Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed niet meer op werk...

speed niet meer op werk...

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel waarschijnlijk dat jij denkt dat ze zo naar je kijken omdat je teveel speed gebruikt en je beetje paranoid aan het worden bent :wink:
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#2
rotjong zei:
je kan er duidelijk niet mee opgaan, geef het maar snel aan mij..
Klik om te vergroten...

woehahahaha of aan mij... of je leert het alsnog zoals ik het heb moeten leren :wink:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#3
^_^ zei:
Heel waarschijnlijk dat jij denkt dat ze zo naar je kijken omdat je teveel speed gebruikt en je beetje paranoid aan het worden bent :wink:
Klik om te vergroten...

yep, ook in metro zie ik af en toe mensen kijken, maar k'geloof omdat het is dat ik altijd een cravatte aan doe om te werken (tja een gast 21 in klassiek valt blijkbaar op:confused:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me een goed besluit! Je kunt best zo nu en dan wat pep gebruiken op je werk, maar zoveel dat lijkt me link. Kan echt wel opvallen als je kaken stijf staan, en pupillen groot... Maar niet gebruikers denken misschien alleen maar: waarom lijkt hij zo zenuwachtig/opgefokt, of zoiets!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet gebruikers gaan er van uit dat jij ook niet gebruikt. Daardoor letten ze niet op drugs gerelateerde kenmerken bij andere mensen, als je totaal niet op bepaalde dingen let en ze ook niet meteen aan iets koppelt (drugs) dan zie je ze ook niet snel. Als ze toch zien dat je bijv. grote ogen hebt word het inderdaad vaak op agressie gegooit. Grote pupillen daarentegen word eigenlijk nooit bij stil gestaan als je in een kroeg of discotheek staat, het is zowizo al donker binnen waardoor grote pupillen niet raar zijn. Pas als je spastische kaken, clownslippen of een bleek en ingevallen kop hebt beginnen niet gebruikers soms het één en 't ander te denken..
T
Tedere tronikaLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed op't werk kan al snel een probleem worden, ikzelf doe fysiek heel zwaar werk, maar wou vroeger liever geen speed gebruiken. Toch zag ik veel van mijn collegas aktief doorwerken op speed, zonder zichtbare nadelen. Na een tijdje heb ik dan ook besloten om het eens een keertje te gebruiken. ... Love at first sight
Nu gebruik ik eigenlijk dagelijks en probeer het zo goed mogelijk te controleren, maar dat is soms verrekte moeilijk.
In het week-end gebruik ik het uiteraard ook, maar over het algemeen minder dan in de week.
Ik denk dat speed gebruiken op je werk gevaarlijker is dan tijdens het uitgaan, omdat je (allee, de meeste mensen toch) elke dag werken en maar 2 keer per week uitgaan.
Morgen ga ik in ieder geval proberen een dagje clean te blijven (, was eigenlijk vandaag al het plan, maar das mislukt)
Dat bekeken worden gevoel, is in ieder geval super herkenbaar, ik heb het ook steeds als ik wat op heb, kdenk dan heel de tijd dat mensen me aan zitten te kijken, of het over me hebben, maar ik denk dat dat eerder pepparanoia is.
In ieder geval suc6 met je afkick pogingen, het is mogelijk, je moet het alleen echt willen. (en met echt willen bedoel ik ECHT willen)

Groetjes,
TT :wave:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#7
vandaag naar docter geweest, zonder speed werken was onmogelijk zonder te recupereren, direct na men verlof ben ik meteen gaan werken, en heb in één week verlof max 20 uur geslapen of zo, ben nu terug in belgie sinds anderhalve week, en ik nam nog meer, en s'avonds wou ik nie slapen want had leuke dingskes te doen :openmouth: , nacht van zondag tot maandag wel geslapen, maar 4 uur of zo, en k'had echt geluk dat ik nog een beke had in men werk tas, want ik was echt zo moe,(en ook depri)
ik ga nu 2 dagen niets nemen,
heb ook van de docter pillen genomen om men moraal op te krikken en ook slaappillen .want ik heb echt heel veel tegenslagen en dinges gezien. die ik echt liever niet had gezien. (dit was nog voor dat ik met pep begon). heb toen ook gezegd aan een collega dat ik niet goed ging en dat il in een paar maanden tijd gewoon weg meer tegengeslagen te verwerken kreeg, in men hele leven. k'dacht effe verslaafd te zijn, ma vandaag ben ik nu een paar uurkes wakker, en k'heb er nog wa liggen maar geen behoefte aan, gewoon aan rust..., ik raad de mensen die pep nemen voor langere uren te presteren dit toch niet te doen, want voor je het weet neem je het toch elke dag..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heej, ik had al een reactie in dat andere topic van je geven :).

Maar even offtopic ;

Wat is imba ?
Een vriend van me zegt ook wel is ; Jaaah te imba hoor, of hij is imba.

Maar ik zie hem niet meer en weet niet wat het betekent nog steeds.
Groetjes :wave:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Japi-10 zei:
Heej, ik had al een reactie in dat andere topic van je geven :).

Maar even offtopic ;

Wat is imba ?
Een vriend van me zegt ook wel is ; Jaaah te imba hoor, of hij is imba.

Maar ik zie hem niet meer en weet niet wat het betekent nog steeds.
Groetjes :wave:
Klik om te vergroten...


lol, ibra is imbaaaaaaaaaaaaaaaaa, tja komt van het spel pro evolution soccer 6 ben daarin bij de beste van belgie, en doe gewoon overal in europa toernooien, ge kunt er veel prijzen/geld mee winnen als ge goe zijt.., eigenlijk heeft het geen betekenis, want je ziet imba een beetje overal, het zal wellicht wel niet alleen in pes voorkomen, k'vind het ook leuk klinken, ^^, t'lis moeilijk uit te leggen.. ma bon,

niemand zinin een spelleke nu online? :mrgreen:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent overpowered? Wie is er niet gebalanced in pro? Meer term uit de wc3ubermicro herken ik dit :)
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heb men lesje ook wel geleerd qua speedy op t werk....speed en werken gaat niet samen.... :stoned:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
il wil veel gaan minderen watn gebruikte de laatste 3 dagen bijna 2 gr op werkn, vannacht had ik niet kunnen slapen, dus had ik vna die grote pupillen, en hoe ze me af en toe bekeken, zag ik datwat op gemerkt hadden:(3
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je voort op je werk gaat gebruike ben je echt beetje triest :flushed: sorry da ik het zeg..doe het lekker daarna thuis
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Succes
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijven proberen!!!

Op een dag besef je dat je het ook zonder kan, en dan gaat het gemakkelijker gaan om af te kicken, want nu denk je nog dat je echt niet zonder kan!

Succes ermee
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Euh ja. :confused:

Veel succes ermee, is inderdaad wel een goed idee.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Join tha club :mrgreen:

Succes :)
r
rotjongLid
01-01-2024, 00:00
#18
je kan er duidelijk niet mee opgaan, geef het maar snel aan mij..
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#19
vandaag ge probeert, heb vannacht van 22u tot 8u geslapen

en kon het echt niet.. heb ephedrine en caffeine mee genomen, het ging nog altijd niet.. en heb laatste restje ook meegenomen(max 0,1 gr) en was nog altijd kei moe, nu ben ik thuis niets genomen, en ben ik in form ... :confused:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat je geloofd dat je niet kan werken zonder speed en dat het dus een soort mind-game word :) Ga gewoon lekker positief naar je werk het lukt heus wel :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."