#1
Wow dat was snel. Bedankt voor jullie tips. Ik zal kijken wat ik ermee doe. Ik wil t sos niet op een constante basis doen. Miss eens met mijn neven in februari (wanneer ik ze weer zie)
Vind het maar een beetje overdreven, helemaal wanneer je nagaat dat 9/10 hier onder invloed zijn wanneer ze antwoord geven op dit soort vragen.. daar kan wel een BEETJE rekening mee gehouden worden ongeacht of dit nou het geval was of niet
Reactie verwijderen en een waarschuwing was ook voldoende geweest imo, maar ik ben geen moderator![]()
Zou je sws niet aanraden om iemand voor de deur bij een shop te gaan vragen om iets voor je te kopen, hier in 050 lopen we dan gewoon bij de achterdeur eruit met je geld![]()
Ben maar een klein boefje hoorBoef! Echt Groningers.
Daarnaast is het vragen naar of geven over info over drugshandel niet toegestaan. Ook niet als het over een gedoogde drug gaat.
Serieus, AP? Ik zeg net dat info hierover niet toegestaan is, en dat 18-plussers strafbaar zijn en dan kom je hiermee aan + je begint over identiteitsvervalsing, nog een strafbaar feit.Ik denk dat je de meeste kans maakt om aan wiet te komen door een id kaart te vervalsen die je dan toont aan de coffeeshopverkoper.
Zo een onbekend straatdealertje vind ik altijd een beetje een vage onderneming. Voelt niet goed en zo.
Als je neven eenmaal 18 zijn en als het echte rauwdouwers zijn dan nodigen ze je vast wel uit om mee te doen met blowen.
Drugsgebruik boven de 18 is niet strafbaar in NL. Wel kopen, handel en bezit.Maar iedereen die hier drugs gebruikt mag dat officieel niet. Is allemaal gewoon strafbaar.
Dat heb je grotendeels zelf in de hand.T zal toch allemaal wel goedkomen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."