Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vond zelf de benzo afkick erger dan de ghb afkick. Heb toen echt doodsangsten gehad. Heb beide trouwens zelf gedaan. Tip is trouwens om een pillen snijder te kopen als het bij echt lage doseringen komt en lekker te blijven sporten. Al doe je dat wel al denk ik aan je naam te zien"
"Beste allemaal, Ooit ben ik verslaafd geweest aan oxazepam nu heb ik op maandag voor het eerst sinds tijden na een nachtje uppers weer eens oxazepam geslikt. In een waas heb ik 5 tabletten van 50 mg op en veel alcohol erbij gedronken. Het was zo erg dat mijn vriend de ambulance wilde bellen omdat ik zo door mijn benen zakte. Ik weet die nacht ook niet wat er gebeurd is. Nu heb ik sinds die nacht zware mentale en lichamelijke afkick. Hoe lang gaat dit duren ik wens dit mijn ergst vijand nog niet toe."
"KlaasVaak zei: Heb je niet gewoon een zware kater? Of voelt dit heel anders? Klik om te vergroten... Nee dit voelt echt als een benzo afkick al mijn spieren zijn verkrampt en ik durf niet eens naar buiten. De grond waar ik op loop voelt ook niet 'vast'"
"De Dunne zei: Ik persoonlijk denk eerder dat het de combi is van hoge doseringen van 3 soorten drugs door elkaar de oorzaak is. Upper geeft kater, dan alcohol EN een mega dosis benzo. Die oxa werkt nu gewoon nog na. Sowieso heb je fucking mazzel gehad dat je niet in coma bent geraakt of iets. Klik om te vergroten... Ja ik ben er ook onwijs van geschrokken mijn ademhaling was ook zeer onregelmatig. Ik weet wel dat ik nooit meer een benzo ga slikken in mijn leven"
"Bedankt voor de berichten iedereen. Het gaat al een stuk beter, spierkrampen gaan langzaam weg. Heb wel hele nare flashbacks van wat er gebeurd is, heb er echt heel veel verdriet van. De periode van party drugs is voor mij ten einde ik wil er niks meer mee te maken hebben"
"Buu zei: Dan begrijp ik heel goed dat je nog wilt wachten. En wat betreft forums. Ben er bekend mee, heb zo’n 12000 posts op dutchbodybuildingforum, vrienden voor het leven gemaakt daar. Klik om te vergroten... Wilde al zeggen kunnen jullie niet beter op dbb verder lullen. Heb zelf ook een account daar. 12.000 berichten? Ben nu wel benieuwd naar je username"
"inner_search zei: Woops sorry had niet door een topic te stelen , dacht dat we in onzin zaten Klik om te vergroten... Niet mijn topic hoor haha. Maar denk dat ts wel inmiddels antwoord heeft op de vraag die ze stelde"
"Bij mij ligt het dan weer anders. Ik ga op tijd naar bed en wil super graag slapen (rond 21:30). Echter lukt het vrijwel nooit omdat ik om 00:00 nog niet lig te slapen. Heb inmiddels van de huisarts temazepam en lorazepam voor korte duur gekregen om te kijken of er enige verbetering in zit.. Na 60 mg temazepam of 4 * 2.5 tabel lorazepam val ik nog niet in slaap.. Ik heb een verleden van een ghb verslaving. Bestaat het dat er een kruistolerantie is ontstaan? Dit is trouwens inmiddels wel alweer een half jaar geleden dat is voor het laatst ghb tot mij nam. Wanhoop is nabij.. Oja weed en hasj kan ik absluut niet verdragen en word ik juist erg onrustig van. Please help a girl out"
"@Mezelf dit is besproken met de huisarts hij snapt er zelf ook niks van en wil mij naar een slaapcentrum doorverwijzen. In het verleden wel eens een benzo genomen en dat werkte prima, het lijkt gewoon alsof het sinds die verdlaving van ghb mijn receptoren zijn lam gelegd ofzo"
"Ik krijg hier gelijk die middelbare school energie weer van terug. Al stuiterend in het scheikunde lokaal van de energie drank en frikandelbroodje"