Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag aub speed

Vraag aub speed

62 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om daar met een drug hoofd te verschijnen. Tis mijn eigen schuld . maar dit was niet de richting die ik had voorspeld
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voel me half sterk alle prikkels komen bruut binnen nu ik me zo voel
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben mega wazig en misselijkheid is enorm . gister gegeten ect.vanacht af en toe glas water genomen
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop dat t beter word maar wat ik heb gelezen is dat methanol na 24 uur nog schade kan geven wanneer is het uit het lichaam die rotzooi
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoop echt op goede tips mensen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je had al de juiste tip maar die wil je niet.
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan niet weg . ivm koters
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is t niet enkel fout gaan . ene keer denk ik brain fucking maar de misselijkheid enorme wazig zijn zegt weer anders pfff
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#9
?:worried:​
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja idd
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgende keer wat meer nadenken en verstandiger zijn als je de verantwoordelijkheid hebt over je “koters”....
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vergeten erbij te melden ademhaling hoor ik .adem uit mijn buik dus wel de juiste wijze . los daarvan dus wat hees rook en drink verder niet
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus je bent aan de drugs gegaan terwijl je de verantwoordelijkheid had voor je kinderen?

Sjonge...

On:
Ik laat mijn natte ook drogen uitgestreken op een bordje in huis en heb nog nooit klachten gehad.
Ik denk niks aan de hand op misschien wat paranoia na. ( nou ja niks aan de hand, lijkt me geen goede omgeving voor kinderen)
G
GreenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Komaan jongens, we hebben allemaal wel domme dingen gedaan voor of door drugs.
Ik laat mijn dochter ook regelmatig alleen thuis om drugs te kunnen halen... Maar die vind dat juist leuk, ze is 17... hahaha.

Maar daar heeft snelle nu niks aan natuurlijk!
Hoe is het ondertussen met jou?
Ik ben ook wel van mening dat je,als dat nu nog steeds zo is, toch beter naar een dokter kan gaan.
Anderzijds kan ik mij moeilijk voorstellen dat je een methanol vergiftiging hebt. Welke hoeveelheid heb je op die lepel gelegd en opgewarmd? Kleine gram?
Als ik klaar ben met het verdelen van mijn speed met een lepel, dan steek ik de lepel in mijn mond en zuig bijna de aangeplante paste eraf... Ik licht soms op in het donker maar heb nooit een vergiftiging gehad hoor.

Heb je al eens geprobeerd je vingers in je keel te steken en over te geven, over je nek te gaan? Of een cola drinken zodat je je maag eens goed laat opslaan.

Laat even iets weten.
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wil je uitsluiting: huisartsenpost.

Maar ik denk persoonlijk je het een beetje jezelf aan praat nu. Op speed worden je gedachten wat anders en soms kan je er paranoïde van gaan nadenken of denken dat je lichamelijk van alles mankeert. (Spreek uit ervaring)

Ik heb vaak zat speed laten drogen en mijn ogen werken gelukkig prima.
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snelle@308Jam zei:
Hoi ,
Even kort gister 21uur laatste lijn op.vanaf gister ontzettend misselijk duizeligheid . heb denk ik stom gedaan gister was de pep nat dus dacht snel drogen . door op een lepel natte speed te leggen en boven een kaars gehouden. Speed werd hier niet droog door. Dus uiteinde gewoon uitgesmeerd. Ben bang dat met dat verwarmen dampen ziin vrij gekomen (methanol) naar mijn iedee heb ik de symptomen van een methanol vergifteging . wat denken de kenners . gebruik geruime tijd wekamine s ben dus bekend hier mee . ik vraag me af wel niet dokter . wil zelf echt niet . thanks alvast voor tips
Klik om te vergroten...
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt kerel. Ja dacht zo een gram of iets meer. Zal flink te kutten ermee lepel boven de kaars. Speed werd enkel nog klever. Dit was op de wc en ik hing er boven. Nu nog last misselijk tril handen dof geluid in men kop naar de klote. Nog niet eens gek gedaan gister geen party drinken roken. Ik weet niet wat er in zit jo. Kan niet eens door het huis lopen .kids bij oma . Die hoeven dit niet te zien
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vorig week had ik binnen enkele dagen 10 gr op deze was kut voelde weinig . die ik nu heb is monster lijk puntjes zorgen al voor overdose achtige klachten regen
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bah man lepel likken tis geen cake beslag
S
Snelle@308JamLid
01-01-2024, 00:00
#20
:blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."