#1
Want dat is al rotzooi genoeg. =P
alberthoffman zei:echte rotzooi... beter hou je het op de speed..

zaagmans zei:Waarschijnlijk idd Metafemtamine. Ik kan het nu ook krijgen. heb nu 10 samples, maar die ga ik niet gebruiken! Overigens is het geen pasta, maar echt een soort kristallen, net ijsschaafsel.
.heb je gelijk in. ik zie die docu's en spreek vrienden uit amerika en die shit is verslavender dan de speed die wij kennen denk ik.zaagmans zei:alberthoffman zei:echte rotzooi... beter hou je het op de speed..
Ja dat is vast beter. Het is troep, metamfetamine, maar jij laat je weer leiden door de bangmaak-beelden uit amerika. Je kunt het, net zo als alle andere drugs, best wel een keer proberen en dan is er niks aan de hand.
lol jawelTemptation zei:je bedoelt vast Spun![]()
Snuifdoos zei:Probeer het eens te roken, da's de meth-test . Meth kan je roken, amfetamine niet =)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."