Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswrm niet gewoon opeten?

wrm niet gewoon opeten?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
THC moet sowieso eerst aan vet of alcohol ofzo binden, wilt je maag het op kunnen nemen.
w
wurzilLid
01-01-2024, 00:00
#2
we kenne natuurlijk allemaal wiet/hasj cake/brownies.
is het voor optimaal gebruik niet handiger om gewoon op je wiet of hasj te kauwen doorslikke etc? :confused:
smaak enzo speelt geen rol gewoon dippe in chocoladesaus of eten en niet zeure XD.
gewoon een ged8ten moest ff een antwoord hebben.

:smoke: :stoned:
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat je dan zou moeten kotsen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damien0124 zei:
THC moet sowieso eerst aan vet of alcohol ofzo binden, wilt je maag het op kunnen nemen.
Klik om te vergroten...
precies, of verdampen...

dit werkt niet als je een brok hash doorslikt, moet je hashmelk of hashwiskey van maken...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
Damien0124 zei:
THC moet sowieso eerst aan vet of alcohol ofzo binden, wilt je maag het op kunnen nemen.
Klik om te vergroten...
precies, of verdampen...

dit werkt niet als je een brok hash doorslikt, moet je hashmelk of hashwiskey van maken...
Klik om te vergroten...

Maar je lichaam heeft toch zelf dierlijke vetten in zich?
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer eens een boterham met Chocopasta en sprenkel daar bovenop wat gecrushte Sativa.

Laat me weten hoe het smaakt .... bij mij overheerlijk als ik de munchies krijg :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
cropp zei:
Damien0124 zei:
THC moet sowieso eerst aan vet of alcohol ofzo binden, wilt je maag het op kunnen nemen.
Klik om te vergroten...
precies, of verdampen...

dit werkt niet als je een brok hash doorslikt, moet je hashmelk of hashwiskey van maken...
Klik om te vergroten...

Maar je lichaam heeft toch zelf dierlijke vetten in zich?
Klik om te vergroten...

't Werkt gewoon veel minder goed zonder dat het van tevoren aan een vet gehecht is.
1 gram hasj zo doorgeslikt gaf me een aardige highheid niet echt geweldig,
0,3 gram hasj verwerkt in melk gaf me een zieke high.

Nogal groot verschil in potentie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."