Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed vs. sport en afvallen

Speed vs. sport en afvallen

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste allemaal, ik ben nieuw hier, nieuw in het veld,... maagd wat druggebruik betreft. Na het wegnemen van reductil ( dieetpil) in de handel over heel de wereld, lig ik constant in gevecht met de drang naar ongezonde voeding, overgewicht, loom gevoel,...

Ik wou trainen om 20km te lopen maar heb toen een schildklieraandoening gekregen waardoor ik doodmoe en moddervet word.
Ik zou graag speed uittesten, ik wil een bewuste gecontroleerde gebruiker worden. Die eindelijk eens op gewicht staat en die voeten eens van de grond heft om fucking deftig te lopen.
Dus mijn doel: afvallen en presteren op loopgebied
Vraag: speed juiste drug hiervoor?
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zelf denk dat drugs nooit, maar dan ook nooit de gezonde weg is om af te vallen.

Ken jou situatie natuurlijk niet helemaal, maar sporten en gezond eten is de beste manier om af te vallen.
Wij hier allemaal zijn geen heilige boontjes en nemen zeker wel eens stoffen die ook niet gezond zijn. Maar drugs gebruiken om af te vallen, ik zeg: Don’t

Misschien slim om je even in te lezen, zijn al vaker testen gedaan hiermee volgens mij
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee. Kan ik kort en krachtig over zijn. Functioneel speed gebruiken geeft uiteindelijk alleen maar ellende. Verslaving, steeds meer en meer nodig hebben, plus dat je met speed niet aan het verkeer mag deelnemen.
Daarbij is dagelijks amfetamine slikken rete ongezond en zwaar belastend voor je lijf en brein.
Beter naar dietiste, kliniek, gedragstherapeut etc etc.
Doe jezelf een plezier en begin niet aan een speed verslaving..
Sporten belast je hart, speed ook, dus link!
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor eerlijke reacties! Zou zo graag ook eens de dunne zijn . Heb helaas niet voldoende ballen aan mijn lijf om door te zetten bij dieetiste.

Sinds kindsaf nooit de magere geweest, ook niet echt dik maar wel met wat overgewicht. Er zijn zeer veel dagen waarop ik liever dood zou zijn dan zo nog te leven. Klinkt vol zelfmedelijden, zielig, en walg van mezelf.

Ga eens verder zoeken naar de toppics die hierover zijn gedchreven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pillen en hulpmiddelen om af te vallen werken sowieso zelden of nooit. Je levensstijl blijvend veranderen is de oplossing. Moeilijk, zeker! Maar wel de enige juiste weg. Succes!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Nee. Kan ik kort en krachtig over zijn. Functioneel speed gebruiken geeft uiteindelijk alleen maar ellende. Verslaving, steeds meer en meer nodig hebben, plus dat je met speed niet aan het verkeer mag deelnemen.
Daarbij is dagelijks amfetamine slikken rete ongezond en zwaar belastend voor je lijf en brein.
Beter naar dietiste, kliniek, gedragstherapeut etc etc.
Doe jezelf een plezier en begin niet aan een speed verslaving..
Sporten belast je hart, speed ook, dus link!
Klik om te vergroten...
Je mag ook geen speed kopen. Je mag het ook niet mee naar binnen smokkelen. Het mag ook niet geproduceerd worden. Jou dealer mag het ook niet verkopen. Jij mag het ook niet bij je hebben.

Als je een regelstreber bent, doe het dan niet selectief :)

(Ik ben het compleet met je eens qua houding over verkeer en nuchter zijn btw)
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet eerlijk zeggen dat reductil echt wel hielp. Ben 1,62m woog 90 kg na bevalling en met medicatie onder begeleiding van arts woog ik nog 60. Het is gewoon die neurotransmitter die ik mis die de constante drang naar eten \\denken aan eten is best vermoeiend en geloof me, ik vecht er tegen. En al 1000 den euro s kwijt aan dieetisten en dergelijke.

Ze hebben het uit de handel genomen omdat het bij sommige mensen hartproblemen veroorzaakte, bullshit, als je 120 kg weegt heb je volgens mij al meer risico ophartproblemen. Dus blijf wel gefrustreerd over het feit dat dit niet meer te verkrijgen is en ben al meer dan 10 jaar constant op zoek naar een vervanger. Stackers heb ik ook geprobeerd, kan helpen bij meer vet verbranding maar neemt hongergevoel niet weg.

Ik weet dat het niet gezond is, maar je steeds zo belabbert voelen is ook niet gezond. Mocht het allemaal zo simpel zijn waren we allemaal fotomodellen...

Dus speed is goed als je heel de nacht wil doorfeesten maar niet als je het zou nemen als hulpmiddel tegen je eetverslaving als ik het goed begrijp. En wil hier niemand met beledigen hoor...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwijgrecht zei:
Je mag ook geen speed kopen. Je mag het ook niet mee naar binnen smokkelen. Het mag ook niet geproduceerd worden. Jou dealer mag het ook niet verkopen. Jij mag het ook niet bij je hebben.

Als je een regelstreber bent, doe het dan niet selectief :)

(Ik ben het compleet met je eens qua houding over verkeer en nuchter zijn btw)
Klik om te vergroten...
I
Zwijgrecht zei:
Je mag ook geen speed kopen. Je mag het ook niet mee naar binnen smokkelen. Het mag ook niet geproduceerd worden. Jou dealer mag het ook niet verkopen. Jij mag het ook niet bij je hebben.

