Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lightmix is een prima aarde, ik kan de lightmix van Janeco aanbevelen."
"Veelal leer je kweken door het zelf te doen, maar let op! Lees je wel eerst even goed in op het internet. Kweken zonder je erin te verdiepen kan soms ook best wel gevaarlijk zijn. Je bent immers bezig met stroom en een vochtige ruimte. Mijn advies zou zijn start met een klein tentje met een 600 watt hps lamp. Die zijn nog redelijk te betalen een LED is al direct een stuk kostbaarder. Ook wel een leerzaam YouTube kanaal is Growing Exposed: https://www.youtube.com/channel/UC7no6ZJE1_PK756fpWy70lw Good luck!"
"Het lijkt er inderdaad sterk op dat je teveel water geeft. n het begin stadium van een ontkiemt plantje mag je best wel een vochtige omgeving hebben, maar dit verstikt de wortels teveel. Laat de grond eerst even droog worden. Waarschijnlijk heb je nu al genoeg water gegeven voor twee weken groei . Oh nu zie ik dat je dit topic al een tijdje geleden bent gestart.... Heb je en zoja hoe heb je het kunnen oplossen? Hoe staan ze er nu bij?"
"Ik heb zelf ervaring met wietolie, dat is dan weer net iets anders dan CBD olie... Ik verwijs je graag naar de website van een vriend van mij waar je heel veel informatie kunt vinden over de medicinale werking van cannabis. De ervaring die ik zelf heb is met mijn honden. Zie: https://www.canshaman.com/"
"Hmm, misschien moet je eens kijken op de website https://www.canshaman.com/, wellicht dat ze je daar kunnen helpen. Naar mijn weten is olie toch altijd in vloeibare vorm, dan kan je het gewoon door wat druppels te nemen gebruiken zoals iedere andere olie."
"Dit is uiteraard geheel afhankelijk van je ervaring met het kweken (hoe groen zijn je vingers), maar ook van de soort plant die je gaat kweken. ga voor het gemak even uit van een gram of 25."
"Misschien kan je eens een kijkje nemen op onze website: https://goldseeds.nl/ Mocht je vragen hebben stel ze gerust!"
"Leuk! Veel succes, houd het ook hier eens bij met wat foto's."
"Misschien heb je ook iets aan onze kennisbank, zie: https://goldseeds.nl/kennisbank/"
"Ik zou hem gewoon oogsten nu, have fun!"