Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik merk er vrij weinig van als ik nuchter ben... Gewoon zonder sos doen man, bewaar dat voor t weekend anders ga je dat misschien wel vaker doen doordeweeks en dan heb je HELEMAAL nooit meer geld."
"Dan heb je kutzooi."
"Een halve zool, da bende."
"Speed = boerencoke (mensen die geen geld hebben). Cocaïña = Rlxt, lekker slapen na een avond feesten, dag erna niet echt brak (maar je merkt t wel natuurlijk) opstaan en lekker ontbijten. Tegen de middag voel je je weer beter en 's avonds kun je weer gas geven! Nou moet ik wel zeggen, als er veel van gebruikt kan je ook niet slapen en je kan je er net zo kut van gaan voelen als speed, maar het gaat ook gewoon veel sneller over."
"Wij betalen 100,- voor 2,5 gr. Dat is wel een goeie prijs/kwaliteitsverhouding aangezien het spul ook vrij goed is. Het enige nadeel is wel dat als je met die gast afspreekt en hij zegt dat ie er over een half uurtje is, je ongeveer 1,5uur kunt wachten... Dat is een marokkaan dus ik altijd tegen hem van; ik weet wel waarom jij altijd te laat komt, jij kijkt naar de stand van de zon maar in de winter is het altijd kei vroeg donker dus dan weet je het allemaal niet meer haha' *lol*"
"Re: Hoe ontwikkeld een speed verslaving zich? Ik herken in dit verhaal zooo veel dingen. Toch kan ik me niet helemaal vinden in de door jou beschreven cravings, maarja we zijn niet voor niets allemaal anders In ieder geval complimenten voor dit zeer gedetailleerd beschreven verhaal waarvan toch wel minimaal 70% overeenkomt met de door mij, in mijn hoogtij dagen, geconstateerde bevindingen. Gelukkig ben ik wel nog zo wijs geweest te luisteren naar mn matties, als zij tegen me zeiden dat ze aan me zagen dat ik niet zo heel goed meer bezig was, van die wazige bulte op me kop, rare vlekken op mn huid etc. Heb mn speed trouwens nooit laten testen en gebruik nog steeds (Met name weekenden(uitzonderingen daar gelaten ), en inderdaad de zondag met name om goed te presteren op t voetbalveld en om n beetje fit uit de hoek te komen), maar ga er wel vanuit dat t goeie is, altijd "last" van kaakklem, hyperactiviteit en niet te vergeten LITERS ZWEET haha."
"Ik vind dat ook maar vale shit, als ik snaas pak dan is het pas echt de dag erna als ik n keer naar bed ga dat me pupillen echt groot zijn, daarvoor is t ongeveer t zelfde als met sos eigenlijk geen fysieke kenmerken ook niet echt klapperkaken ofzo. Met pierkes is t een heel ander verhaal dan ziet zelfs n blinde nog dat ik dull ben haha."
"Gewoon doorgaan en kijken hoelang je t volhoudt Laatst de proef op de som genomen en doorgegaan 4 nachten (5 dagen)... Maar maar, ik vertrouwde mn eigen vrienden niet meer! 1 x en noooooit meer. Hele complottheorieën uitgedacht, die over de radio werden verteld door de presentator op 3fm notabene! Pep is leuk voor n nacht, maar ook echt voor die nacht."
"Hartkloppingen de gexte + cha/psychotisch."
"- Zuipen met mate(n), - Achter de vrouwen aan - Losgaan op dikke muziek, - Tetris spelen, - Nutteloze, lange smsjes en mailtjes rondsturen naar mensen die ik wel ken, maar eigenlijk nooit (meer) spreek"