het is al weer een paar jaar geleden dat ik zelf kweekte,
mijn favo soort voor buiten was Special Queen 1 van Royal Queen Seeds.
waar ik de foto's heb gelaten zal een speurtocht worden dus heb ik een foto gezocht op het net om een idee te geven wat ik een aantal jaar achter elkaar heb meegemaakt.
Ik kweekte met 3 panten buiten, per stuk in een speciekuip vol met gewone potgond. De kuip had ik voorzien van gaatjes in de bodem. Toen de planten 2 maanden stonden ben ik gaan bijmesten met de vloeibare plantenvoeding van de Action (voor tomaten) 1 dopje door een gieter water.
3 jaar op rij heb ik veel vrienden een grote glimlach bezorgd omdat ik structureel boven de 1000 gram (ja echt 1 kg) droog heb geoogst en dus royaal kon uitdelen.
de buren hebben me vriendelijk gevraagd of het wat minder kon vanwege de "heerlijke" geur dus ben ik er mee gestopt.
de 25 gram die Gold-seeds aangeeft zal wel gebaseerd zijn op een autoflower want dat zijn echte dwergplantjes in vergelijk.
mijn planten waren zeker 2 meter hoog en ik moest ze altijd vastbinden aan de schutting met meerdere touwen en banden om het afknakken van de stelen te voorkomen als de topvorming begon.