#1
Hoi allemaal,
Binnenkort ga ik weer met een groep vrienden naar een leuk technofeestje en dan nemen wij ook een pilletje. Een van ons krijgt daar echter een heel wappie uiterlijk van, z'n ogen staan wagenwijd open en dan ziet er nogal freaky en onsympathiek uit (terwijl hij dan natuurlijk 1 brok liefde is
). Daarom wil hij graag een zonnebril op doen. Nu bedacht ik me dat veel zonnebrillen wel heel donker zijn en dat de (hopelijk) supergave lasershow daardoor minder goed te zien zou kunnen zijn.
Hoe doen jullie dit? En heeft iemand een leuk adresje voor leuke partybrillen?

Binnenkort ga ik weer met een groep vrienden naar een leuk technofeestje en dan nemen wij ook een pilletje. Een van ons krijgt daar echter een heel wappie uiterlijk van, z'n ogen staan wagenwijd open en dan ziet er nogal freaky en onsympathiek uit (terwijl hij dan natuurlijk 1 brok liefde is
Hoe doen jullie dit? En heeft iemand een leuk adresje voor leuke partybrillen?
