Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet buiten. Wie heeft er ook wat staan?

Wiet buiten. Wie heeft er ook wat staan?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben voor het eerst een keertje wiet gaan planten.
Leek me wel leuk en cool om te doen en ben benieuwd hoe het uitpakt.
Rook zelf geen wiet maar ga het natuurlijk wel eventjes proberen als het gedroogd is.

Hier hou ik het bij:
De 4 autoflowers
https://growdiaries.com/diaries/31078-first-grow-ever-speed-auto-outdoor
En 1 photoflower
https://growdiaries.com/diaries/31080-first-grow-ever-holy-punch-outdoor

Zijn er nog andere mensen hier die wat hebben staan?
En zo ja hoe gaat het bij jullie?

Groetjes
G
GoldSeedsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk! Veel succes, houd het ook hier eens bij met wat foto's.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
GoldSeeds zei:
Leuk! Veel succes, houd het ook hier eens bij met wat foto's.
Klik om te vergroten...
Bij deze wil niet te veel foto's spammen haha.


M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonnetje zei:
Bij deze wil niet te veel foto's spammen haha
Klik om te vergroten...

Je mag gerust hoor. Dat missen we hier wel op DF een mooi kweekverslagje met fotos enzo. Ziet er trouwens een goeie start uit.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
7 dagen later dan de foto hierboven.
Zijn nu 30 dagen na het planten van het zaadje in de grond.


S
SudomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi mooi. Ikzelf heb er ook maar 2 staan dit jaar.

1x amnesia
1x blue nogwat kush weet ik niet meer ( gekregen stekje )

Ziet er goed uit iig. Niet teveel water geven he, en houd er rekening mee dat je wortels gaan koken als deze potten in de volle zon staan.

Beter is om met deze hete dagen de potten ff in de schaduw te zetten.

Heel veel kweekplezier joh.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een berg zaden maar dit jaar even niks omdat mijn balkon door renovatie niet beschikbaar is.
Is verder ook een low prio hobby, ik rook het weinig en heb veel weggegeven aan de rokers in mijn kennissen- en vriendenkring.

Een andere flatbewoner heb ik ook plantjes zien groeien, behoorlijk zichtbaar vanaf de weg. Ik zit op de bovenste verdieping dus een stuk minder zicht op mijn plantjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."