#1
Ben voor het eerst een keertje wiet gaan planten.
Leek me wel leuk en cool om te doen en ben benieuwd hoe het uitpakt.
Rook zelf geen wiet maar ga het natuurlijk wel eventjes proberen als het gedroogd is.
Hier hou ik het bij:
De 4 autoflowers
https://growdiaries.com/diaries/31078-first-grow-ever-speed-auto-outdoor
En 1 photoflower
https://growdiaries.com/diaries/31080-first-grow-ever-holy-punch-outdoor
Zijn er nog andere mensen hier die wat hebben staan?
En zo ja hoe gaat het bij jullie?
Groetjes
Leek me wel leuk en cool om te doen en ben benieuwd hoe het uitpakt.
Rook zelf geen wiet maar ga het natuurlijk wel eventjes proberen als het gedroogd is.
Hier hou ik het bij:
De 4 autoflowers
https://growdiaries.com/diaries/31078-first-grow-ever-speed-auto-outdoor
En 1 photoflower
https://growdiaries.com/diaries/31080-first-grow-ever-holy-punch-outdoor
Zijn er nog andere mensen hier die wat hebben staan?
En zo ja hoe gaat het bij jullie?
Groetjes