Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over sterke pil

Vraagje over sterke pil

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok.. ik heb mijn pillen laten testen en uit de resultaten kwam 170mg.
Dit schijnt aardig wat te zijn als ik het goed heb.

Ik heb 1x eerder pillen genomen, maar dat was 3 keer niks, aangezien ik er weinig van voelde.
Ik weet dat 170mg toch wel wat met je doet, dus mijn vraag:

Hoe kan ik dit het best nemen..
Half pilletje slikken en daarna de andere helft?
En als ik dit doe, voel ik hem dan net zo hard als dat ik hem in 1 keer naar binnen knikker?

gr.. mikkel
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon in een keer vatten en zorgen dat je genoeg drinken hebt, dan kom je er van eiges achter of je het de volgende keer weer zo moet doen, bovendien is dat ook echt vet! dan space je tenminste als een gek! :beer:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je twijfelt zou ik gewoon eerst een halve nemen, je kunt immers altijd meer nemen! :)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aangezien het je 2de keer nog maar is, zou ik met een halfje beginnen.
Als het niet genoeg is kan je de andere helft er nog bijsteken. :xtc:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#5
PuppiiiEyes zei:
Aangezien het je 2de keer nog maar is, zou ik met een halfje beginnen.
Als het niet genoeg is kan je de andere helft er nog bijsteken. :xtc:
Klik om te vergroten...

ik nam mijn eerste keer 1 pil en met men 2de keer wouw ik zkr meer pakken :tongueout:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
T-Shorty zei:
PuppiiiEyes zei:
Aangezien het je 2de keer nog maar is, zou ik met een halfje beginnen.
Als het niet genoeg is kan je de andere helft er nog bijsteken. :xtc:
Klik om te vergroten...

ik nam mijn eerste keer 1 pil en met men 2de keer wouw ik zkr meer pakken :tongueout:
Klik om te vergroten...

Maar niet elke pil heeft eenzelfde dosis hé...
"Een pil bevat gemiddeld 70 tot 80 mg MDMA", drugs-test.nl

Zijn pil bevat 170mg das meer als 2keer zoveel...
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
:beer: :stoned: :rockband: klapper klapper :rockband: :rock:
:rockband:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook wel eens zulke hoeveelheden in 1x op. Het leuke aan mdma is dat het met zo'n dosis nooit echt teveel kan worden ofzo. Hij kan wel ff flink inmeppen maar zelfs dan voel je je zo goed en lekker dat het je niet teveel wordt. Wil je toch het zekere voor het onzekere nemen dan raad ik je aan een halve te nemen. Wil je echt een onvergeetbare 1e keer hebben, aangezien je er de 1e keer amper wat van voelde, zou ik gewoon een hele erin gooien. Water bij de hand doet de trick.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik jou was zou ik voor een hele gaan de eerste keer. De eerste keer is bijzonder en zul je denk ik niet snel vergeten, dus dan kan je het beter gelijk goed doen. Zorg voor een goede setting en go for it zou ik zeggen. Wel genoeg water drinken zoals al eerder is vermeld.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vraagje; heb je ze zelf laten testen? Of heeft je dealer dat gedaan?

170 mg lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk. Ik raad je aan om met een halfje te beginnen. Veel plezier!
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee.. heb ze zelf laten testen. de uitslag was echt 170mg
op www.pillreports.com moet je de gele AP zoeken.

Gister eerst de halve genomen, sloeg lekker in en na nog een kwartier ging ik al keihard.
2 uur later nog een halfje bijgenomen en heb heel de avond van de heerlijke tintellingen genoten.

Echt een aanrader dese pillen, geloof mij!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
mikkelk zei:
Nee.. heb ze zelf laten testen. de uitslag was echt 170mg
op http://www.pillreports.com moet je de gele AP zoeken.

Gister eerst de halve genomen, sloeg lekker in en na nog een kwartier ging ik al keihard.
2 uur later nog een halfje bijgenomen en heb heel de avond van de heerlijke tintellingen genoten.

Echt een aanrader dese pillen, geloof mij!
Klik om te vergroten...
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=13234 ?
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#13
plantenbak zei:
mikkelk zei:
Nee.. heb ze zelf laten testen. de uitslag was echt 170mg
op http://www.pillreports.com moet je de gele AP zoeken.

Gister eerst de halve genomen, sloeg lekker in en na nog een kwartier ging ik al keihard.
2 uur later nog een halfje bijgenomen en heb heel de avond van de heerlijke tintellingen genoten.

Echt een aanrader dese pillen, geloof mij!
Klik om te vergroten...
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=13234 ?
Klik om te vergroten...

Ja dat zijn ze :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
krijg gelijk trek in een snoepje :grin:

jammer dat ik er nog niemand hier in de buurt over heb gehoord :(
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#15
jongens jongens..
je gaat echt niet zomaar neer van een xtc'tje hoor, of het nu de 1ste keer is of de 2de keer..
er word altijd zwaar overdreve over gedaan..
mijn eerste pilletje wat een blauwe mitshu (hele).. maar dan ging ik vet hard maar had er geen spijt van..
en mijn lengte was toen 1,55 ofzo en gewicht 45/50 kilo dus.
ik zeg een hele.. en er gebeurt echt niks met je als je het niet gaat combineren met andere drugs of veel alcohol.. en als je dat wel doet is de kans als nog niet groot dat je ener gaat
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippleKX zei:
jongens jongens..
je gaat echt niet zomaar neer van een xtc'tje hoor, of het nu de 1ste keer is of de 2de keer..
er word altijd zwaar overdreve over gedaan..
mijn eerste pilletje wat een blauwe mitshu (hele).. maar dan ging ik vet hard maar had er geen spijt van..
en mijn lengte was toen 1,55 ofzo en gewicht 45/50 kilo dus.
ik zeg een hele.. en er gebeurt echt niks met je als je het niet gaat combineren met andere drugs of veel alcohol.. en als je dat wel doet is de kans als nog niet groot dat je ener gaat
Klik om te vergroten...

als je informatie over een drugs wil moet je niet bij jou wezen. :beer:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij iedereen kan het anders uitpakken, gewoon 1e keer rustig aan doen. je hebt tijd zat toch ? :)
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Een halve, en een half uur later de andere helft. Dan is de inslag niet zo fel en heb je even tijd om te wennen :) .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat er bij psychedelica lagere dosissen voor beginners wordt aangeraden kan ik nog inkomen. Maar hier.. of je het nu naar je zin hebt of keihard naar je zin hebt, je gaat echt niet dood van een goede pil!
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Dat er bij psychedelica lagere dosissen voor beginners wordt aangeraden kan ik nog inkomen. Maar hier.. of je het nu naar je zin hebt of keihard naar je zin hebt, je gaat echt niet dood van een goede pil!
Klik om te vergroten...

Inderdaad..
Volgende keer slik ik gewoon een hele en ik laat het gewoon over mij heen komen :grin:
Kan niet veel fout gaan als ik me aan de standaard "regeltjes" hou.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."