Als je een regelstreber bent, doe het dan niet selectief :)

(Ik ben het compleet met je eens qua houding over verkeer en nuchter zijn btw)
Klik om te vergroten...
ts vraagt advies, niet of het mag of niet. Ik heb ook nergens gezegd dat het niet mag. Alles mag maar verstandig is het niet. Dat zei ik.
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok bedankt voor reactie
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
##runner zei:
Dus speed is goed als je heel de nacht wil doorfeesten maar niet als je het zou nemen als hulpmiddel tegen je eetverslaving als ik het goed begrijp. En wil hier niemand met beledigen hoor...
Klik om te vergroten...

Speed is altijd slecht. En al helemaal als je het gestructureerd gaat gebruiken. Zoals aangegeven in dit topic treden er zaken op zoals: hersenschade, verslaving, tolerantie, kans op psychische problemen bij langdurig gebruik en dan hebben we het nog niet over de bijwerkingen gehad.
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had geen idee dat het zoveel impact had je leest dat wel eens maar denkt dat dit opgeblazen is om je af te schrikken. Maar jullie zijn de kenners...
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn er dan zaken die minder slecht zijn? Met hetzelfde doel natuurlijk
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je geen lange afstand aan kan doe dan gewoon intervaltraining. gezond eten er bij...

Lijkt me beter dan je uithongeren op speed.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken iemand die marathons loopt op GHB. Zou het je toch niet adviseren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afgezien van het feit dat speed gebruiken als afslankmiddel op alle fronten onverstandig is (denk: lichamelijke schade, verslaving, etc.) is het ook nog eens op termijn zinloos, want het afgenomen hongergevoel is slechts tijdelijk. Je bouwt tolerantie op en zou dus steeds meer nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken. Je ziet bij dagelijks speedgebruik ook vaak dat een persoon uiteindelijk stopt met afvallen. Dit terwijl andere, gevaarlijke, effecten zoals continu een verhoogde bloeddruk wél blijven bestaan. Het is echt per definitie geen oplossing voor jouw probleem, helaas, je zou er alleen een probleem bij krijgen.

Sterkte. Ik hoop dat je een alternatief vindt samen met je arts.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#16
##runner zei:
Zijn er dan zaken die minder slecht zijn? Met hetzelfde doel natuurlijk
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het antwoord wat jij zoekt niet in drugs te vinden is. Maar een kwestie van leefstijl en wellicht gedragstherapie. Wondermiddelen om gezond slank te worden en te blijven zijn er niet, dat is een kwestie van je voeding structureel aanpassen en veel bewegen.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
I

ts vraagt advies, niet of het mag of niet. Ik heb ook nergens gezegd dat het niet mag. Alles mag maar verstandig is het niet. Dat zei ik.
Klik om te vergroten...
Excuus ik had moeten inzoomen. Bedoelde t stukje over in het verkeer.
Maar hij nader inzien begreep ik je anders dan je bedpelde dus nevermind :)
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jullie hebben volkomen gelijk. Nu nog de nodige ballen daarvoor kweken...

Ik ging ervan uit dat je speed of cocaïne gewoon eens kon testen zonder drang naar verslaving, maar door mijn obsessie van gewicht en presteren is dat misschien gevaarlijk.

Dank voor jullie eerlijkheid, het is ff slikken ...
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi hoi,

Allereerst wil ik Zeggen: niet echt een slim plan.

Daarnaast: ik heb op hoog niveau (lees nederlandse kampioenschappen) fitness wedstrijden gedaan en ik kan beamen dat er toch wel speed of andere amfetamine achtige producten worden gebruikt om af te vallen of droog te worden.

Echter als je er mee stopt zal de honger door uitputting van het lichaam alleen maar erger worden.

Zet niet alles vast op een pil, er zijn zat levende bewijzen dat het ook kan zonder.

Door het gebruik van appelazijn of citroensap zal de maag bijvoorbeeld krimpen waardoor je een stuk minder honger gaat krijgen.
m
msdistortedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben het zeer eens met Prison.
Gezien je al bij diverse diëtisten bent geweest, zal het wel lastig voor je zijn.

Mijn gedachten over voeding:

Uit ervaring kan ik je zeggen dat je voeding aanpassen een kwestie van doorzettingsvermogen is. Als je het echt wilt, zal het je ook lukken. Verander je mindset en maak ruimte voor gezonde voeding in je leven ipv ongezonde voeding.

Je eet wat je gewend bent en dat zit in je dagelijkse ritme. Zodra je vette snacks vervangt door gezonde voeding, wat je lekker vindt, zal dat je nieuwe nieuwe gewoonte van voeding worden. En daarnaast denk ik dat je jezelf niet moet straffen en ook eens mag genieten van een vette hap. Dan houd je het misschien vol. Ook ik stamp me af en toe vol bij de mac. Een keertje in de week of 2 weken moet kunnen, vind ik. Dan heb je een beloning.
Dat kan wel even duren, maar als je de prioriteiten op een rijtje hebt is het zeker mogelijk.

Ik weet niet of je zelfstandig woont, maar ik haal nu geen ongezonde dingen in huis. Als je het niet in huis hebt, kan je er ook niet snel naar pakken.

Kwa speed:
Ben ik het zeker eens met bovenstaande reacties! Het werkt niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."