Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj olie substantie

Hasj olie substantie

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gok zo dat je deze moet roken, met een mes schraap je een klein beetje van het plakkaat af, dan verwarm je het wat met een aansteker dat het wat vloeibaar wordt en dan op een vloeitje smeren en oproken.

Er is ook een vorm die je onder je tong moet druppelen (zoals CBD olie dus), maar die is per definitie vloeibaar.
F
Flippow666Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haai!
Ik heb via een goeie vriend wat hasj/THC olie substantie gehad, dit heb ik gehad omdat me vriend kanker heeft in stadium 4 en hij heeft totaal geen drugs ervaring (nog nooit gerookt en nog nooit aangeschoten geweest zelfs). Dit wil ik nu op mezelf gaan testen zodat ik een beetje weet wat de sterkte is, mocht het zover komen als hij te veel last gaat krijgen van bijwerkingen van de imuumtherapie of misschien wel chemo dat dit misschien wel verlichting kan gaan geven. Mijn vraag is wat is de beste manier van inname? Het is nu namelijk 1 dikke plakkaat.
G
GoldSeedsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, misschien moet je eens kijken op de website https://www.canshaman.com/, wellicht dat ze je daar kunnen helpen. Naar mijn weten is olie toch altijd in vloeibare vorm, dan kan je het gewoon door wat druppels te nemen gebruiken zoals iedere andere olie.
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij astma is vapen nog beter ja. Kan trouwens ook icm met een bong, met sommige vaporizers.

Maar onze website? Je bedoeld waterpijp-bong.nl dat ik noemde? Die is niet van mij hoor, was het maar waar, haha. Ik koop daar wel regelmatig, geven goed advies ook.
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste is om het puur te roken lijkt mij.

Eigenlijk gewoon dabben. Ik heb laatst nog een nieuwe dab bong / olie bong gekocht bij Waterpijp-bong.nl, sponsor hier van het drugsforum. Die dingen zijn heerlijk in gebruik. In mijn naaste omgeving heb ik helaas ook die het noodzakelijk voor medisch gebruik gebruiken, i.p.v. recreatief. Die zweren bij een bong. Rook je het puur, dan krijg je zo min mogelijk schadelijke stoffen van tabak ed binnen. Nog beter is het om actieve kool erbij te gebruiken.
F
Flippow666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah jammer dat het om te roken is(voor hem dan). Want hij kan totaal niet tegen rook e.d ivm astma. Dus dan moet ik kijken voor een bong of een vaporizer. Ik rook wel, dus dan ga ik er straks 1 tje draaien om te testen qua sterkte. Ik ga sowieso nog ff jullie websites checken dan! Bedankt voor jullie reacties

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."