Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[zaagmodus]en het is "verslavenD"[/zaagmodus]"
"helaas ! Ik kon het groene gras al ruiken, een coktail in de hand en lekker relaxed... keihard beats loslaten ! Ik welk genre zoeken jullie en welk budget hebben jullie er voor over ?"
"ben aan 't downen..."
"welk filmke ? Is wel geestig sfeerke precies ! Leuke locatie ook trouwens !"
"Werchter dit jaar met Depeche Mode, Placebo, Franz Ferdinand, ..."
"the paranoiacs - I want it now http://www.paranoiacs.de"
"bad religion - You"
"cafeïne en nicotine !"
"een keer heel close... Ik zat een lijntje coke te snuiven in m'n auto, voor ik weer naar de fuif zou gaan, en toen passeerden ineens de flikken ! Heb toen alles op de grond gegooid en gedaan alsof ik CD's was aan het uitzoeken... Lalalalaaaa..."
"Van de zaken die ik tot mij heb genomen : alcohol : niet verslavend sigaretten : Nog altijd niet vanaf... Heel erg verslavend dus ! Wiet : Als ik geen heb, hoef ik het niet, als ik er heb, dan gebruik ik heel weinig per keer. XTC : leuk, maar niet voor elk weekend... Niet verslavend voor mij Cocaïne : toch wel vrij verslavend, toen ik 't had, moest het telkens direct door de neus... Veel zin ook om te gebruiken toen... Ik weet moest ik nu nog eens een lijntje nemen dat ik gemakkelijk terug elk weekend zou gebruiken."