Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ulixes zei: Mijn vriend en ik hadden hier de eerste keren ook last van. Kwestie van wennen, hebben er later wel een laar grappige trips op gehad. Maar nu onder aan de streep vind ik het echt troep, heb het ook echt verpest voor mezelf. Klik om te vergroten... Oei waarom vind je het nu troep en heb je het verpest dan? Ja die afstand die we voelden viel me zo zwaar. Ik ging er nochtans in zonder verwachtingen en wist wel dat het anders zou zijn, maar toch. Mijn eerste idee is dat ik meer voor de entactogenen en stims of downers ben. Truffels deden bij mij ook niet heel veel."
"De pen is van je zus zei: Doe het liever alleen thuis. Snap niet dat mensen het op feestjes/afters gebruiken Klik om te vergroten... Nee dat was bij mij ook het gevoel.."
"Ik ben redelijk nieuw hier op het forum en vooral ervaring met xtc en coke. Ik heb me al veel ingelezen op dit forum ondertussen en zo kwam ik er ook achter dat ik de voorbije periode te vaak xtc heb gedaan, wat ook verklaart waarom de katers zo heftig waren, emotioneel veel dips etc... Vandaag kreeg ik uiteindelijk mijn eerste bestelling Kratom binnen. Ik heb 3 verschillende strains besteld en zonet 4g groene Kratom Maeng Da opgedronken op nuchtere maag. Niet een heel speciaal tripreport allicht, maar benieuwd naar het effect op mij. 9u52: inname kratom 4g in heet water - smaakt naar aarde/gras? Poederig in mijn mond en krijg er een hoestbui van. Heb wat gemberpoeder aan het water toegevoegd omdat ik al wat las over misselijkheid. 10u10 : ik zit achter mijn pc, beetje proberen werken. Ik voel me wat lichter in mijn hoofd, beetje rilling over mijn armen, maar wel fijn. Daar waar ik deze ochtend nog verdrietig was en me mentaal minder voelde, voel ik me nu meer apatisch, maar ok. Het slaat wel gelijk op mijn blaas en bij het naar het toilet gaan heb ik een aangename duizeligheid. 10u30 : ik voel het effect heel goed. Aangenaam, ontspannen, beetje hoe ik me voelde zoals wanneer ik vroeger wel eens blowde. Me focussen op mijn pc scherm lijkt wel lastiger. Het werkt echt wel op mijn blaas dus weer naar het toilet. 11u00 : het effect blijft aanwezig al voel ik nu ook wat onrust. Mijn partner is onrustig aan het rondlopen om te vertrekken en ik wil dat ie vertrekt, rust in huis ik voel wat irritatie maar ook wel meer focus. Beetje muziek in mijn oren stoppen , dat helpt. 11u15 : ik voel me ontspannen, maar de negatieve gedachten van deze ochtend lijken terug in mijn hoofd te komen.. 11u25 : ik voel me nog steeds wat wazig, maar ik merk toch weer mijn interne onrust/piekergedrag.. Erg lang lijkt het fijnste effect dus niet te duren. Benieuwd of de rode strain hier langer op zal werken of wat het doet om de dosering nog wat op te hogen..."
"Miraculeus zei: Klinkt als een heel fijne ervaring! Top dat jullie er samen zo van hebben kunnen genieten! Wat wel goed is om te weten is dat de piek bij 6-APB wat minder extreem en wat langer stabiel is dan bij XTC, en dat je met een hogere dosis dus waarschijnlijk niet veel meer euforie gaat bereiken. 6-APB duurt lang, en jullie zijn relatief laat gestart, wellicht een volgende keer eerder beginnen zodat jullie er samen langer van kunnen genieten? Ik herken wel het teleurgestelde gevoel als voor jou de party nog niet klaar is en voor de ander(en) wel. Klik om te vergroten... Ja ik vraag het mij ook af of de piek dan hoger is. Misschien inderdaad niet zoals je zegt. Ik vond de come-up ook erg fijn. Misschien met een hogere dosis dat het gewoon langer duurt. Of misschien iets meer visuals. Denk kwestie van nog eens uit te testen. En misschien dan de conclusie dat 180mg idd voldoende was 😊 Ja de teleurstelling als je dan niet meer levelt is er altijd wel he. Ik vond de comedown wel veel relaxter dan bij xtc. Dan ben je er zo plots uit en vind je het erg dat het voorbij is. Hiermee had ik dat minder. Al had ik het wel fijner gevonden als hij nog wat langer had willen knuffelen haha."
"Leuk report! Ik merk wel dat de echte "high" bij jou dan maar een 4tal uren duurde? Zou een iets hogere dosering dan misschien niet beter zijn?"
