Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeel worden na gebruik van Cannabis?

Geel worden na gebruik van Cannabis?

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb zelf ook al is geel in de klas gezeten. En voelde me toen ook kats beroerd..
Helaas doe je hier niks aan volgens mij...het komt gewoon door een grote hoeveelheid denk ik.
Ik had toen in een uur wel 4 5 jointjes gerookt. Voor sommige hier is dat natuurlijk niet zoveel..
maar ik was er echt van naar de klote.
Wat ik toen deed, toen ik me zo verkankerd voelde, was suiker eten/drinken. Red Bulletje, chocolaatje ofzoiets.
Het helpt niet direct..maar het helpt wel :wink:
A
Arthur KingLid
Vreemd, is het niet zo dat je denkt dat je huid geel is, door de wiet? Soms kunnen kleuren wat intenser binnenkomen nl.

Misschien wat rustiger aan doen helpt.
P
PepTalkLid
Is gewoon een teken van overdosering lijkt mij.

Blowen zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel daalt, dus zoals extisi zei: 'suiker eten/drinken. Red Bulletje, chocolaatje ofzoiets.'

Verder gewoon wachten, trekt meestal na 20 minuten wel weer weg ( als je niet meer zo stoned bent dus).

Hasj roken kan dit ook verminderen, aangezien je daar toch ook wel iets minder stoned van word.
s
space scientistLid
gele huid duid op geelzucht (lever)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geelzucht
E
ExtisiLid
Hallo, hier boven mij.

^
Dit zou best kunnen natuurlijk, maar ik denk het niet..
Ik heb zelf ook al is in de klas gezeten vorig jaar, en mensen zeiden: "Je ziet er geel uit."
Tja, dat is iets wat bij het blowen kan komen kijken. Niet iedereen heeft dit, maar sommige wel.
Sommige zijn knetterstoned van 2 hijsjes, *schrijf je dat zo? vind het een raar woord :HIJJSSJS*
en sommige kunnen 5 jointjes roken en kunnen er nog wel een paar..
Dus waarom de ene geel word, en de andere niet..tja.
Waarom ben ik soms een :smilingimp: en soms zo'n :hearteyes:

So, SUGAR.

peace. peace. ouwe.
P
PepTalkLid
space scientist zei:

Klik om te vergroten...

De lever komt volgens mij niet kijken bij de afbraak van THC, en zal naar mijn weten dus ook niet erg belast worden door blowen.

Ook zie je bij geelzucht duidelijk het oogwit,nagels en lippen een stuk geler worden terwijl mijn ervaring bij blowers toch alleen de huid is.

Sommige mensen worden ook sirieus letterlijk groen, 1 keer meegemaakt en was gewoon eng om te zien, desbetreffende meneer voelde zich ook niet helemaal lekker :kots:
R
RendeoLid
PepTalk zei:
space scientist zei:

Klik om te vergroten...

Sommige mensen worden ook sirieus letterlijk groen, 1 keer meegemaakt en was gewoon eng om te zien, desbetreffende meneer voelde zich ook niet helemaal lekker :kots:
Klik om te vergroten...

haha ja, iemand van me klas vroeger werd eens groen maar bleef beweren dat hij niet slecht ging, hij kon wel niet rechtstaan of hij ging vallen :P
heb hem gezegd om wat te eten en na kwartier zag hij er wat normaler uit
i
ilyasLid
Rendeo zei:
PepTalk zei:
space scientist zei:

Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

haha ja, iemand van me klas vroeger werd eens groen maar bleef beweren dat hij niet slecht ging, hij kon wel niet rechtstaan of hij ging vallen :P
heb hem gezegd om wat te eten en na kwartier zag hij er wat normaler uit
Klik om te vergroten...
Dit heb ik eens op de bus gehad. Ik werd mega misselijk en begon ontzettend hard te zweten door te veel geblowd te hebben. Ik kon ook niet bewegen, want alles wat ik toen gegeten had (vreetkick) zou er dan uitkomen.
En toen kwam er zo'n pikachu type naast me zitten, hij bekeek me vuil, maar zei niets.
j
jason-Lid
dat gebeurt als je niet veel gegeten heb en snel rookt
A
AmaranthLid
Toen ik nog dagelijks blowde had ik altijd een ietwat groenigere tint over m'n huid, ook als ik niet meer stoned was maar er nog wel THC in m'n lichaam zat. Als ik veel heb geblowed schijnen m'n ouders dat ook te kunnen zien aan m'n huid :P

Van geel worden heb ik nog nooit gehoord.
I
IZ420Lid
Arthur King zei:
Vreemd, is het niet zo dat je denkt dat je huid geel is, door de wiet? Soms kunnen kleuren wat intenser binnenkomen nl.
Klik om te vergroten...
Nee, mijn vrienden zeggen dan altijd iets als "Fuck man, ge ziet er weer geel uit!"

PepTalk zei:
Is gewoon een teken van overdosering lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Ik had ergens gelezen dat het onmogelijk was om (door te roken) een overdosis van cannabis te hebben.
Maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk, want als ik weinig neem, en ik mij niet helemaal scheef voel, word ik nooit geel (zelf niet een klein beetje).

jason- zei:
dat gebeurt als je niet veel gegeten heb en snel rookt
Klik om te vergroten...

Meestal eet ik net expres niet voor ik smoor, omdat als ik niets in mijn maag heb, ik ook niet kan kotsen. En omdat het effect dan sterker is met een kleinere dosis, en dus goedkoper is.
Maar dat ding van snel roken kan wel kloppen.

Amaranth zei:
Toen ik nog dagelijks blowde had ik altijd een ietwat groenigere tint over m'n huid, ook als ik niet meer stoned was maar er nog wel THC in m'n lichaam zat. Als ik veel heb geblowed schijnen m'n ouders dat ook te kunnen zien aan m'n huid :P
Klik om te vergroten...
Een vriendin van me zei dat het heel normaal is dat ik geel werd, dat sommige mensen door cannabis geel, groen of grijs werden.
50% van de keren dat ik smoor word ik geel, en 5% donker geel en moet ik kotsen.
Maar ik ben gewoon een persoon die snel kotst. Soms moet ik op weg naar school op de bus kotsen omdat ik slecht geslapen heb. Ook, mijn moeder kan niet koken dus eet ik heel ongezond.

Zal in het vervolg een boterham met confituur eten en een flesje pepsi kopen als ik blow. En ik ga binnenkort op kot dus dan zal ik wel beter eten =]
P
PepTalkLid
Letale overdosering niet nee.
Maar bij blowen komt toch meestal het 'slecht-gaan' na te veel gerookt te hebben denk ik.
Wat ik dan weer zie als een overdosis.
I
IZ420Lid
Hallo,

Soms, als ik heel veel rook, voel ik mij ineens heel zwak en word mijn huid helemaal donker geel.
En soms als ik dan zo geel ben, voel ineens misselijk en moet ik kotsen.
Dit is mij al zo een 5 keer overkomen. Soms in combinatie met alcohol, soms niet.

Is dit ongezond?
Is er iets mis met mij?
Kan ik dit voorkomen?
Heeft iemand anders hier ook al ervaring mee gehad?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."