Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3e keer speed

3e keer speed

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kiwi's zijn zelfs héél gezond. :sunglasses:
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

gisteravond heb ik voor de 3e keer aan de speed gezeten in mijn leven, de vorige keren tellen niet, want dat was heeeeel weinig.. :wink:
Maargoed, gisteren dus een grammetje weggesnoven met een maat, maar ik voel me nu ontzettend brak, en zie er niet uit, en ben 2 kilo afgevallen.
Wat kan ik doen om mijn lichaam weer snel fit te krijgen?
Ik sport veel en vind het dus zonde dat mijn lichaam nu verrot is.. :wink:
Geestelijk voel ik me wel aardig :)
Nog iets, ik heb in anderhalf jaar tijd 8x aan de hard drugs gezeten, ik weet alle keren nog precies, maar toch heb ik er een slecht gevoel over..
Moet ik mij druk maken?
Ik wil niet vaker dan 1x in de 2 maanden gaan gebruiken..

Groet..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jep, dat krijg je van pep. Eet een paar goede boterhammen, drink veel, fruit eten en voor de rest gewoon rustig aan doen. Speed verkloot je lichaam. Veel meer kun je er niet aan doen..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag.
Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan.
Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin.
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. :wave:
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Djodjo zei:
Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag.
Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan.
Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin.
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. :wave:
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je advies.. Fruit is good?
Net 2 kewe's (of kiwi's) opgegeten en half pak milk and fruit..
Heerlijk is dat :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Braaf! Ik heb op het Fullmoon festival 3 nachten achter elkaar speed gedaan, goed geslapen en erg veel fruit gegeten en wat vitamine-C pillen geslikt.. voelde me geweldig, helpt echt inderdaad.
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djodjo zei:
Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag.
Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan.
Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin.
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. :wave:
Klik om te vergroten...

zometeen warm eten,
heb al flink wat gegeten en voel me ook niet echt moe,
de echte "klap" zal morgen we komen? Heb wel 6 uren geslapen, dus dat valt nog mee.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat als je vanacht ook een goede nachtrust neemt dat je brakheid morgen wel mee zal vallen. :)
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeno zei:
Hallo,

gisteravond heb ik voor de 3e keer aan de speed gezeten in mijn leven, de vorige keren tellen niet, want dat was heeeeel weinig.. :wink:
Maargoed, gisteren dus een grammetje weggesnoven met een maat, maar ik voel me nu ontzettend brak, en zie er niet uit, en ben 2 kilo afgevallen.
Wat kan ik doen om mijn lichaam weer snel fit te krijgen?
Ik sport veel en vind het dus zonde dat mijn lichaam nu verrot is.. :wink:
Geestelijk voel ik me wel aardig :)
Nog iets, ik heb in anderhalf jaar tijd 8x aan de hard drugs gezeten, ik weet alle keren nog precies, maar toch heb ik er een slecht gevoel over..
Moet ik mij druk maken?
Ik wil niet vaker dan 1x in de 2 maanden gaan gebruiken..

Groet..
Klik om te vergroten...

slapen/eten :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."