar spacende muziek en een jointje met pincet. Hoef je je ook geen zorgen te maken dat je J nat wordt"
"Maar zo'n kant en klare kit is niet meer legaal verkrijgbaar of wel? Verder bedankt voor de info"