#1
Iemand ervaring met de autoflower strains? info over guerrilla en binnenkweek kan ik allebei wel waarderen ![:yum:]()
Iemand ervaring met de autoflower strains? info over guerrilla en binnenkweek kan ik allebei wel waarderen![]()
Hallo GoldSeeds, bedankt voor je reactieHallo Anunnaki, autoflower strains zijn in veel gevallen prima strains maar wel wat gevoeliger voor stress. Maar tegenwoordig zijn ze van zeer goede kwaliteit. Wat wil je hier verder over weten?
Over guerrilla kan ik je niet zoveel vertellen, maar miss vind je wel wat informatie op onze website over binnenkweek: https://goldseeds.nl/kennisbank/ of https://goldseeds.nl/wiet-kweken/
Mocht je specifieke vragen hebben schroom dan niet ze te stellen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."