#1
Kiwi's zijn zelfs héél gezond. ![:sunglasses:]()

Djodjo zei:Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag.
Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan.
Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin.
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door.![]()
Djodjo zei:Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag.
Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan.
Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin.
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door.![]()
Xeno zei:Hallo,
gisteravond heb ik voor de 3e keer aan de speed gezeten in mijn leven, de vorige keren tellen niet, want dat was heeeeel weinig..![]()
Maargoed, gisteren dus een grammetje weggesnoven met een maat, maar ik voel me nu ontzettend brak, en zie er niet uit, en ben 2 kilo afgevallen.
Wat kan ik doen om mijn lichaam weer snel fit te krijgen?
Ik sport veel en vind het dus zonde dat mijn lichaam nu verrot is..![]()
Geestelijk voel ik me wel aardig
Nog iets, ik heb in anderhalf jaar tijd 8x aan de hard drugs gezeten, ik weet alle keren nog precies, maar toch heb ik er een slecht gevoel over..
Moet ik mij druk maken?
Ik wil niet vaker dan 1x in de 2 maanden gaan gebruiken..
Groet..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."