Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Midazolam is ook geen inslaper wat temazepam wel is."
"someone2021 zei: Boris Brejca Klik om te vergroten... Zo deze set is fantastisch"
"Joh wij zijn 44 en 49 en bizar geile di gen op xtc en ghb meegemaakt. Hadden tuinfeest georganiseerd 2 meiden zouden blijven slapen. Feest was ten einde we gingen nog lekker door 2 vriendinnen, partner en ik. G werd er bijgehaald netjes de dosis opgeschreven. Wat 6:0 vriendin A was aardig de weg kwijt. Meegenomen naar boven ik in de douche ze kijkt me aan en wil ook douchen. Tuurlijk geen probleem K komt er ook bij staan. 3 lekkere geile lijven tegen elkaar aan. Fuck mijn droom kwam uit. Ze riepen R die al lag te slapen. Mijn mannetje ook onder de douche met 3 geile wijfen. Afgedroogd en met zijn 5en op bed gaan liggen.. Niet all the way gegaan maar super ervan genoten. Man man wat een geile ervaring."
"Haarlemmermeer zei: 12 dagen na het gebruik van xtc ben ik er nog steeds niet bovenop. Ik ben heeeeel stom bezig geweest (combinatie van benzos en xtc) en dat terwijl ik nog een coke kater had. Ik zal ook noooit meer gebruiken. Sinds een week heb ik mega stemmingswisselingen tegen bijna zelfmoordgedachten aan, tot momenten dat ik me weer normaal voel. en het lijkt wel alsof mijn slaapcentrum kapot is ( kan dat ?). Ik kan dus totaal niet slapen, behalve als ik mezelf soort van in coma breng met slaapmiddelen en een joint. Dat laatste ga ik niet meer gebruiken, ik heb nu zwaardere slaappillen gekregen van mijn huisarts (temazapam), daar maar eens mee proberen. Help wat nu en gaat dit nog over? Kan ik ook nog slapen? Ik ben doodmoe, al dagen en moet ook gapen, maar iets van slaap is er niet (( melatonine helpt niet. Ik heb nu een doorverwijzing gehad voor een psychiater, maar daar kan ik niet direct terecht. Slik al vitamines, visolie, 5htp etc, maar mijn hoofd lijkt wel kapot. Klik om te vergroten... Is op zich niet gek hoor. Door je xtc gebruik is je serotonine verbruikt en serotonine is weer een voorloper van melatonine. Melatonine heb je nodig om te kunnen slapen. Komt waarschijnlijk vanzelf wel weer goed als deze stofjes weer aangevuld zijn. Sterkte"
"Revolutionair zei: Ja keta is zeker een antidepressiva dat is naar mijn idee gewoon zeker. Lsd helpt mij sws in het leven met dingen beseffen en op een rij zetten maar ik heb daar een hele zware trip voor nodig minimaal 200mg. Ik heb ook interesse in micro dosering en vind dat super interessant. Maar ik heb het dus geprobeerd met Lsd maar na een paar dagen was ik zo moe van alle prikkels en alles werd me gewoon te veel. Misschien heb ik het verkeerd aangepakt... Of het is gewoon niks voor mij dat kan. Maar roken is echt een nare KUT verslaving. Ik ben op het punt dat ik het helemaal niet meer zo lekker vind en andere mensen die naar rook stinken zelfs vies vind (heel ironisch) maar mijn pogingen tot stoppen niet helpt. Maar ben ik aan de keta dan steek ik een sigaret op en vind het gewoon vies en vraag me af waarom ik rook. Maar als ik dan weer nuchter ben moet ik mijn sigaretje weer hebben s'ochtends bij de koffie. Terwijl ik aan het stoppen ben ga ik gewoon weer naar de winkel een pakje kopen. Maar rook al 25 jaar dus ik moet die gewoontes afleren zoals bij de koffie. Maar goed ik denk dat het met een micro dosering bij sommige mensen wel zou kunnen. Klik om te vergroten... Ik was ook een verstokte rookster. Ben nu 3 maanden gestopt met Zyban. Ook niet heel erg goed spul natuurlijk m"
"Ik ben hetero maar kan met de juiste setting en sfeer ook echt geile sex hebben met een vrouw. Het liefst wel met mijn partner erbij."
"Jbruinsma zei: Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekken Klik om te vergroten... Lag je niet aan een monitor dan?"
"Miauw:) zei: Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan Klik om te vergroten... Miauw:) zei: Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes Klik om te vergroten... Heel veel sterkte"
"Syl zei: Ik heb destijds melding gedaan van huiselijk geweld bij politie. Zo konden ze alvast een dossier opbouwen. Ze zijn ook paar x aan de deur geweest nadat ik ze had gebeld. Ze konden dan al zien dat er al nodige speelt. Dat er vaak niks word gedaan met aangifte dat klopt. Mijn ex heeft een contactverbod. Ondanks dat stuurde hij meerdere mails, appjes, sms'jes en heeft me zelfs x achtervolgd. Heb aangifte gedaan maar hier konden ze niks mee. Er stond niet genoeg dreigende tekst in de berichten. Ook had ik geen bewijs dat hij me had achtervolgd. (op zon moment ben je zo erg in paniek dat je er op dat moment niet aan denkt om bv video of foto te maken). Dus ondanks dat hij contactverbod overtrad werd er niks aam gedaan. Je voelt je keihard uitgelachen door je ex die vrij spel heeft en dit weet. Klik om te vergroten... Wat fijn voor jou maar Jezus wat kan veilig thuis ook een kut organisatie zijn."
"Hagedisje zei: Wat fijn voor jou maar Jezus wat kan veilig thuis ook een kut organisatie zijn. Klik om te vergroten... Heel ons leven overhoop gegooid door een anonieme melding. Melding onderzocht en bleek een valse melding. Ondanks de valse melding blijft de melder anoniem. Juridisch gezien geen poot om op te staan."