#1
beter niet combineren met speed en/of 3-mmc. Extra belastend voor o.a. je hart.Lekker toch![]()
beter niet combineren met speed en/of 3-mmc. Extra belastend voor o.a. je hart.Lekker toch![]()
Dit klopt wel indd, super goede aanvulling dus thanks 🙏🏻♥️ Met combinatiegebruik doseerde ik de speed of 3mmc wel flink lager maar merkte het al wel aan mijn aderen en ademhaling (ondanks de ‘betere’ ervaring is het de gezondheidsrisico niet waard achteraf gezien).beter niet combineren met speed en/of 3-mmc. Extra belastend voor o.a. je hart.
Naast belastend voor je hart ook zinloos om dezelfde receptoren weer aan te spreken met soortgelijke middelen. Houdt het dan gewoon bij 1 middel en evt. G erbij.beter niet combineren met speed en/of 3-mmc. Extra belastend voor o.a. je hart.
We zijn het eens.Naast belastend voor je hart ook zinloos om dezelfde receptoren weer aan te spreken met soortgelijke middelen. Houdt het dan gewoon bij 1 middel en evt. G erbij.
Wel vaker tochWe zijn het eens.
En los daarvan als je aan de xtc zit hebben uppers eigenlijk geen toegevoegde waarde vind ik persoonlijk. En al zeker niet in een thuis setting.beter niet combineren met speed en/of 3-mmc. Extra belastend voor o.a. je hart.
Dan hangt het er maar net vanaf wat je een betere ervaring vind.(ondanks de ‘betere’ ervaring is het de gezondheidsrisico niet waard achteraf gezien).
Bestemming : Banville.Ik gebruik zelf altijd *modknip* i.c.m. coke. Werkt altijd top!
Yes favo combi! Morgen nog eens een keer. Kijk er alweer naar uitNaast belastend voor je hart ook zinloos om dezelfde receptoren weer aan te spreken met soortgelijke middelen. Houdt het dan gewoon bij 1 middel en evt. G erbij.
OT: Ik zou je adviseren iets te doen wat jullie beide al kennen. Dit om mogelijke nare bijwerkingen te voorkomen. En je weet de juiste doseringen zodat je zonder zorgen of bijpakken kunt genieten.
Mijn favo is 6-apb met een beetje G.
Mijn ervaring met truffels waren exht wel de moeite waard - mijn partner was ook sceptisch - maar zkr voor herhaling vatbaarHi Hallo, ik ben benieuwd hoor..
Mijn vriend en ik gaan altijd wel lekker op xtc en coke, verder hebben wij geen ervaring.
Misschien snap je het wel, maar wij beleven altijd wel unieke avonden samen. Het gevoel dat ik niet kan beschrijven maar wij komen dan zo dicht bij elkaar. (Al hebben wij een goede relatie) Even los van de wereld, geen werk of andere toestanden.. maar alleen het onderwerp over ons. Heel fijn!
Nu willen we eens wat anders gaan proberen. Heeft iemand ervaring met 6apd? Ik lees vaak dat het net als xtc is maar dan even anders. Truffels leek mij heel interessant maar dit vind mijn vriend geen fijn idee, dus dat valt dan al af![]()
Nexus flip misschien. MDMA + 2cb. Wel even goed inlezen over timing en dosering van te voren.Hi Hallo, ik ben benieuwd hoor..
Mijn vriend en ik gaan altijd wel lekker op xtc en coke, verder hebben wij geen ervaring.
Misschien snap je het wel, maar wij beleven altijd wel unieke avonden samen. Het gevoel dat ik niet kan beschrijven maar wij komen dan zo dicht bij elkaar. (Al hebben wij een goede relatie) Even los van de wereld, geen werk of andere toestanden.. maar alleen het onderwerp over ons. Heel fijn!
Nu willen we eens wat anders gaan proberen. Heeft iemand ervaring met 6apd? Ik lees vaak dat het net als xtc is maar dan even anders. Truffels leek mij heel interessant maar dit vind mijn vriend geen fijn idee, dus dat valt dan al af![]()
Speed is een goede upper om ééns te overwegenHi Hallo, ik ben benieuwd hoor..
Mijn vriend en ik gaan altijd wel lekker op xtc en coke, verder hebben wij geen ervaring.
Misschien snap je het wel, maar wij beleven altijd wel unieke avonden samen. Het gevoel dat ik niet kan beschrijven maar wij komen dan zo dicht bij elkaar. (Al hebben wij een goede relatie) Even los van de wereld, geen werk of andere toestanden.. maar alleen het onderwerp over ons. Heel fijn!
Nu willen we eens wat anders gaan proberen. Heeft iemand ervaring met 6apd? Ik lees vaak dat het net als xtc is maar dan even anders. Truffels leek mij heel interessant maar dit vind mijn vriend geen fijn idee, dus dat valt dan al af![]()
Wat vond je droevig aan mijn bericht @N3K0 ? Mijn bericht was eigenlijk een reactie op de oorspronkelijke post van de TS en die is later aangepast. Dus mijn respons klopt niet meer 😅Het klinkt toch een beetje alsof je samen tijdelijk de realiteit wilt ontvluchten
Toch zou ik truffels nog eens overwegen….. wij zijn (mijn vrouw en ik) ook liefhebbers van X in combinatie met unieke avonden…. Maar zijn ook op onderzoek uitgegaan naar truffels…. Zie hieronder onze ervaring…….Hi Hallo, ik ben benieuwd hoor..
Mijn vriend en ik gaan altijd wel lekker op xtc en coke, verder hebben wij geen ervaring.
Misschien snap je het wel, maar wij beleven altijd wel unieke avonden samen. Het gevoel dat ik niet kan beschrijven maar wij komen dan zo dicht bij elkaar. (Al hebben wij een goede relatie) Even los van de wereld, geen werk of andere toestanden.. maar alleen het onderwerp over ons. Heel fijn!
Nu willen we eens wat anders gaan proberen. Heeft iemand ervaring met 6apd? Ik lees vaak dat het net als xtc is maar dan even anders. Truffels leek mij heel interessant maar dit vind mijn vriend geen fijn idee, dus dat valt dan al af![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."