"Perenijsje zei: Mooi report, klinkt als een erg fijne ervaring. Wij hebben het ook al een tijd liggen maar moeten nog een keer uitproberen. Vorig weekend wel samen xtc gebruikt thuis en dat leek qua activiteiten op jullie avond/nacht. Alleen dan dus wat korter en daarna overgegaan op pep. Ik hoop dat onze ervaring met 6-apb net zo leuk wordt als van jullie 🥰 Klik om te vergroten... Xtc hebben we ook al enkele keren gedaan. Ook telkens een hele fijne ervaring, heel close, liefde, passie.. maar ook 1 keer beide een halfje met weinig effect waarbij we eerder loom/moe werden. Zeker een aanrader voor jullie om die 6-APB te proberen. Wel wat testen qua dosering. En vond het einde veel geleidelijker dan bij xtc. En bijna geen kater.. dus deze wint momenteel tov xtc"
"Perenijsje zei: Dat laatste klinkt wel echt beter idd. Wij (ik vrouw van 36 en mn vriend is 42, dus beetje jullie leeftijd ook) met xtc normaal vooral knuffelig, maar vorige week was het bij ons opeens toch ook meer passie/echt seks dan dat we gewend zijn. Mn vriend gebruikt ook wel Kamagra dan erbij. Ik heb net alleen ff gekeken maar op mn zakje 6-apb staat niet of het succinate of hcl is. Dus nog ff kijken of ik dat ergens terug kan vinden bij mn bestelgeschiedenis. Want dat is wel handig om te weten qua dosering natuurlijk. Klik om te vergroten... Das het lastige inderdaad, veel vendors vermelden het niet of weten het zelf niet. Meeste dat in omloop is, is de succinaat-variant. Maar ja dan ben je nog niet zeker. Ik heb uiteindelijk een 2e bestelling gedaan bij een vendor die echt aangaf dat het succinaat was om zeker te zijn. De andere vendor dacht hcl, maar vond dat zo onbetrouwbaar dat ik nieuwe heb besteld."
"jeroen79 zei: Leuk en zeer informatief rapport. Nog nooit zo in 6-apb verdiept maar het klinkt toch wel heel erg interessant. Misschien maar eens gaan kijken of we dit een keer kunnen gaan uitproberen. Voor de leek die ik ben op dit gebied; wat is het verschil in werking tussen de HCL en de succinaat? Klik om te vergroten... De HCl variant is veel potenter dan succinaat waardoor de dosering lager is om een goed effect te bekomen. De doseringen op psychonautwiki zijn op basis van de HCl variant. Tegenwoordig zou vooral de succinaat in omloop zijn, maar probleem is dat veel vendors niet bij de omschrijving zetten om welke het gaat of het zelfs niet weten (had ik bij mijn eerste bestelling). Dan is doseren moeilijk want HCl doseren als succinaat is veel te hoog, succinaat doseren als HCl anderzijds kan dan weer underwhelming zijn. Ik heb daarom een 2e batch besteld bij een vendor waar specifiek bijstond dat het succinaat was."
"Sonja Nakker zei: Mooi report! Laatst ook voor het eerst 6-APB geprobeerd, en ben er echt heel erg enthousiast over. Voor mij geen xtc of mdma meer. Klik om te vergroten... Inderdaad, zelfde gevoel hier!"
"Mijn vriend en ik hadden zondag voor de eerste keer ketamine gekocht om uit te testen. We hebben ervaring met xtc, coke, pep, 6-APB, ghb en truffels en waren benieuwd naar het effect van keta. Omdat ik me hier op voorhand goed had ingelezen had ik netjes voor hem en mij 50mg afgewogen. Ik las al dat het meer een drug is waarbij je wat in jezelf gekeerd raakt, maar las ook dat het soms op feestjes wordt gebruikt. De keta was heel branderig in onze neus en keel, maar we voelden wel snel effect. Alleen... waar we anders dol zijn op elkaar (ook nuchter he ) hadden we beiden gelijk het idee van "laat me met rust". Contact voelde allesbehalve fijn aan. Ik wilde vooral liggen, hij gek genoeg rondwandelen. Nog geen kwartier verder zei hij "dit is geen drugs voor mij". Ik kon het effect ook niet goed plaatsen en weinig appreciëren. Alles leek veel trager te gaan, aanraking voelde niet lekker en ik werd er niet heel happy van. Op het einde begon ik zelfs te huilen omdat ik zo'n afstand tussen ons voelde.. Geen succes dus.. Hadden we iets anders moeten doen? Kleinere beetjes nemen? Of kunnen we na 1 keer al concluderen dat het ons niet ligt? Buiten de 50mg hebben we niks meer bijgenomen."