Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweet jij het verschil tussen turkse of chinees

weet jij het verschil tussen turkse of chinees

17 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke keer dat ik chinese dope gebruikte werd ik high.
Toen de turkse heroine standaard was,was je niet meer ziek en pas na heelveel lig je met je neus op je knieen.
Nee ik vind het jammer dat die turkse er is. De enige manier om het nog een beetje naar iets te laten smaken is wat wit er door te doen.
Zo wordt het in spanje in Granada verkocht wit en bruin door elkaar heen geschept,dat was 15jaar terug even wennen doordat er geen mix in zat was ik toch lekker stoned.
Weet er iemand welke dope er in de buurt van chinese komt.
groetjes neboe
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
wanneer had je die chinese,

volgens mij verkopen ze Echt alleen turkse nu.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb trouwens 1 keer witte heroïne gehad en die was 100% puur, gekregen van iemand die het op medische verstrekking van de overheid kreeg. Een paar kleine korreltjes waren al genoeg voor een avondje.

Het was moeilijk te roken, van zo'n klein beetje komt natuurlijk weinig rook, maarja ik spuit niet.
a
anjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
neboe zei:
wees voorzichtig met chineese (of misschien ook ooit gehoort, taise). het is meestaal wit heroine en heel sterk, puur....als je gewent op turkse bent, gebruik half of meer van de doze die je normaal gebruikt als je die dope tegen komt (heeft veel overdoze veroorzaakt...) in ieder geval in mijn land.
ciao
Klik om te vergroten...
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#5
anja zei:
neboe zei:
wees voorzichtig met chineese (of misschien ook ooit gehoort, taise). het is meestaal wit heroine en heel sterk, puur....als je gewent op turkse bent, gebruik half of meer van de doze die je normaal gebruikt als je die dope tegen komt (heeft veel overdoze veroorzaakt...) in ieder geval in mijn land.
ciao
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Anja lief van je en je heb gelijk ik heb de overgang mee gemaakt van chinees naar turk en ben een boel vrienden verloren. gr jaap
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
wist niet dat dr verschil in zat :confused:
ik koop meestal 1 gram bruin en rook t afwisselnd met coke
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
chinese heroine komt hier haast niet voor , en als je het krijgt heel toevallig is het duur, mindere hoeveelheid dan bruine voor dezelfde prijs, en, wsch denk je toch dat het gewoon cocaine is.
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik koop

Kim zei:
wist niet dat dr verschil in zat :confused:
ik koop meestal 1 gram bruin en rook t afwisselnd met coke
Klik om te vergroten...

Chinese dope daar kreeg je eerst een flash van en actief werd je voor een poos tot je ergens zat waar het warm was dan ging je geheit out.
gr jaap
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat klinkt meer als een mix van cocaine en heroine 100% zeker
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
kweenie van me verkoper :) het gevoel is anders dan coke kweenie veel rustgevender en langer werkt wel goed al ik niks mee rheb dan is de crash niet zo hevig
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#11
fneawognfkgln zei:
Ik heb trouwens 1 keer witte heroïne gehad en die was 100% puur, gekregen van iemand die het op medische verstrekking van de overheid kreeg. Een paar kleine korreltjes waren al genoeg voor een avondje.

Het was moeilijk te roken, van zo'n klein beetje komt natuurlijk weinig rook, maarja ik spuit niet.
Klik om te vergroten...

1974.... was er nog geen turkse soms wat paak maar door die chinese moeilijkheden onderling hebben ze het verkloot... lang terug dus
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
das lang geleden ja toen was ik nog niet geboren :P
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kim zei:
kweenie van me verkoper :) het gevoel is anders dan coke kweenie veel rustgevender en langer werkt wel goed al ik niks mee rheb dan is de crash niet zo hevig
Klik om te vergroten...
In granada wordt het door elkaar heen verkocht. Waarschijnlijk in het grootste gedeelte van spanje ,Toendertijd 11 jaar terug ik daar een paar maandjes woonde kocht ik op het laatst best veel want van die combienatie ben ik best wel heftig hookt geworden. En de manier om weer op je oude leffel te zitten heb ik nog niet gevonden ..hahah
groetjes jaap
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#14
fneawognfkgln zei:
das lang geleden ja toen was ik nog niet geboren :P
Klik om te vergroten...

afentoe heb ik 't niet meer. oh was ik maarjavascript:emoticon(':mrgreen:')
Mr. Green

ff vraagje hoe upload ik een afbeelding onder me naam . ben erg lui om alles na te spitten

groet jaap
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
profielopties bovenaan,

en anders moet je mac of balon lastigvallen (forum beheerders) als het niet lukt
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#16
schitterende CD trouwens van Wolfsheim ... :grin:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
walking down the streets at nighttttt
lalalalala
A
AntonioBLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chinese heroine had je in 4 kwaliteiten,,nummer 1 to en met 4..4 was de sterkste in idd wit en geen poeder maar korrelachtig zg rocks...rond 1978 79 kwam de turkse en die was veel sterker dan de chineze buiten die nummer 4 dan Chineze heroine is wel zuiverder..paak uit pakistan is de sterkste van de afkick is veel zwaarde......nummer 4 chineze heroien had de bijnaam white elephant was de bijnaam...paak kwam liets later dan de turkse.......ik schreef later nog wel ff at erbij.de groeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."