Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: jou favoriete trip nummer. Flume ft. Anthony - Sleepless Vind het liedje zo chill dat ik ervan ga spacen ."
"Zoals Itest zei , als je vaker al naar een techno feestje bent geweest zal het wel normaal zijn dat mensen daar met ogen open staan (wijd) , dus als ik mijn mening zo zou geven zou ik zeggen ; Trek het je allemaal niet aan wat mensen van je denken en doe je eigen zin als je nu eens zin hebt in een bolleke neem dan eentje wel op eigen risico ... Maar kijk niet naar de mensen om je heen om te zien wat ze van jou denken . Listen to the music and Enjoy it . Er zal niks veranderen als je nu zonder pilleke binnen gaat of met hoogstwaarschijnelijk zit iedereen er onder. Grtz Ikke."
"Ik vind wel dat sommige drugs je je sociale omgeving helpen omwille van dat je meer met de mensen begint te babbelen en zo je verder gaat communiceren. Heb het zelf ook ondervonden wanneer ik eens bij iemand was die ik totaal niet kende ben dan onder invloed geweest van drug en begon spontaan te babbelen met die persoon . Grtz Ikke."
"Ik heb een vraag over ketamine en ik weet niet echt waar ik die vraag kan stellen ; Als ik voor de eerste maal ketamina ga in nemen (snuivend) is het dan beter een persoon bij mij te hebben die het niet doet ? Zodat ik dan toch beter op mijn gemak kan zijn omwille van de consequenties ? En ook na hoeveel MG keta kan het tot dodelijk beschauwd worden? Grtz Ikke."
"Normaal mag het , nog niet zo lang geleden ben ik een politie agent tegen gekomen die bezig was met mijn 'maten' en hij zei ik ruik wiet maar deed niks ... Ookal was er geen joint in de omloop hij zei heel kort , Wiet roken mag je , zolang je niet dealt . Maar let wel op als je meerdere feiten op je naam hebt staan met drugs gebruik zou ik toch opletten door buiten te wandelen met drugs in de hand of wat dan ook . Grtz Ikke."
"Mogen politie agenten dan ook niet zelf kiezen wat ze doen vooralleer ze iemand gaan onderzoeken op wiet ? Hij stond namelijk helemaal alleen met een stuk op 10 jongens rond om hem en ze waren allemaal zeer aandachtig aan het luisteren naar wat die zei maar voor de rest heeft die niks gedaan dus ik dat dan wel ALOUD? Grtz Ikke."
"Ik heb al feestjes gehad dat ik zonder drugs lange nachten volhield ( BassLeader ) was zonder drugs en zonder alchohol en was er tot het eind... Nu zou ik vooral leven met speed en wiet die houden me toch wel degelijk op de been ook al is het raar dat je hoort dat wiet je op de been houd maar ja , iedereen is verschillend . Meestal als ik uitga smoor ik een joint of 3 ga ik naar binnen begin ik met gewoon bier ... Na dat bier me een beetje beu gedronken is begin ik aan wodca en eens dat ik dat gewoon begin te worden pak ik een lijntje en ga ik nog ietsje meer drinken maar niet te veel heb het effect dat ik niet zoveel dorst heb maar juist dat ik wel een droge keel heb van alles van ervoor . Grtz Ikke."
"LadySky zei: Ik ken heel wat dealers.. Van de 20 dealers die ik ken, zijn er maar 3 van echt goeie kwaliteit.. Altijd genoeg, goeie space en vooral geen opgefockte coke..(bedoel vooral met uitspacen).. 1 van hen is de beste.. top kwaliteit, altijd bereikbaar 24/7, en komt het brengen(zelfs halve grammen) De rest zijn allemaal koekenbakkers Klik om te vergroten... Dat is zeker wel handig en zeker voor mensen die nog niet 1malig coke hebben gedaan kunnen het dan uitproberen met een halve gram ; En alsnog word het geleverd ... Maar , is het op de plaats dat jij zegt ? Of wat hem voorstelt ?"
"Begonnen op mijn 16de wat ik al direct in aanmerking kwam met meerdere joints and nu dagelijks gebruik ."
"Zoals pep talk al zei , het slaap en eet gewoonte veranderen kan er ook een gevolg van zijn ( ik ben nog jong tegenover andere velen hier ) maar had wel al dingen zoals nachtjes opblijven zonder drugs en dat zie je dan wel sneller . Zo tijdens de grote vakantie ben ik een helemaal gaan slapen rond 4/8uur s'ochtends en opeens als ik naar school moest waren men wallen onder men ogen blauw en rood aan het uitslaan en leerkrachten dachten dat ik ook aan de drugs zat ... Nu mogen ze het denken want ik doe het maar denk even na vooralleer je met je patroon gewoontes gaat beginnen van veranderingen ect... Grtz Ikke"