Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe hebben jullie leren kweken?

Hoe hebben jullie leren kweken?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MalafideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door een ervaren wietkweker een kamertje vol bij mij te laten gooien en goed op te letten en zelf te doen in een ver ver verleden.

Daarna samen met hem een heel huis (ergens anders) volgegooid, opgebouwd en verder.

En nu zou ik het zelf kunnen maar hou mij er ver van na een paar keer tegen de lamp te hebben gelopen verderop in die reis
G
GijsijsanijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey iedereen,

Ik blow regelmatig voor een tijd en ik merk dat ik gewoon graag bezig ben met wiet, het ontdekken van hoe het allemaal zit met het groeien etc vind ik ook gewoon erg interessant. Het lijkt me onder andere daarom erg leuk zelf ook even 1 of 2 plantjes binnen te hebben, het lijkt me leuk er steeds beter in te worden enzo.

Hiervoor heb ik natuurlijk dingen nodig als een fan, een lamp en een plek waar ik het neer kan zetten. Ook moet de plant gevoed worden en er moet water bij.
Ik heb zelf alleen geen idee van wanneer je wat moet doen en in welke mate. Ik vraag me daarom af hoe jullie het geleerd hebben? Hebben jullie het via vrienden geleerd bijvoorbeeld? Of is er een leuke plek op het internet waar het duidelijk stap voor stap wordt uitgelegd.

Alvast erg bedankt voor de hulp, ik ben benieuwd!

Fijne zaterdag nog
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi

Het vergaren van info in deze tijd is ontzettend gemakkelijk. Zelf heb ik veruit t meeste van internet gehaald.

Weet wel waar je aan begint met een paar plantjes thuis. Als die beginnen te bloeien dan stinkt echt je hele kiet naar de wiet.
M
ManusjevanallesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn vele makkelijkere manier tegenwoordig. Heb manieren gezien onder een lED-lamp waar je letterlijk maar een paar vierkante meter nodig heb waar je ook een top-opbrengst uit kan halen. Ik kom vaak met met het rondvragen
G
GoldSeedsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veelal leer je kweken door het zelf te doen, maar let op! Lees je wel eerst even goed in op het internet. Kweken zonder je erin te verdiepen kan soms ook best wel gevaarlijk zijn. Je bent immers bezig met stroom en een vochtige ruimte. Mijn advies zou zijn start met een klein tentje met een 600 watt hps lamp. Die zijn nog redelijk te betalen een LED is al direct een stuk kostbaarder.

Ook wel een leerzaam YouTube kanaal is Growing Exposed: https://www.youtube.com/channel/UC7no6ZJE1_PK756fpWy70lw

Good luck!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."