Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk dat je een keer een eigen wietplant wilt kweken! Dat vinden wij ook leuk . De heerlijke geur van een wietplant ruik je tijdens de groeiperiode wat minder dan tijdens de bloeiperiode, maar ruiken doe je het wel. tijdens de groei zal je de plant niet gelijk in je hele huis ruiken tenzij je een klein appartementje hebt natuurlijk. Indien je niet wilt dat mensen of je omgeving weet heeft van je plant dan zou je binnen moeten kweken, wel aan te raden om het dan wel met goed materiaal te doen. Je hebt dan ook een lamp nodig, en een koolstoffilter is dan zeker geen overbodige luxe, ook voor je klimaatmanagement. Kan je wel prima buiten een plant neerzetten dan kan je het eens proberen met een autoflower soortje. Je hebt ook wat minder ervaring nodig bij een buitenkweek dan wanneer je binnen gaat kweken met lampen etc. Buiten moet je wel even rekening houden dat ze soms nog weleens ineens plots verdwenen zijn of kaalgeplukt worden. Mocht je nog geen wietzaadjes hebben dan is er van ons een leuke actie op dit forum te vinden, zie: https://drugsforum.nl/threads/50-korting-op-gold-seeds-wietzaadjes.64721/ Succes!"
"Anunnaki zei: Iemand ervaring met de autoflower strains? info over guerrilla en binnenkweek kan ik allebei wel waarderen Klik om te vergroten... Hallo Anunnaki, autoflower strains zijn in veel gevallen prima strains maar wel wat gevoeliger voor stress. Maar tegenwoordig zijn ze van zeer goede kwaliteit. Wat wil je hier verder over weten? Over guerrilla kan ik je niet zoveel vertellen, maar miss vind je wel wat informatie op onze website over binnenkweek: https://goldseeds.nl/kennisbank/ of https://goldseeds.nl/wiet-kweken/ Mocht je specifieke vragen hebben schroom dan niet ze te stellen"
"Vaak is het veel oefenen en veel lezen over de verzorging van de wietplant. Wij zijn een nieuw zadenmerk op de markt en proberen in onze kennisbank deze informatie te delen, maar er is ook tal van informatie te vinden op websites als wietforum.nl of cnnbs.nl. Om je op weg te helpen kan je bij ons gratis nieuwe zaadjes uitzoeken, zie: https://drugsforum.nl/threads/tijdelijk-gratis-wietzaadjes-bij-gold-seeds.64324/"
"Lightmix is een prima aarde, ik kan de lightmix van Janeco aanbevelen."
"Veelal leer je kweken door het zelf te doen, maar let op! Lees je wel eerst even goed in op het internet. Kweken zonder je erin te verdiepen kan soms ook best wel gevaarlijk zijn. Je bent immers bezig met stroom en een vochtige ruimte. Mijn advies zou zijn start met een klein tentje met een 600 watt hps lamp. Die zijn nog redelijk te betalen een LED is al direct een stuk kostbaarder. Ook wel een leerzaam YouTube kanaal is Growing Exposed: https://www.youtube.com/channel/UC7no6ZJE1_PK756fpWy70lw Good luck!"
"Het lijkt er inderdaad sterk op dat je teveel water geeft. n het begin stadium van een ontkiemt plantje mag je best wel een vochtige omgeving hebben, maar dit verstikt de wortels teveel. Laat de grond eerst even droog worden. Waarschijnlijk heb je nu al genoeg water gegeven voor twee weken groei . Oh nu zie ik dat je dit topic al een tijdje geleden bent gestart.... Heb je en zoja hoe heb je het kunnen oplossen? Hoe staan ze er nu bij?"
"Ik heb zelf ervaring met wietolie, dat is dan weer net iets anders dan CBD olie... Ik verwijs je graag naar de website van een vriend van mij waar je heel veel informatie kunt vinden over de medicinale werking van cannabis. De ervaring die ik zelf heb is met mijn honden. Zie: https://www.canshaman.com/"
"Inder zei: Hey. Ik ben dus de laatstelijk heel erg na aan het denken om wiet te kopen en roken. Ik heb nog nooit iets gerookt, dus ik ben heel nieuw. Ik weet niet hoe ik aan wieri of assi moet komen, omdat ik pas bijna 16 ben . Ik heb net een redelijke depressie achter de rug, maar ik wil gewoon eens even proberen om te chillen. Ik heb niet echt iemand om mee te roken (behalve mijn neven, die bij de tijd dat ik 16 word al beide over de 18 zijn). Ik ben ook een beetje "socially awkward", en weet dus niet waar ik een dealer kan vinden en ben bang dat ik uit een coffeeshop wordt geflikkerd. Ik ben 1.95 en redelijk slank, dus weet niet of ik daar iemand mee voor de gek kan houden. Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij. Klik om te vergroten... Persoonlijk denk ik dat je bericht vele alarmbellen doen rinkelen bij de gemiddelde volwassene. Je redenen en je persoonlijke situatie zijn nou niet echt de meest beste reden om te gaan experimenteren met welke vorm van drugs dan ook. Je moet jezelf afvragen waarom je het zou willen gaan proberen. Als dit een reden heeft als ''pijn verzachten'' ''vergeten'' dan is mijn advies niet doen, welke leeftijd je ook hebt."
"Hmm, misschien moet je eens kijken op de website https://www.canshaman.com/, wellicht dat ze je daar kunnen helpen. Naar mijn weten is olie toch altijd in vloeibare vorm, dan kan je het gewoon door wat druppels te nemen gebruiken zoals iedere andere olie."
"Dit is uiteraard geheel afhankelijk van je ervaring met het kweken (hoe groen zijn je vingers), maar ook van de soort plant die je gaat kweken. ga voor het gemak even uit van een gram of 25."