Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie op feesten wel eens mensen van rond de 40 die superstrak staan en op een vrij aparte manier dansen / voortbewegen. In die gevallen vind ik het soms wel een beetje jammer, ziet toch wel gek uit.. maar van de andere kant is het ook weer cool! Iemand die lekker uit z'n dak gaat is vaak wel leuk om te zien, of je nu 14 of 74 bent."
"Jeller zei: op goafeesten zie je nog regelmatig "oudere" mensen en der zitten er toch ook nog veel tussen die hd nemen soms is het idd wel raar om te zien en als het er óver gaat van scheefheid dan lijkt het imo zieliger dan wanneer je iemand van 20 superstrak en scheef ziet. maar ik vind het op zich totaal geen probleem en ik gun hen het plezier (zolang je niet onder invloed bent terwijl je kinderen erbij zijn ) Klik om te vergroten... Op goa sowieso wel ja.. De gemiddelde leeftijd op een psytrance feest is al 20-30 (gelukkig geen 15-20 zoals hier in de stad ofzo -_-), met genoeg uitschieters.. en ik denk niet dat je overdrijft als je zegt dat zeker 90 % wel op de (hard)drugs zit dus."
"Maar één pilletje kan wel verdomd veel plezier geven natuurlijk. Ik snap wel dat je het wil meenemen.. naar alle waarschijnlijkheid lukt het ook gewoon, maja je zult net die vette pech hebben dat je door de mand valt.."
"Haha heb je nog een fijne vlucht ook. :P"
"Raar man... ik voelde de eerste keer ook helemaal niets, en ik kocht die pillen van iemand die mij toch wel graag mag. Misschien is er een of andere rare verklaring voor. =P"
"Pillen moet je inderdaad niet teveel combineren.. hoewel een mdma - speed combinatie mij tweemaal enorm goed bevallen is! Op de dansvloer welteverstaan, niet als ik thuis op de bank zit.. Ik weet verder niet, en het interesseert me ook niet, waar en wanneer anderen zoal hun drugs nemen."
"Haha. :P Ja dat is inderdaad wel een aparte vraag. Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd maar is gewoon puur gokken met doseren, ik doe liever voorzichtig en neem 2, 3 likjes en dan wacht ik totdat ik het begin te voelen, daarna eventueel bij nemen. MDMA rusht toch vrij snel op dus als je het een 'beetje' voelt en 10 minuten later is dat nog steeds zo heb je niet het risico dat je opeens veel te hard gaat als je een beetje bij pakt."
"Haha het klinkt onduidelijk, maar het gaat vast goedkomen! Vanavond en vannacht wordt in ieder geval ongelofelijk stoer. Heerlijk dansen als een idioot."
"Ik ga morgen 1 gram mdma halen voor een feest morgenavond. Ik heb al vaker wat vingertopjes mdma gelikt op 'n feest, als we geen pillen hadden bijvoorbeeld. Maar hoe maak je eigenlijk precies zo'n bommetje? Dat je in één keer zo'n inslag krijgt na een tijdje, en niet steeds zo'n klein beetje omdat je maar likje voor likje doet.."
"Als ik op de xtc zit en ik heb grote pupillen is er geen enkele agent die mij daarmee lastig valt? Ja tenzij ik iets flik wat ik ook niet mag doen als ik nuchter ben."