Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed met cokegedrag erin ..

Speed met cokegedrag erin ..

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IK heb hetzelfde probleem. Speed wordt ik niet raar genoeg van, daarom neem ik altijd een paar pilletjes erbij, en trekt speed me minder dan XTC
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Just find an inspiration.
Well, that's my excuse.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
had ik toen ik nog pep gebruikte ook
elk kwartier 2 lijne:confused:
en na 5 min kreeg ik weer zin in verse lijne:confused:
wil denk ik gewoon zegge dat pep jouw drugs is dat het je echt ligt
kan je best voorzichtig mee zijn
heb ik nu het te laat is geleerd:confused:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ik ook altijd
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#5
Normaal gedrag, het is niet vreemd voor mij om na een 0.5g bom nog een 0.5 erbij te nemen en vervolgens flink aan de lijnen. met het gevolg dat ik uit mn kleren space
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed heeft zeker wat mij betreft wel een rush vergelijkbaar met coke ( verslavende component) jammer/ goed/ neutraal genoeg werkt de stimulerende kant veel langer door dan bij cocaine.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#7
Foutje sorry
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Foutje
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nee
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nee
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hej,

Heb nu 1 lijntje speed op wat de bedoeling was.
Toen toch maar 2e.

Maar het is net als met coke ik wil blijven pakken,denk omdat het nog te nuchter aanvoeld.

Ben benieuwd wie dit nog meer heb :wink: ?
Niet echt leuk,nu geniet ik er minder van.

Groetjes :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dat vrijwel altijd. Interessant, heeft misschien met mijn cokeverleden te maken. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het ook wel als ik gesnoven heb. Soms ga ik dan ook echt elk half uur naar de ple een klein beetje bij peppen :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het blijft ook een intrigerende manier van consumeren.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hm ik heb 'n paar keer iets teveel naar m'n zin gebruikt toen ik bijpakte, maar heb het maar 'n paar keer gedaan sowieso. Gebruik nu iets minder zelfs nog, gewoon voor een heel klein beetje energie, in combinatie met andere drugs, ik gebruik speed nooit 'los'.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Het blijft ook een intrigerende manier van consumeren.
Klik om te vergroten...
Dat is ook zeker waar! Het snuiven zelf is ook gewoon leuk om te doen inderdaad. Lijntje klaar leggen veel zorg en liefde in steken en dan kan je hem daarna lekker naar binnen werken :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op de wc-snuiven :) .
Mijn standaard plek snuifplek (woon nog bij ouders,en wc maakt veel herrie als je licht aanzet)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ Ja doe ik alleen in disco's, clubs en andere uitgaans geleden. Of ergens buiten als er geen slot op de plee zit... Verder doe ik het thuis gewoon achter de pc of op me slaap kamer als me huisgenote ook achter de pc zit. (Die's zwaar tegen harddrugs dus ja :P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."