Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlantje dood en Plantjes groeien niet.

Plantje dood en Plantjes groeien niet.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Helpende FriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Een vriend van mij wou plantjes laten groeien, om precies te zijn 4. We hebben afgesproken dat als ze volgroeid zijn dat ik daar wat topjes van mocht hebben (SUPER deal dus!). Het zijn 1 Powerplant, 2 White Widow en 1 onbekend plantje. Hij had ze in een plastic bakje --> verdeeld in 4 hokjes gevuld met watjes en water. Ongeveer 3 week terug geplant. Nou begon de PP ineens te groeien (PRACHTIG!), en de andere 3 plantjes bleven op ongeveer een lengte van 1.5 CM. Sinds vandaag hangt het PP plantje slap en zijn de andere 3 plantjes nog steeds precies even hoog als hierboven beschreven. Laat ik zeggen dat ik redelijk bekend ben met kennis over ons groene plantje, maar over het groeien en verzorgen ervan :thinking:. Aangezien dit een leuk kleinschalig klusje is, waarbij ik ook nog eens gratis wiet ontvang, is het gedoemd te mislukken, nu vraag ik jullie hulp! Wat kunnen en moeten wij doen om toch ons eigen wietje te kunnen roken?

Groetjes,
G
GoldSeedsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaak is het veel oefenen en veel lezen over de verzorging van de wietplant. Wij zijn een nieuw zadenmerk op de markt en proberen in onze kennisbank deze informatie te delen, maar er is ook tal van informatie te vinden op websites als wietforum.nl of cnnbs.nl.

Om je op weg te helpen kan je bij ons gratis nieuwe zaadjes uitzoeken, zie: https://drugsforum.nl/threads/tijdelijk-gratis-wietzaadjes-bij-gold-seeds.64324/
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet je gewoon goed inlezen van tevoren.

Juiste tijd van het jaar (of binnen, juiste lamp/temperatuur) beginnen, juiste ondergrond, juiste omstandigheden, juiste maatregelen nemen, dan kan het eigenlijk niet fout gaan. Soms een keer pech ergens mee maar daar leer je weer van.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is echt veel te vroeg om nu al wietplanten te kiemen, tenzij je een goede lamp erboven kan hangen.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
kweek je binnen of buiten?
indien binnen: wat is je opzet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."