#1
Ik heb zelf ook al is geel in de klas gezeten. En voelde me toen ook kats beroerd..
Helaas doe je hier niks aan volgens mij...het komt gewoon door een grote hoeveelheid denk ik.
Ik had toen in een uur wel 4 5 jointjes gerookt. Voor sommige hier is dat natuurlijk niet zoveel..
maar ik was er echt van naar de klote.
Wat ik toen deed, toen ik me zo verkankerd voelde, was suiker eten/drinken. Red Bulletje, chocolaatje ofzoiets.
Het helpt niet direct..maar het helpt wel![:wink:]()
Helaas doe je hier niks aan volgens mij...het komt gewoon door een grote hoeveelheid denk ik.
Ik had toen in een uur wel 4 5 jointjes gerookt. Voor sommige hier is dat natuurlijk niet zoveel..
maar ik was er echt van naar de klote.
Wat ik toen deed, toen ik me zo verkankerd voelde, was suiker eten/drinken. Red Bulletje, chocolaatje ofzoiets.
Het helpt niet direct..maar het helpt wel
