Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoud voor Nicolien Sauerbreij

Goud voor Nicolien Sauerbreij

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoorayyy \\ 0 /
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het net toevallig zitten kijken, had het niet verwacht maar wel cool dat het haar is gelukt :grin: Respect!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
"VANCOUVER - Snowboardster Nicolien Sauerbreij heeft op de Winterspelen in Vancouver geplaatst de Olympische titel veroverd op de parallel reuzenslalom.

Met deze prestatie won ze voor Nederland de honderdste gouden medaille op de Olympische Spelen.

Bovendien was het voor Nederland de eerste medaille ooit op een sneewonderdeel."

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/ ... alom.dhtml

Ik zat het toevallig te kijken en vond 't toch knap, het weer was ronduit bagger met regen en veel mist maar ze is geen 1 keer gevallen en heeft het heel goed gedaan. Dus vond het wel een plekje waard op het forum!
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yeuh, weer eentje erbij. Toch nog 1x goud vandaag, bij het schaatsen hebben de mannen het op de ploegenachtervolging laten afweten.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Man_in_the_Box zei:
Yeuh, weer eentje erbij. Toch nog 1x goud vandaag, bij het schaatsen hebben de mannen het op de ploegenachtervolging laten afweten.
Klik om te vergroten...

Had het gezien, érg zonde. En natuurlijk baalde Sven als een stekker omdat ie weer niet die medaille heeft kunnen pakken. Zover voor "Svencouver" :rolleyes:!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het verlies van de achtervolging is wel nog altijd minder zuur dan het verlies op de 10Km, god wat was dat sneu voor die jongen zeg. Had gewoon echt medelijden met m, terwijl ik helemaal niet zo'n schaatsfan bent. Maarja zoiets gun je (bijna :flushed: ) niemand natuurlijk, zolang trainen en dan door zoiets onderuit gaan..

(Sorry voor off.)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd jammer dat de mannen het bij schaatsen wat minder deden, maar toch weer een gouden medaille erbij.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hulde! :grin: :beer:

Komt ook erg sympathiek over en heeft er geloof ik hard voor gewerkt. Ik zat goed te genieten toen die zelfingenomen schaatsers het verneukten terwijl zij goud pakte :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."