Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet te donkere zonnebril ivm lasers op party

Niet te donkere zonnebril ivm lasers op party

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Binnenkort ga ik weer met een groep vrienden naar een leuk technofeestje en dan nemen wij ook een pilletje. Een van ons krijgt daar echter een heel wappie uiterlijk van, z'n ogen staan wagenwijd open en dan ziet er nogal freaky en onsympathiek uit (terwijl hij dan natuurlijk 1 brok liefde is :wink:). Daarom wil hij graag een zonnebril op doen. Nu bedacht ik me dat veel zonnebrillen wel heel donker zijn en dat de (hopelijk) supergave lasershow daardoor minder goed te zien zou kunnen zijn.
Hoe doen jullie dit? En heeft iemand een leuk adresje voor leuke partybrillen?

:wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pff ik heb daar vaak echt schijt op hoe ik er uit zie, maar natuurlijk zie ik er ook gewoon altijd lekker uit :P.

Ehm ik zelf vind met lasershows spacebrillen heel tof, zie je je ogen ook niet doorheen. En je hebt ook van die brillen met lichtere glazen wat ze vaak gebruiken ook met autorijden en zo? Met zo'n glans erover weet je niet?


Voor leuke partybrillen google, freakyglasses :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Binnen met een zonnebril rondlopen is echt heel suf.
J
JanDeManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind een zonnebril op zo'n feestje echt wel cool. Heb ik nog net iets meer het gevoel dat het niemand wat kan schelen wat ik doe.
Ook het feit dat je de mensen bijna niet meer ziet, maar de felle lichten wel vind'k zalig
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
Binnen met een zonnebril rondlopen is echt heel suf.
Klik om te vergroten...
Idd, dan zet je een zonnebril op om te verbergen dat je wat gebruikt hebt maar daar sla je de bal volledig mis :) .
Als je rondloopt met een zonnebril op een party heeft iedereen gelijk door dat je wat ophebt.
Om nog maar te zwijgen hoe idioot het er uitziet :smoke:

Dan liever met doppen rondlopen dan met sunglasses at night...so I can, So I can
t
terrortukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaat er niet om dat mensen zien dat je vaag bent, dat maakt mij geen donder uit. Juist als ik een zonnebril opdoe word er gelachen of een duimpje opgestoken, en als ik geen bril opheb word ik raar aangekeken en uitgelachen :openmouth:
i
iTestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rakettenpret zei:
naar een leuk technofeestje ... wappie uiterlijk ...
Klik om te vergroten...
Is dit je eerste techno feestje? want ik heb genoeg grote en kleine technofeestje meegemaakt, maar als je je dáár zorgen gaat maken is er toch wel iets mis haha.

Kijk om je heen en geniet :hearteyes:
I
IkkeIkkeIkkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals Itest zei , als je vaker al naar een techno feestje bent geweest zal het wel normaal zijn dat mensen daar met ogen open staan (wijd) , dus als ik mijn mening zo zou geven zou ik zeggen ; Trek het je allemaal niet aan wat mensen van je denken en doe je eigen zin als je nu eens zin hebt in een bolleke neem dan eentje wel op eigen risico ... Maar kijk niet naar de mensen om je heen om te zien wat ze van jou denken .
Listen to the music and Enjoy it . Er zal niks veranderen als je nu zonder pilleke binnen gaat of met hoogstwaarschijnelijk zit iedereen er onder.

Grtz Ikke.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."