Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdonkere kringen onder ogen door blowen

donkere kringen onder ogen door blowen

2 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
privateLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Forum bezoekers hier.

Ik heb een vraag. Altijd als ik weer begin met blowen dan krijg ik binnen paar weken tot 1 maand donkere kringen onder mijn ogen.

Ik hoor het dan van ieder en zelf zie ik het ook. Het lijkt net alsof ik aan harddrugs zit. Andere mensen kunnen blijven blowen en blowen jaren en je ziet het niet. Waarom ik wel na 1 maand al?

Nu, ben ik gestopt met blowen sinds 1 november en vroeg me af hoe lang het duurt voordat dit over gaat? Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand waarom en wat de oorzaak hiervan is?

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand de tijd neemt om te replayen.

Groetjes
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij heeft dit met het bloedvat verwijdende effect van het blowen te maken.
Voornamelijk rond de ogen zit een heel dicht netwerk van haarvaten, wanneer deze (te ver) verwijden kunnen ze elkaar zover verdrukken dat ze springen met rode ogen (en misschien dus ook die blauwe kringen) als gevolg.

Daarnaast heeft het wellicht ook met je levensstijl te maken die je hanteert op het moment dat je (vaak?) blowt. Verandert je eet- slaap- of bewegingspatroon?
I
IkkeIkkeIkkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals pep talk al zei , het slaap en eet gewoonte veranderen kan er ook een gevolg van zijn ( ik ben nog jong tegenover andere velen hier ) maar had wel al dingen zoals nachtjes opblijven zonder drugs en dat zie je dan wel sneller .
Zo tijdens de grote vakantie ben ik een helemaal gaan slapen rond 4/8uur s'ochtends en opeens als ik naar school moest waren men wallen onder men ogen blauw en rood aan het uitslaan en leerkrachten dachten dat ik ook aan de drugs zat ...
Nu mogen ze het denken want ik doe het maar denk even na vooralleer je met je patroon gewoontes gaat beginnen van veranderingen ect...

Grtz Ikke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."