#1
Hallo Mikoz,
Ik heb alleen het eerste filmpje gekeken (ik kan slecht tegen Amerikaanse accenten :P) anyway. Ja het is wel deels herkenbaar. Zelf vind ik Keta helemaal geen goed middel om op uit te gaan. Behalve in combi met 2CB ofzo.
Voor je eerste ervaring adviseer ik sowieso om het thuis te doen. Het is fijn in een vertrouwde omgeving. Dit vooral omdat je gedachte gang en je observatie op de wereld heel anders word. Als je het dus thuis doet is dit leuk en prettig om aan te wennen en heb je er heel veel plezier in. Doe je dit buiten of op een vreemde plek met vreemde mensen dan kan het wel is vervelend worden.
Qua effecten heeft keta meerdere niveau's
Niveau 1 is vooral heel relaxt en ontspannend que effect. Je voelt dat je een stof in je lijf hebt maar je waarneming en zintuigen veranderen niet veel. Je gedachtes worden wat trager. Het gevoel kan je bekruipen dat je aan helemaal niks denkt dit kan erg lekker zijn.
Niveau 2 heeft voor mij een hele lichamelijke uitwerking. Ik voel me een soort robot en een beetje houterig in mijn beweging. Als ik mijn armen omhoog steek blijven die hangen zonder enige moeite, sterker nog je vergeet gewoon stomweg dat je ze omhoog hebt gestoken en ze blijven gewoon hangen. Ook beginnen mijn gedachten wat rare sprongetjes te maken. Je neemt je wereld ook anders waar. Je diepte gevoel klopt niet helemaal je zit een beetje in een droomwereld en voor mij worden ruimtes altijd ineens een stuk groter. (dus heb je een kleine kamer en heb je er genoeg van neem een lijn keta :P) Als ik in deze staat met iemand bel dan ben ik voor mijn gevoel bij diegene of diegene is bij mij. De tijd lijkt stil te staan. Als je steeds maar een heel klein beetje bijneemt niet genoeg om je naar het volgende niveau te tillen maar wat je op Niveau 2 houd kan het lijken alsof je hier al dagen mee bezig bent. Je bent behoorlijk vergeetachtig maar kan ook nog prima een gesprek voeren. De gesprekken worden vaak wel een beetje raar. Mensen kunnen uit het niks totaal ongerelateerde dingen roepen. Erg hilarisch.
Niveau 3 Nu begint het een beetje weird te worden. Ik denk aan de ene kant aan helemaal niks aan de andere kant aan heel veel, als ik mijn ogen dicht heb hallucineer ik in vooral geometrische patronen, deze patronen kan ik ook sturen. Ik heb ook erg weinig grip op mijn lijf liggen is het fijnst. Muziek luisteren is chill maar ik vind drukke muziek super kut op dit moment.
Niveau 4 is de K-Hole, dit betekend niet zoals veel mensen denken out gaan van een hoge hoeveelheid Keta en je als je bij komt niks meer herinneren, dit is namelijk gewoon een narcose/overdosis. De K-Hole is een stadium vlak voor die totale narcose je krijgt een out of body experience je kan je lijf niet meer bewegen en schiet voor je gevoel de kosmos in. Mijn gedachten werden exponentieel groter en mijn brein leek oneindig. Dit heb ik 1 keer meegemaakt en was voor mij een hele belangrijke ervaring in mijn leven en vooral een hele positieve.
Ik heb alleen het eerste filmpje gekeken (ik kan slecht tegen Amerikaanse accenten :P) anyway. Ja het is wel deels herkenbaar. Zelf vind ik Keta helemaal geen goed middel om op uit te gaan. Behalve in combi met 2CB ofzo.
Voor je eerste ervaring adviseer ik sowieso om het thuis te doen. Het is fijn in een vertrouwde omgeving. Dit vooral omdat je gedachte gang en je observatie op de wereld heel anders word. Als je het dus thuis doet is dit leuk en prettig om aan te wennen en heb je er heel veel plezier in. Doe je dit buiten of op een vreemde plek met vreemde mensen dan kan het wel is vervelend worden.
Qua effecten heeft keta meerdere niveau's
Niveau 1 is vooral heel relaxt en ontspannend que effect. Je voelt dat je een stof in je lijf hebt maar je waarneming en zintuigen veranderen niet veel. Je gedachtes worden wat trager. Het gevoel kan je bekruipen dat je aan helemaal niks denkt dit kan erg lekker zijn.
Niveau 2 heeft voor mij een hele lichamelijke uitwerking. Ik voel me een soort robot en een beetje houterig in mijn beweging. Als ik mijn armen omhoog steek blijven die hangen zonder enige moeite, sterker nog je vergeet gewoon stomweg dat je ze omhoog hebt gestoken en ze blijven gewoon hangen. Ook beginnen mijn gedachten wat rare sprongetjes te maken. Je neemt je wereld ook anders waar. Je diepte gevoel klopt niet helemaal je zit een beetje in een droomwereld en voor mij worden ruimtes altijd ineens een stuk groter. (dus heb je een kleine kamer en heb je er genoeg van neem een lijn keta :P) Als ik in deze staat met iemand bel dan ben ik voor mijn gevoel bij diegene of diegene is bij mij. De tijd lijkt stil te staan. Als je steeds maar een heel klein beetje bijneemt niet genoeg om je naar het volgende niveau te tillen maar wat je op Niveau 2 houd kan het lijken alsof je hier al dagen mee bezig bent. Je bent behoorlijk vergeetachtig maar kan ook nog prima een gesprek voeren. De gesprekken worden vaak wel een beetje raar. Mensen kunnen uit het niks totaal ongerelateerde dingen roepen. Erg hilarisch.
Niveau 3 Nu begint het een beetje weird te worden. Ik denk aan de ene kant aan helemaal niks aan de andere kant aan heel veel, als ik mijn ogen dicht heb hallucineer ik in vooral geometrische patronen, deze patronen kan ik ook sturen. Ik heb ook erg weinig grip op mijn lijf liggen is het fijnst. Muziek luisteren is chill maar ik vind drukke muziek super kut op dit moment.
Niveau 4 is de K-Hole, dit betekend niet zoals veel mensen denken out gaan van een hoge hoeveelheid Keta en je als je bij komt niks meer herinneren, dit is namelijk gewoon een narcose/overdosis. De K-Hole is een stadium vlak voor die totale narcose je krijgt een out of body experience je kan je lijf niet meer bewegen en schiet voor je gevoel de kosmos in. Mijn gedachten werden exponentieel groter en mijn brein leek oneindig. Dit heb ik 1 keer meegemaakt en was voor mij een hele belangrijke ervaring in mijn leven en vooral een hele positieve.
