Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEdibles

Edibles

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JaneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi 👋, ik ga volgende week voor het eerst edibles proberen. Heb een reepje chocola met 7,5 mg THC per blokje. Is 1 blokje genoeg om mee te beginnen?
Ik heb ervaring met MDMA en truffels, ik rook niet en ben ook nog nooit echt stoned geweest.
Iemand die zijn ervaring wil delen? Thnx!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 blokje is wel voldoende denk ik. Vooral zonder tolerantie. Houd er wel rekening mee dat inwerken erg lang duurt met edibles, dus bij pakken is niet heel handig. Pas na 2u kun je bij pakken.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals ei-salade al opmerkt, de inwerking kan erg lang duren, dit kan ook per persoon verschillen.

Het heeft ook even tijd nodig om tot zijn piek te komen, en doordat het zo lang kan duren zijn mensen snel geneigd om teveel te nemen, wat erg onplezant kan uitpakken.

Dus, begin klein, geef het tijd en ervaar het. Mocht je het dan toch te mild vinden, dan kan je er altijd nog een blokje (of een halve) bijnemen.

Veel plezier!
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#4
En neem het niet op een volle maag, dan duurt het nog veel langer. Ideaal is om eerst de edible te nemen en daarna je lunch (of wat je dan ook wil eten).
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
JohnGalt zei:
(of wat je dan ook wil eten).
Klik om te vergroten...
A.k.a. "Alles wat je in huis hebt"
J
JaneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
1 blokje is wel voldoende denk ik. Vooral zonder tolerantie. Houd er wel rekening mee dat inwerken erg lang duurt met edibles, dus bij pakken is niet heel handig. Pas na 2u kun je bij pakken.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je advies, dan pak ik 1 blokje. Ben benieuwd.
J
JaneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blaatschaap zei:
Zoals ei-salade al opmerkt, de inwerking kan erg lang duren, dit kan ook per persoon verschillen.

Het heeft ook even tijd nodig om tot zijn piek te komen, en doordat het zo lang kan duren zijn mensen snel geneigd om teveel te nemen, wat erg onplezant kan uitpakken.

Dus, begin klein, geef het tijd en ervaar het. Mocht je het dan toch te mild vinden, dan kan je er altijd nog een blokje (of een halve) bijnemen.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Dankje! Ik begin met 1 blokje en zal zeker 2 uur wachten voordat ik iets bijneem (wat waarschijnlijk niet nodig zal zijn).
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat 1 blokje erg mild zal zijn als je trippen al gewend bent. Echter beter safe than sorry.
J
JaneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het nog niet geprobeerd, mentaal gaat het niet zo lekker op het moment dus ik wacht een beter moment af.
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jane zei:
Hoi 👋, ik ga volgende week voor het eerst edibles proberen. Heb een reepje chocola met 7,5 mg THC per blokje. Is 1 blokje genoeg om mee te beginnen?
Ik heb ervaring met MDMA en truffels, ik rook niet en ben ook nog nooit echt stoned geweest.
Iemand die zijn ervaring wil delen? Thnx!
Klik om te vergroten...
Hoe is dit bevallen?
Ik heb nu edibles snoepjes bestel van 10mg thc per snoepje. Ook ervaring met veel verschillende drugs. Maar best beginnen met 1 dus?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."