#1
Beste Forum bezoekers hier.
Ik heb een vraag. Altijd als ik weer begin met blowen dan krijg ik binnen paar weken tot 1 maand donkere kringen onder mijn ogen.
Ik hoor het dan van ieder en zelf zie ik het ook. Het lijkt net alsof ik aan harddrugs zit. Andere mensen kunnen blijven blowen en blowen jaren en je ziet het niet. Waarom ik wel na 1 maand al?
Nu, ben ik gestopt met blowen sinds 1 november en vroeg me af hoe lang het duurt voordat dit over gaat? Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand waarom en wat de oorzaak hiervan is?
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand de tijd neemt om te replayen.
Groetjes
Ik heb een vraag. Altijd als ik weer begin met blowen dan krijg ik binnen paar weken tot 1 maand donkere kringen onder mijn ogen.
Ik hoor het dan van ieder en zelf zie ik het ook. Het lijkt net alsof ik aan harddrugs zit. Andere mensen kunnen blijven blowen en blowen jaren en je ziet het niet. Waarom ik wel na 1 maand al?
Nu, ben ik gestopt met blowen sinds 1 november en vroeg me af hoe lang het duurt voordat dit over gaat? Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand waarom en wat de oorzaak hiervan is?
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand de tijd neemt om te replayen.
Groetjes