Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeth int land?

meth int land?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Want dat is al rotzooi genoeg. =P
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#2
alberthoffman zei:
echte rotzooi... beter hou je het op de speed..
Klik om te vergroten...

Ja dat is vast beter. Het is troep, metamfetamine, maar jij laat je weer leiden door de bangmaak-beelden uit amerika. Je kunt het, net zo als alle andere drugs, best wel een keer proberen en dan is er niks aan de hand.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alle amfetamine zijn net zo slecht als elke andere, je voelt er gewoon je honger niet meer door, de moeiheid en je denkt dat je lichaamelijk vit bent. En als je maar lang genoeg door gaat begin je jezelf te verteren. :mrgreen:
En ik denk dat je nog beter een keer meth kan proberen dan hero :wink:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer het eens te roken, da's de meth-test . Meth kan je roken, amfetamine niet =)
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#5
je bedoelt vast Spun :wink:
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#6
zaagmans zei:
Waarschijnlijk idd Metafemtamine. Ik kan het nu ook krijgen. heb nu 10 samples, maar die ga ik niet gebruiken! Overigens is het geen pasta, maar echt een soort kristallen, net ijsschaafsel.
Klik om te vergroten...

zo heb ik ook een keertje spul gehad. het leek op sneeuwvlokken maar dan wel keihard en idd megabangelijk sterk spul maar ik vond het gewoon fantastisch!!! ook effe vermelden dat ik na drie dagen gebruik een enorme psychotische paranoide aanval heb gekregen :rolleyes: .
als ik de kans krijg nog eens mijn handen op dat spul te leggen dan doe ik het onmiddelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

bring on the meth...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
goeie meth zijn doorzichtige kristallen, als suiker. Ijsschaafsel is ook een mooie omschrijving zaagmans!
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
zaagmans zei:
alberthoffman zei:
echte rotzooi... beter hou je het op de speed..
Klik om te vergroten...

Ja dat is vast beter. Het is troep, metamfetamine, maar jij laat je weer leiden door de bangmaak-beelden uit amerika. Je kunt het, net zo als alle andere drugs, best wel een keer proberen en dan is er niks aan de hand.
Klik om te vergroten...
heb je gelijk in. ik zie die docu's en spreek vrienden uit amerika en die shit is verslavender dan de speed die wij kennen denk ik.
Mensen hun lichaam gaan eraan kapot, mensen krijgen rare plekken op een hun lichaam etc etc.
Niet echt iets wat ik nu zo zou gaan inslaan ofzo.
Offtopic:
Check die film Spun eens die is wel grappig :wink:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Temptation zei:
je bedoelt vast Spun :wink:
Klik om te vergroten...
lol jawel :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuifdoos zei:
Probeer het eens te roken, da's de meth-test . Meth kan je roken, amfetamine niet =)
Klik om te vergroten...

Als na het roken je longen geperforeerd zijn is het gewone amfetamine. Zo niet, dan heb je meth :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wil ik ook :openmouth:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#12
de kans is groot dat het dexedrine is volgens mij. Als het opmerkelijk beter is dan andere speed dat je vroeger had.
dit is namelijk 4x beter dan normale amfetamine alleen moeilijker te maken en dus niet zo vaak te verkrijgen.
Weet ervan dat dat in nederland in omloop is of toch zeker geweest is. :grin:

Grtz
l
lasloLid
01-01-2024, 00:00
#13
meth

goeie mogguh mensen,
het is weer zo ver ik heb niet geslapen:grin:
ik zit in de les iedreen is moe en brak en ik ben weer is over vrolijk en ik ben over actief oww w8................AUW dat brand.
nou ja ffies een antwoord ik ken iemand die heeft voor een half jaar meth gerookt in NL dus ik ga der van uit dat het er nog steeds is.
maar ik raad het sterk af want een jaar na dat hij gestopt was had hij nog steeds 1 sweer iop zijn bek :openmouth:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het 1 x gerookt maar dat was een zeer slechte ervaring
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb laatst mijn speed laten testen
(32%) redelijk en verder geen andere troep
echter werd me verteld dat er ook een grondstof for meth in zat
geen idee welke, ook geen werkzame stof
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#16
32% en geen andere troep? wat is die andere 68 % dan
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#17
32% en geen andere troep? wat is die andere 68 % dan
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb er nooit in geloofd, dacht altijd dat het praatjes waren om gerief te benoemen dat gewoon zuiverder was dan het doorsnee marktaanbod. Maar nu ben ik toch echt aant twijfelen.
Mijn local heeft nu een stash liggen, en echt waar, ik heb al veel soorten speed kunnen proeven, van verschillende bronnen, en zowel met veel gewenning als weinig, tegenwoordig praktisch geen gewenning meer aangezien ik overgeschakeld ben van dagelijks gebruik naar occasionneel. Maar nu, zijn stash, vers spul, pasta, maandag wat gaan halen, en getest. En ik moet zeggen, dit spul is echt te heftig. Eerst dacht ik dat het gewoon aan het feit lag dat ik geen gewenning meer had dat het zo sterk was, maar het ging nog net iets heel verder. Ik heb hoeveelheden redelijk klein gehouden, zeker in vgl met wat ik vroeger steeds als gewoonte had, mini-lijntjes, een viertal, met zeker twee uur ertussen, int begin leek het normaal, mentaal echt heftig, lichamelijk viel lijk nog mee, niet de strak-strak speed die ik in het verleden wel veel gehad heb, maar wel een bedrieglijk rustige rush, zo volledig opgaan in mijn handelingen, schrijven, chatten mailen, gans de nacht, geest echt in een hyper-overdrive aant geraken, woorden, zinnen, ideëen spoten uit mijn kop, totop een werkelijk compulsief niveau, dat, en hier komt het rare, maar liefst 20 uur op vol niveau heeft aangehouden, we zijn nu 36 uur na mijn laatste lijn, en vandaag liep ik nog heel de dag gepept, niet zo zwaar, maar zeer duidelijk merkbaar.
Dit is spul waarvan ik met 1/5 van mijn normale hoeveelheid 3X langer het effect voel, en ook veel intenser dan anders, ik ken speed, en heb er al goeie gehad, ma dit voelde echt als een versnelling hoger dan den zuiversten die ik ooit al gehad heb. Lijkt dit op meth?
In ieder geval, tis te heftig, wordt bijna gevaarlijk, te gebruiken met mate, en meer dan zeer kleine hoeveelheden heb je dus niet nodig.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#19
testservice in NL zal uitkomst bieden, en hier is al een topic over meth, effe verder kijken...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
klinkt al goeie zuivere pasta ....

als je dealer al niet weet wat ie je meegeeft dan mag je serieus gaan twijfelen aan alles wat uit die mans zijn handen komt.

Testen is je enige uitslag op 100% zekerheid.

Meth Amfetamine is niet zo gezond voor je , net als Angel Dust cq PCP.


Groetjes

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."